Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s124 300T 100kw 1994 püsikiirus hoidja
#1
Tere siis foorumi rahvale.Olen küllalt uus Mersedes Benz-i omanik ja on tekkinud arusaamatus,miks piloot ei toimeta.Olen kontrollinud läbi üks haaval 1.kangi-signaalid tulid kõik pistikusse 2.mootori-nii mootor kui ka tõmberelee toimetavad. Proovisin ka teiste püsikiiruse juhtplokkidega kuid tulemust ei olnudIcon_sad
Kas on kusagil veel miskit,mida ei ole osanud kontrollida??
Kaitsme karbis olen ära vahetanud kõik kaitsmed,proovisin ka teise pingereleega.
Vinkoodi järgi peaks sellel isendil olema kahe kaitsmega pingerelee kuid hetkel ühekaitsmega.Kui panin peale kahekaitsmega relee siis kadus miski pärast vahest tahhokas tagant ära,nii et jäin uuesti selle ühe kaitsme relee peale.
Kui mootor käib ja mõõta püsikiiruse hoidja mootori pistikust plussi siis see jookseb peale.
Minu jaoks on nüüd asi keeruline ja enam aru ei saaIcon_sad

Mis olek need järgnevad sammud,mis võiks ka tulemuseni viia?
Vasta
#2
El. skeem http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=4792

Nagu näha tuleb läbi kaitsme, ja läbi piduripedaali, kas on ikka pistik korralikult piduritule lüliti küljes.
Kas kiiruse andur kellaplokis korras/paigas... kui spidokas ei tööta siis ei toimi ka püsikas.

Ega muud vist polegi, ju juhtplokk õhtal nagu tüüpiline on, aitab külmjoodete üle käimine.
Vasta
#3
Õige jah,sai ka piduri pedaali andur kontrollitud.See peaks ju see sama olema,mis annab ka signaali piduri tuledele?

Spidokas töötab ilusti aga seda kiiruse andurit ei ole küll kontrollinud.

Aga samas teiste juhtplokkidega piloot ei toimetanud,sellest võiks ikkagi järeldada,et juhtplokki viga hetkel ei saa olla!?
Vasta
#4
(09-07-2012, 08:12 PM)966mkr Kirjutas: Aga samas teiste juhtplokkidega piloot ei toimetanud,sellest võiks ikkagi järeldada,et juhtplokki viga hetkel ei saa olla!?

Jah, kui sa teised juhtplokid võtsid välja tehasepakendist.
Kui ei võtnud, vaata hannes_s postitust uuesti, kolmas rida.

Vasta
#5
Nii,käisin korra auto juures toimetamas.Füüsiliselt ehk silmaga olid kellaplokil kõik juhtmed ilusti ühendatud ja miskit üleliikset seal ei märganud.........kui äkki hakkasid silma kaks musta vaakum voolikut mis olid nõuka aeksete naeltega pimedaks tehtud,asu koha poolest asetsesid need kella taga.Süütelukku vaakumid olid paigas ja rohkem nagu ei osanud seal kontrollida,ei saagi aru milleks need seal olid?? ekonomaiseri omad?? kas diislil töötab see ka vaakumipealt?milleks kaks??

tulles tagasi juhtploki juurde siis neid sai proovitud kokku nelja erinevat,kas siis kõik kindlalt peetis?väidetavalt varem olid küik teised töödanud!!
Vasta
#6
Tõmberelee ja mootor töötavad? Kas võtsid lahti ja vaatasid et korras või niisama kuulasid. Kulub ära plast hammaka hambad ja reaalselt mootor hooba ei ühenda. Kulub ära tõmberelee hoovastik ja reaalselt hammakaid kokku ei lükka ning jälle hooba ei ühenda.

Kas vool piduritule lüliti kaudu ikka juhtplokki jõuab?
Vasta
#7
Jah mootori võtsin maha ja korra lahti,seest oli nagu uus,ilusti määrde sees ja puha.Mootorit testisin käes hoides,nii et el.mootor hakkas tööle ja tõmbe relee plõksu oli ka hästi tunda.
Jah, seda nüüd otseselt ei mõõtnud,kas jõuab ja teine lihtne asi mis nüüd välkatas-ei ole ka maandust kontrollinud.
Kuigi töötava mootoriga alla pistikusse pidev vool peale jooksis.
Vasta
#8
(09-07-2012, 09:56 PM)966mkr Kirjutas: Jah mootori võtsin maha ja korra lahti,seest oli nagu uus,ilusti määrde sees ja puha.Mootorit testisin käes hoides,nii et el.mootor hakkas tööle ja tõmbe relee plõksu oli ka hästi tunda.
See võis olla petlik, kontrolli hambad kenasti üle. Veebis ka üleval diagnostika õpetus, soovituslik see ennem läbi viia. http://userweb.windwireless.net/~jimc/ma...cruisetest
Vasta
#9
Hetkel on pigem probleem ikkagi selles,et signaalid ei jõua mootori pistikusse.Kas muidugi kohapeal töötava mootoriga peaks üldse seda juhtuma?Aga jah hammakatel küll mingit kulumis märki ei olnud,proovisin manuaaalselt hambuvust ja see oli ok,ka reostaadi liinid olid kenad ning mingit kärsamis lõhna ega jälgi seal polnud.
Vasta
#10
Kohapeal ei saagi vool jõuda mootorini, reaal kiirus vähemalt 40km/h.
Vasta
#11
Endiselt pusin oma püsikaga.Spido plokis on kiirus sensor? milline see välja peaks nägema?või on see kõigil spidomeetritel sdantartselt sees, sest kaldun arvama,et kelladeblokk on vahetatud kuid pole kindel.Aku taga olev pingerelee on ühe kaitsmega kuid VIN-i järgi näitas,et peaks olema kahe kaitsmega,kas see mõjutab antud asja?
Püsika mootorile jookseb pluss peale ja kas see signaal peks tulema püsika ajust?
Vasta
#12
kas keegi nägi isepaigaldatud püsikiiruse süsteemi ja enda kangiga ?
kuidas ta välja näeb ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  s124 Amordi trall Leppik 6 325 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 190 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 842 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,655 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,439 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,713 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  s124 generaatori viga Poisike 2 2,164 24-07-2019, 11:14 PM
Viimane postitus: kaupo51
  S124 salongi tuled jäävad põlema Poisike 3 2,589 05-10-2018, 11:13 PM
Viimane postitus: Poisike
  S124 2.5 diisel 83kW uus aku kuni ca 100€ nostromo 5 3,840 03-07-2018, 02:39 PM
Viimane postitus: 124STD
  S124 kesklukk nils_ 4 3,160 14-06-2018, 02:51 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne