Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 coupe armatuus ehk kellad.
#1
On kellegil juhendid või õpetust või näpu näiteid kuidas ma saan armatuurist kellad kätte. Nuputa, nuputa sotti ei saa, igasugune info oleks tere tulnud. Ning mul teisel Diisel w124 on probleem spitogaga, ei tööta, kas on tal trossiga või juba elektrooniline.

Nöbsu
Vasta
#2
Kellade all osas on suur serv, suru sõrmdega vastu (et ära ei libiseks) ja tõmba jõuga
Kui ei tule siis, tee sellised peenikesed pulgad mille otsas väike konks, lükka mõlemalt poolt kellade servast sisse ja aja konksud kellade taha haakima, siis tõmba. Mina nt tegin need tsikli kodaratest.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#3
Üks võimalus lisaks nende konksude kasutamisele, on võtta ära juhi jalge juures olev armatuuri alumine kate. Sealt saab enam vähem käega spidobloki taha ja kätega lükata. Veel on võimalus eemaldada puhuri rest, mis asub juhist vasakul ja sealt august seda trügida. Konksudega on just see lugu, et kui midagi natuke valesti teha, kraabib armatuuri kellade ümbert ära.

Ja spido töötab ikka trossiga. Enamjaolt on ikka viga trossis, kuis spido ei tööta.
E55 AMG
Vasta
#4
Kätega tuleb välja siis, kui armatuuri on korduvalt välja kistud ja puuduvad vedruklambrid. "Süütu" armatuuri kiskumine on tegelikult tõsine töö, mida rattakodarad vastu ei pea (proovitud).

Armatuuri alt mahub lükkama vaid väga peenike käsi...

Konksud tuleb lükata ülemise kolmandiku taha. Kusagil netis oli ka pilt koos mõõtudega - konksu ots peaks olema üsna täpse pikkusega, et õigesti plasti taha haakuda. Liiga lühike libiseb ära, liiga pikk paindub läbi ja ei pea.

Otsi netist märksõna "W124 dashboar removal hooks" järgi...
Vasta
#5
(30-05-2012, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: ... "Süütu" armatuuri kiskumine on tegelikult tõsine töö, mida rattakodarad vastu ei pea (proovitud)....

Tahaks näha MOOTORRATTA kodarat mis sul vastu ei pea. Pool plastmassist jalgratta kodar võibolla tõesti ei pea.

MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#6
(12-06-2012, 11:51 AM)jegesmesh Kirjutas: Tahaks näha MOOTORRATTA kodarat mis sul vastu ei pea. Pool plastmassist jalgratta kodar võibolla tõesti ei pea.

Mis selle kodara läbimõõt on? 5 mm jätab juba jälje armatuurile. Ning kellade taguses süvendis on ruumi vaid 3 mm sügavusele konksule...

Ma pidasin tõepoolest silmas tavalisi jalgratta kodaraid, mille läbimõõt on ehk 3 mm... Neil tõmbas otsakonksu sirgeks, kui süütut armatuuri kiskusin.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,230 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,920 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,412 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,901 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,491 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,243 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  W124 CE300 92' Egoolen 2 2,995 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,630 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku
  W124 320 Coupe spidomeetri tross ETT89 3 3,722 24-03-2016, 05:38 PM
Viimane postitus: ETT89



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne