Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
17-07-2012, 07:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2020, 01:06 PM ja muutjaks oli Sqad.)
Ja sai minust taas Mercedese omanik.Teema teen autos,kuna on plaan hoida seda autot kauem kui eelmisi Mb-sid.
Olen kiibitsenud ammu juba kabrioleti (uuemaid ja vanemaid) ja jäi pilk aegajaltka pidama SL-ide peal.Kuigi kartsin,et jääb auto mulle väikseks + vana ka juba... ja jätsin esialgu SL-i tahaplaanile.
Mingihetk pakuti autot,suhteliselt mõistliku hinnaga ja otsustasin ikkagi ära osta,saab mis saab,kui ei meeldi,müün maha...
Aga mida päev edasi,seda rohkem mulle selle autoga sõita meeldib.Kahju ainult,et ei ole ilma
Autost endast:
1996a MB SL320 170kw
LS: 121000km
Varustus: Nahksisu,automat kast(5k),el istmed(mäludega x2),valuveljed,kõvakatus olemas,Bose sound,xenon,vihmasensor,kliimaautomaatika jne jne jne...ehk siis tavaline sl .
Toodud meiemaalne Jaapanist. Arvele sai ilusti,missiis,et lühike vin.
Sai auto ükspäev angaaris ettenäidatud ja teinepäev kohe arvele.
Esimese asjana kiiresti töökotta ja õlivahetus.Auto uksel olnud silt näitas,et õlivahetus oli tehtud 116,500 ja uus vaja teha 121500 (iga 5000km tagant ? ) . Igaljuhul oli õli ilus ja puhas.
Arvestades,et auto oli seisnud ca 1a ,siis lasin teha ka kiire kontrolli altpoolt.
Vigadest leidsime parempoolse rooliotsa,millel kumm oli katki,immitseva karteritihendi ja immitseva tiffri tihendi.
Lisaks avastasin ,et amordipadjad ka pragulised.Muidu kõik timm.
Antud jupid on tellitud(va tiffri tihend,kuna vaja koodi tiffrilt) ja ootan aega,kui saaks need vahetatud.Aga pigem kogun kokku kõik jupid ja teen korraga.
Kuna esialgu oli autol lilla toonklaas,kogu ring,siis saigi järgmine sõit ettevõetud klaaside toonimisse,kus eemaldasin vana kile ja panin uue+lasin uuesti kiletada kõvakatuse klaasid.
Teiseks asi mis häiris: sisse oli pandud ulme hait-tehh soundsysten firmalt pioneer.Aga oli pandud niimoodi,et ekraan üleval,kõvaketas all,kõik klaasid antenne täis,lisaks kõikvõimalikud ja võimatud kaardipesad,kõlarid,mikrofonid jpm...Seega kõik välja,mille tulemusena on mul nüüd vaja kindalaegast.
Aga kuna see bose on juba ajast ja arust,vähemalt bassi tegemise näol,siis lasin sisse ehitada subwoofri,kuna tagaistmeid pole,siis polnud see töö kuigi keerukas.Plaanis tulevikus teistsugune kast teha+2elementi.
Tagarehvid olid ka otsas,need ostsin uued .
Lisaks korralik pesu teostatud ja naha puhastus/hooldus.Läks kõvasti paremaks
Nüüd teeks listi,mis vaja teha ja hakkan täitma vaikselt
*kindalaegas sebida - tehtud
*tulede tagumised katted osta-paigaldada - tehtud
*küljelaiendid
*veljed ilusaks/või suuremad - tehtud ilusaks
*tuulevõrk - tehtud
*kõik õlid vahetada+tihendid ja muud vidinad - tehtud
*roolile uus nahk - tehtud
*ülevärv - tehtud
Pilte eriti pole..aga mingi näide autost
R129 & R230 & X167
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ilus. Kas toonkile on petlik või ongi kohe päris tume?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere, tere
Kiidusõnad teema puhul. Eks meil juba pikemad jutud privas peetud. Aga veelkord hoia ja käi temaga siis mõistlikult ringi. Ja kui probleeme võid küsida mul 6 aastane omamis kogemus olemas, ehk saan kasuks olla.
