Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
21-06-2012, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2012, 12:31 AM ja muutjaks oli Sarikaduja.)
Umbes 5000 km (või 1 kuu) tagasi sai soetatud uus koduloom. Hoolimata vigade romaanipikkusest nimekirjast ei ole mul veel midagi nii head olnud.
Mark: Mercedes-Benz E230 (ümberehitusega)
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 475 000 km (ilmselt ei ole õige)
Võimsus: 55kw
Mootori valem: 2.0 D
Lisavarustus: 1 elektriline peegel, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, valuveljed (15), signalisatsioon, CD stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator (4 tk), esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi taga, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid (4+1), tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid,
Tumesinine väljast ja seest. Sisu on korralik, armatuuris vigastusi ei ole. Küll aga laseb vett mitmest kohast salongi ning sirmide kinnitus on ära vajunud (nähtav piltidelt), põhjas on seespool roostet üksjagu - sipelgad ja nende pesa koristasin ära. Juhiiste kergelt ära vajunud, aga kuidagi täpselt minu kannile vastavalt.
Esialgu on all 15" originaalvaluveljed M+S rehvidega ja auto ülimalt pehme.
Postitused: 479
Teemad: 29
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Mu 3,0D läheb ka palju kiiremini soojaks kui bensukas.
Postitused: 369
Teemad: 45
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
1. Arvan küll, et normaalne. Mul läks sama mootor, aind 3.0 ka suht kiiresti soojaks.
2. Ei oska küll öelda kust leiad, aga sul peaks olema see OM601
3. Käigukasti peal on kirjas, peaks olema tagant vaadates paremal pool. Või oli see vasakul.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
22-06-2012, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2012, 12:58 PM ja muutjaks oli Sarikaduja.)
Tuli veel üks mõte.
Et mootor sööb õli ning vahest klõbiseb ja käigukastil on miski ragin sees... Ehk oleks mõtet asja vahetada nt 3.0 diisel ja ATM kasti vastu?
Sellega seotud küsimused:
1. Kui palju mul pärast ARK-iga jagelemist oleks?
2. Kui kaua võiks sellist asja üks kogenud remondimees teha?
Lisaks märkasin, et vaatajaid teemale on, postitajaid vähe. Ei ole kuldsete kätega mees, aga huvi (ja detailne remondijuhend inglise keeles) on, kui miski viga tundub tuttav või oskate lausa soojalt soovitada tegevusplaani, palun ärge häbenege, andke märku!
Postitused: 1,238
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
22-06-2012, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2012, 12:54 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kas sa tahad 3,0E ATM või 3,0D ATM vastu vahetada....ei lugenud nagu välja...
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Oi, vabandust, ikka diisel. Viga parandatud.
Postitused: 369
Teemad: 45
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
ARK'is ei tohiks palju jama olla, pead lihtsalt ümberehitusena registreerima. Kui sul on OM601 mootor ja tahad OM603 mootorit panna siis ei ole vahetamisega ka mingit jama. Juhtmestik peaks täpselt sama olema, va eelsüüterelee.
Juhul kui sul ikkagi huvi on mootorit vahetada siis mul just müüa OM603 3.0D 80kW mootor koos ATM kastiga.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 485
Teemad: 21
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
See ARK is ümberregamine on nii et kui müüa pole kavas siis pole asja.
Teine asi on et vajad automaadi radikat, ette tuleb teised vedrud panna, eelsüüterelee võib ka 4 või 5 pütase oma jääda, lihtsalt veidi juhtmeid ümber aretada. Vaja teine käigukasti tala ja täies pikkuses kardaan, põhimõtteliselt tuleks panna ka teine differ. Pool sumpsist tuleb vahetada ja 3 liitrise disla püksid pole just odav lõbu. Ja veel hulk asju vaja vahetada mis ei tule kohe meeldegi.
Muidugi kõik on tehtav, iseasi on kogu töö mõttekus.
Olen ise ka paar autot bensukast diisliks teinud, enam seda tööd küll tegema ei hakkaks. Lihtsam on osta vastav auto, tuleb isegi odavam kui ümberehitus ja kogu see ARK iga jagelemine ja närvide mäng.
Aga nagu eespool öeldud, kõik on võimalik.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Hm. No selline kirjeldus karjub viisakalt "EI". Ta tegelikult ongi mul diisel, sellest ka eespool juttu, et ümberehitusega juba. Mõte käis just kastivea pärast peast läbi. Mainiti veidi kasti remondihinda (200 € ringi + tööraha u samapalju), sealt ka idee tuli. Hetkel veel ei ole näinud siinkandis müügil 4 käigulist. Viiest nägin, aga ei tea kas sobib, vastatud ei ole. Viiene muidugi kutsuks rohkem veidi, neli käiku on ikka kahtlaselt vähe.
Postitused: 485
Teemad: 21
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
4 manu kasti ei tasu küll sellise raha eest remontida. 200 euri eest saab 2 korralikku kasti.
4 kast sobib sellele autole küll, iseasi mis ülekandearvuga differ su autol on.
5 käiguse kasti asemel on võimalik panna väiksema ülekandearvuga differ mis muudab maanteesõidul auto vaiksemaks ja ka kütusekulu väiksemaks.
Postitused: 369
Teemad: 45
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Kui ikkagi huvi siis on mul sulle müüa peaaegu terve kompott, terves pikkuses väga korralik sumpa (pükse pole, sukk on asemele keevitatud), mootor, kast, terve kardaan
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
26-06-2012, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2012, 11:24 AM ja muutjaks oli Sarikaduja.)
Postitused: 2,074
Teemad: 229
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Just.
Ega ma teda väga müüa taha. Aga vanast masinast jäi 20 päeva kuulutust üle. Mõtlesin proovida. Vana ja selle müügitulust saab ehk midagi vähe tigedamat MB-d.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Noniih. Viimase paari päevaga tekkis uus mure.
Ajab tagant sinist, musta ja halli suitsu välja. Aga seda vaid vahepeal. Nii külma kui sooja mootoriga, nii sõites kui kohal käies. Ilmselt on siinkohal seos õlikaduga. Mis võib sellist muret tekitada?
Postitused: 230
Teemad: 32
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
(27-06-2012, 01:50 PM)Sarikaduja Kirjutas: Noniih. Viimase paari päevaga tekkis uus mure.
Ajab tagant sinist, musta ja halli suitsu välja. Aga seda vaid vahepeal. Nii külma kui sooja mootoriga, nii sõites kui kohal käies. Ilmselt on siinkohal seos õlikaduga. Mis võib sellist muret tekitada?
Õlirõngad või klapisääre tihendid äkki?
Postitused: 1,573
Teemad: 62
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Väsinud kaanetihend võib põhjustada õli sattumist silindrisse.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Olukord muutunud kehvemaks. Autol TÜV lähenemas ja puuduvad võimalused remondiks. Kui mõni lugejaist oleks huvitatud küllalt soodsa hinnaga soetamisest, palun võtta ühendust sõnumiga või telefonil 56634726. Siia mitte tekitada pakkumisterida, too jääks ostu-müügi foorumisse.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Auto müüdud, hakkan uut otsima.
|