Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
17-05-2012, 01:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2012, 02:10 PM ja muutjaks oli ashoot.)
w210 96a 290 turbodiesel. Ei saa aru milles on probleem, mootoril jõud kadus ära, tihti pöörded ei lähe üle 3 tuhande, olen proovinud vahetada õhulugeja,kuid see ei aidanud,lõdvikud ja muud voolikud paistavad terved olevat, diagnostika viga ei näitanud. Ehk keegi oskab öelda milles võiks olla probleem?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kes tegi diagnostika? väidetavalt kõik seadmed ei näita piisavalt infot.
Vaakum voolikud tuleks ka võimalikult korralikult üle vaadata.
Korralikumad kohdnagu Hort Auto ja Lesven oskvad reeglina asja ikka kommenteerida.
Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ise kah mõtlesin selle peale et seade ei näita piisavalt infi, vaakum voolikud on üle vaadatud.
Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
Peale restarti mootor kiirendab mõneks ajaks,hiljem pöördesse enam ei lähe,teinekord kohe peale käivitamis mootor ei toimi õigesti,
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
(17-05-2012, 10:55 PM)ashoot Kirjutas: Peale restarti mootor kiirendab mõneks ajaks,hiljem pöördesse enam ei lähe,teinekord kohe peale käivitamis mootor ei toimi õigesti,
Proovi otsingusse sõna EGR. Pead ärge maha võtke, kui valesti pakkusin.
Sarnaste tunnustega kogemus W211 E270CDI pealt...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-05-2012, 11:23 PM)BlackLady Kirjutas: Proovi otsingusse sõna EGR. Pead ärge maha võtke, kui valesti pakkusin.
Sarnaste tunnustega kogemus W211 E270CDI pealt...
Sel mootoril ei kontrollita EGRi tööd eriti. Klappe sisselaskes ka ei ole... Mis muidugi ei tähenda, et EGR ei võiks probleeme põhjustada.
Auto tasub lasta üle kuulata kusagil, kus on STAR või pikem kogemus probleemsete mersude diagnoosimisel. Suvaline töökoda oam KTSiga ei saa sealt kuigi paljut kätte.
Sisselaskes on rõhk olemas (vahejahuti võib lekkida)?
Mille peale mootor jõu kaotab?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kõlab ikkagi avariireziimi minemise moodi. Mis seda põhjustab peaks ütlema diagnostika, mida nagu eelnevalt öeldud võiks teha paar pädevamat firmat. Minul 220CDI-l olid mõni aeg tagasi samad mured, vigane oli drosselklapp, millel oli kumm katki.
Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ei saa õigeid pöördeid , ei lähe üle 3 tuhande. Alguses veab siis mõne aja pärast on häda käes. Ise arvan kah et lööb avarireziimi peale mingi põhjuse pärast.
Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
Aga mis põhjus võiks veel olla? Ehk keegi oskab aidata?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See on elektriauto - marss Stari taha veakoode lugema. Siis saab edasi mõelda.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(25-05-2012, 01:48 AM)ashoot Kirjutas: Aga mis põhjus võiks veel olla? Ehk keegi oskab aidata?
Sellele küsimusele jah ei oska keegi vastata. Targemad mehed võivad siia kirja panna paarkümmend võimalikku põhjust.
Nagu öeldi, juhtme taha.
Postitused: 25
Teemad: 7
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mul olekski vaja teada need paarkümmend viga, tehke nimekiri, enamus asju mul on juba ülevaadatud! Ette tänades!
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(29-05-2012, 11:35 AM)ashoot Kirjutas: Mul olekski vaja teada need paarkümmend viga, tehke nimekiri, enamus asju mul on juba ülevaadatud! Ette tänades!
Kas autoga diagnostikasse minemine on sinu jaoks mingil põhjusel keeruline?
Kas sa ei soovi selleks raha kulutada?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ilmselt on põhjuseks tahtmine ise teha, omamata vajalikke taustateadmisi. Aga võib-olla on lihtsalt põhimõtteliselt "asjatu" rahamaksmise vastu - arvutidiagnostika korral ju midagi ei "tehta", ainult vahitakse arvutiekraani ja kasseeritakse raha...
Mis paraku on MB puhul paljudes kohtades ka tõsi. Boschi KTS ei saa hõbetähest just paljut kätte...
Tallinnas on Hort auto, Lesven, Silber - neid kohti küll, kus osatakse nii lihtsat autot diagnoosida. Iseasi, kas omanik tahab vea kõrvaldamise hinda kuuldes seda teha.
Oluliselt odavam on foorumis kirjutada ja paluda inimestel puuduliku kirjelduse alusel ära arvata lasta, mis autot vaevab...
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
29-05-2012, 11:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2012, 11:44 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
See on küll veidi off topic, aga kirjutan siiski.
Loomulikult on MB testimiseks kõige parem riist Star, mida võib vist nimetada ka "tehasetestriks". Pole olnud au sellega tööd teha, seetõttu ei oska enamat öelda. Boschi KTS on oskaja mehe käes tõsine riist ka MB puhul, kuigi mõningaid asju ta võrreldes Stariga ei tee. Lesvenis oli vähemalt mõni kuu tagasi KTS olemas. Samuti kasutab KTS-i ka Rakveres Janis (Pintlex OÜ). Põhiline on ikkagi diagnostik selle testri taga. Täna on muidugi olukord selline, et Stari omajaid võib Eestis üles lugeda ühe või kahe käe sõrmedel? Universaalseid testreid (Bosch KTS, Delphi, Launch ja mõni bränd veel) on ilmselt kokku 400-500 ringis.
Teemaalgataja võiks minu arvates minna tõesti mõnda V6sa poolt üles loetletud kohta (lisaks veel MB Abi, Ilbos Auto Grupp), kuid suure tõenäosusega saab vea teada ka KTS auto külge ühendades (kordan, et KTS taga peaks olema asjalik mees).
Kuna tegu on diiselmootoriga, siis võib pöörduda ka Karla-Autosse, Jassi Autotuppa, Diislimeistrisse või Oisu Diislisse (ei asu pealinnas).
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-05-2012, 11:36 PM)kaupo51 Kirjutas: ...
Loomulikult on MB testimiseks kõige parem riist Star, mida võib vist nimetada ka "tehasetestriks". Pole olnud au sellega tööd teha, seetõttu ei oska enamat öelda. Boschi KTS on oskaja mehe käes tõsine riist ka MB puhul, kuigi mõningaid asju ta võrreldes Stariga ei tee. Lesvenis oli vähemalt mõni kuu tagasi KTS olemas. Samuti kasutab KTS-i ka Rakveres Janis (Pintlex OÜ). Põhiline on ikkagi diagnostik selle testri taga.
....
Kirjutan alla mõlema käega. Aga diagnostikuid on meil vähevõitu, enamus tiaknostiguid kustutab veakoode ja nimetab seda diagnostikaks.
Tundub, et meie foorumi kasutaja meego hakkab vist kah diagnostikuks kasvama. Igatahes viimane kord temal külas käies oli arvutiseeritud lauake taas täienenud uute karbikestega... Ning erinevalt paljudest petsialitsidest ta näikse tõepoolest teadvat, mida teeb.
Karla kohta ei oska kmiskit kosta, kuid Oisu meestel olevat probleeme uuema aja elektriautodega. Tõsi, teemaalgataja kakskomaüheksa on siiski üsna arhailine ja seda peaks suutma ka nemad remontida. Siis mootoriosa, auto pool on neile ilmselt üsna tume.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Sellel masinal mootorit üle kuulates pole nüüd küll eriti vahet, kas teha KTS-ga või Star-ga.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|