Parimatega Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pole üldse paha, laigime
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
17-07-2012, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2012, 12:40 PM ja muutjaks oli Sqad.)
No toonkilega juhtus nii,et tahtsin koguringi 35% läipaistvusega.Toonimees ajas kiled sassi ja pani 20% läbipaistvusega,seega ongi nii tume.Vahet pole,sõidan kaua sõidan,35% klaasid mul saamata,seega kisun need maha,kui peaks kellegile ette jääma ja lähen pärast uuesti
See mul nagu haigus,ei suuda ilma sõita Olen suhteliselt eeskujulik liikleja ja usun,et ei jää silma kellegile
siimruz: kindlasti küsin
Täna sain telefoni otsas istutud silber autoga,nende keretöökojaga jne.Nimelt mul kapotialt puudu see mürasummutus-,kuumakaitsematt.
Tellisin silberist ära,sain kätte.Aga kuidas külge panna,seda keegi ei tea.Arvuti näitab tüüblitega,mida kokku 14...need olemas AGA need käivad ettepoole ainult...tagant jääb rippuma.Samas mainiti kuskil,et taga mingid kõrvad,kuhu kinnitub.
Lähengi nüüd HL-Autoosadesse mingit spray liimi ostma ja hakkan õhtul aretama
R129 & R230 & X167
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Valgena näeb täitsa auto moodi välja
Muretuid kilomeetreid.
Mille poolest Bose süsteem lahja oli?
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
Bose jäi lahjaks siis,kui katusmaas oli. Ei olnud seda "tunnet". Samas kogu bose süsteem toimib endiselt,lihtsalt üks woofer juures
R129 & R230 & X167
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
17-07-2012, 06:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2012, 06:44 PM ja muutjaks oli Sqad.)
Eile ja ka täna sai tellitud mersuosad.ee-st kõikvõimalike tulede tagumised katted,kuna neid lihtsalt ei olnud...ei tea ,kellel neid vaja oli.
Udutulepirni vahetades hakkas miski närima hinge,et miks seda õli ikkagi tilgub.Nagu eelnevalt mainisin,siis tundus mulle,et karteritihend.Uudishimu pani ka mujalt vaatama ja selgus,et plokikaane vahelt ka isuga immitseb :S
Keegi tark oli vel natuke sinna mingisugust hermeetikut,plastiliini vms määrinud,et ei tilguks niipalju
Samas aegajalt(kaks korda) lõi armatturis põlema ka radiaatori tule...seda küll eelmine nädal ja sõiduajal.Täna igaksjuhuks valasin tosooli juurde.Läks ca 1,5l..aga tundub,et süsteemis ka õhk sees.Õli ja tosool omavahel segunenud ei ole.
Homme käin korra Tõukuris ja Vihuris,vaatan mis arvavad.Või on kellegil endal kogemusi-soovitusi!?
R129 & R230 & X167
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
Ei saa ma enam ise ka aru,mis tal on ja mida ei ole,täna tundub nagu ainult otsatihend olevat märg
üldkokkuvüttes läksin Lesven OÜ-sse ja panin aja remondiks.Ehk siis lasen ära vahetada otsatihendi ja plokikaanetihendi+ploki lihvimine ja teha muud vajalikud toimingud,mis ilmnevad töökäigus.
R129 & R230 & X167
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kena masin, samas päris korralikud kulutused sul juba. Endal ka Jaapanist toodud masin ja tean öelda, et oksjoni jaoks vuntsivad pilli ikka korralikult ülesse ja kogu see hindamise värk on ikka üsna subjektiivne tegevus. Sul mingis mõttes lihtsam, masin oli juba Eesti pinnal ja ostsid autoaiast, seega võid kaupa enne ostu ikka kontrollida
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tervitused.
Nats halvasti siis sul lood, aga loodan et saad asja korda. Õnneks see mootor selliné üldlevinud ei käi üle jõu.
Parimatega Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
No ma võtan asja nii,et arvestades keskmist turuhinda,siis minujaoks on ikka autohind hea(isegi peale remonti) ja igasugune kulutus mootori-silla-käigukasti remondi näol,võib tulla ükskõik millise autoga ja sellega paratamatult peab arvestama.Ega mootorisse vms ei näe keegi,kui just lahti ei kisu.Aga milline müüja laseb auto ostueelsel kontrollil mootori lahti kiskuda ?
Eks öeldi ka,et pole hullu midagi ...vala õli peale ja sõida edasi.Asi pigem põhimõttes
Sellesuhtes,et tehniline pool PEAB olema hea,muidu auto ei ole auto.Visuaalne pool on nii/naa,oleneb kuidas raha on
R129 & R230 & X167
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Su kasutajanime järgi võiks arvata, et autode remontimine pole võõras asi sulle, pean silmas mullivanni jne.
Peace, võta seda heatahtliku tögamisena! Auto on kena ja aus.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Tore näha foorumis vahelduseks ka vähe huvitavama klassi mudelit Valgena väga ilus Oled vist vana streetrace foorumi liige?
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
19-07-2012, 06:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2012, 07:04 AM ja muutjaks oli Sqad.)
Eks see,eks teab mind kuskilt teisest foorumist,teab,et remontida mulle "meeldib",aga paraku tuleb seda teha...
Karl,multivan ja mb sama inimese/sõbra käest ostetud,seega pole üllatav,kui mb samasuguse remontimise üle elab
nostromo, sr-is figureerinud päris pikalt jah .mis valget värvi puudutab,siis olen ise ka arvamusel,et see on ilus ja ideealne suveauto värv.
Minu auto on kunagi olnud pärlasinine,aga Japanis ülevärvitud. Uuesti värvida on ka mul plaanis,aga seda kevadepoole,värviks valge,mingi ilusa teraga.
Tänud heade sõnade eest ...
R129 & R230 & X167
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
Vot nüüd "huumor" ... lugesin foorumit ja kurdeti kuskil,et kastist jahutusradikasse minevad torud/voolikud ,ka sellised nõrgad kohad.
Saatsin sõbra auto alla ja võibolla,et ka see mure vaevab minu autot.Eile lasime brake cleaneriga kõik alt puhtaks ja vaatame,mis teeb päeva-kahe pärast.Aegajalt tekkis loik auto paremale poole ,ette poole.Laigu moodustas punakas õlilaadne toode.Eks näis mis saab.
Samuti tuvastasime ühe xenoni ballasti mitte töötamise.
Ära sai tehtud : Paigaldatud kapotile mürasummutus matt . Silberist sai ostetud ja maksis 102€ + 14 tüüblit ja purk liimi.
Lisaks vahetatud katkised päiksesirmi hoidjad : slberist ja hind 74,78(2tk)
siimuruz-ile ja r129-ale tänud
R129 & R230 & X167
Postitused: 40
Teemad: 4
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
väga edev MB SL
jään teemat jälgima aga senix veel muretuid km
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
Nagu ma kuskil eelnevalt kirjutasin,lõpetas peale tagumiste rehvide vahetust ,ja proovisõidu tegemist,töölepingu parempoolne xenon. Tuvastasin,et pirn terve,seega plokk otsas.Otsisin r129-le plokki...ei olnud.Võtsin ploki välja ,googeldasin varuosakoodi ,milletulemusena näitas,et sobib ka bmw e46-e plokk.Täna ostsin ära ja tuli põleb jälle
R129 & R230 & X167
Postitused: 76
Teemad: 14
Liitus: Jun 2006
Maine:
1
26-07-2012, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2012, 06:42 PM ja muutjaks oli Sqad.)
Tänane päev möödus tegusalt.
Sain kätte tulede taha mõeldud katted,kokku siis 6tk.Lisaks antennikorpuse.
Xenonid panin udutuledesse,5000k.
Käigukastiõli vahetatud.122,000km
Positiivne oli ,et avastasime,et lekib ainut see mootri otsatihend.Ei leki käigukasti toru ega plokikaane vahelt.
Eks esmaspäeval selgub täpsemalt.Aga tundub,et suurem remont jääb hetkel ära.
R129 & R230 & X167
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-07-2012, 09:38 PM)Sqad Kirjutas: ...
Xenonid panin udutuledesse,5000k.
...
Mis selle teo m6te oli? Kohe huvitama hakkas...
|