Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E220 CDI '00a sisselaske kollektor
#1
Oskab keegi öelda, kas see on normaalne, et sisselaskes klappide võllid annavad loksuda oma pesades?
Kas neid klappe on võimalik ka eraldi vahetada või vaid koos kollektoriga?
Vasta
#2
ei ole normaalne, kui loksuvad, vahetada minuteada võimalik ainult koos kollektoriga.

Võta need siibrid ära, asemele puurid 14x1.5 keerme ja keerad punnid ette.

Mootori pead kollektori külge alles jätma.

Siibrite kättesaamiseks oli kuskil väike torx.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#3
Tegin eelmine nädal läbi selle, aukude asemele panin 6-sed poldid suurte seibidega + ohtralt punast silikooni. Mingi väikse tähikuga saab võllid seest välja keerata.
Vasta
#4
Tänan info eest. Lammutasin nüüd ühe klapi laiali ning tõesti, klapivõll on ikka päris kulunud, loksuvad ikka päris palju need asjad seal.

Väikse googeldamise peale leidsdin sellise asja:
http://mbspecialist.com/mercedes_webcata...110900091/

Koodi järgi Silberi varuosaportaalist vaadates annab selle kiti hinnaks 58,83€ ja see ilmselt see hind vaid ühe klapi eest?Eusa_shifty

Muidu kui need klapid sealt üldse minema lüüa, kas siis muutub ka midagi mootori töös?
Vasta
#5
Peaks olema pärast madalate pööretega vähem jõudu, aga kui klapid on kulunud, siis kolle ju lekib sealt. (rõhukadu)

Vaevalt sa mingist jõu muutusest aru saad.Eusa_angel

Mootor läheb praegu avariisse ka?

Lugemist ka http://www.scribd.com/doc/67072249/Intak...f-Function
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#6
Mina kasutasin originaal klapivõlle ava täiteks. Lammutasin klapi tükkideks ja seal sees oleva metallist detaili painutasin keskelt 90 kraadi alla ja keerasin ühe kruviga tagasi kinni alumisse asendisse. Jääb ilusti ja tugevalt võlli hoidma.
Kurjajuur
Vasta
#7
(29-04-2012, 09:11 PM)laf1247 Kirjutas: Peaks olema pärast madalate pööretega vähem jõudu, aga kui klapid on kulunud, siis kolle ju lekib sealt. (rõhukadu)

Vaevalt sa mingist jõu muutusest aru saad.Eusa_angel

Mootor läheb praegu avariisse ka?

Lugemist ka http://www.scribd.com/doc/67072249/Intak...f-Function

Mootor avariisse ei läinud, kuid ülevaatusel mõõdeti liiga suur tahmasisaldus, peale mida sai lastud Silberis diagnostika teha, kus otseselt ühtegi viga ei leitud, kuid soovitati sisselaske kollet uurida.
Vasta
#8
Läbi elatud asi 320CDI-l. Lesvenis võeti need klapid välja - muidugi kollektor ja muud kannid puhastati ilusti ära. Mootori töös ei saa midagi aru, aga kütusekulu on küll veidi väiksem.
320CDI - Väikevenna

Vasta
#9
320 on alumiiniumist sisselase, sellel ei tohiks need klapikesed küll muret valmistada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Mina olen juba aastaid käinud Võrumaal oma nüüd siis juba w211 (enne oli 5a w210). Seal on üks mees , kes tegeleb ka aastaid ainult MB-ga. Alati olen abi saanud, ning ka garantii korral on asi väga hõlpsalt lahendatud. Mina ja minu sõbrad üle eesti ongi usaldanud just toda tegijat, sest need, kes tegelevad mitme margiga - kahjuks on raha läinud aga alati pole abi saanud. Ning mis kõige hullem - on mõned asjad iseg valesti kokku pandud..... Kellel vaja siis nr on 5202177. Õnneks pole veel midagi sellist millega rahul pole olnud.
Vasta
#11
Tänan info eest, kuid enda autol õnneks see probleem nüüd lahendatud ning ka ülevaatus kenasti käes.
Teistele vastajatele ka loomullikult tänud ideede eest Eusa_angel

Iseensest julm, varem polnud veel mingeid probleeme tahmaga ülevaatusel olnud, kuid nüüd nõutakse tehase märgistuse järgi, et shk siis sellel mootoril max 0,8 Icon_neutral
Vasta
#12
(18-05-2012, 12:41 AM)MartW Kirjutas: Tänan info eest, kuid enda autol õnneks see probleem nüüd lahendatud ning ka ülevaatus kenasti käes.
Teistele vastajatele ka loomullikult tänud ideede eest Eusa_angel

Iseensest julm, varem polnud veel mingeid probleeme tahmaga ülevaatusel olnud, kuid nüüd nõutakse tehase märgistuse järgi, et shk siis sellel mootoril max 0,8 Icon_neutral


Väike vihje: kui see tahm 0,8 (mis iseenesest on täiesti suur number ja ühele heas toitumuses mootorile täiesti saavutatav) probleemiks on, siis tasub see kleeps eemaldada - pole kleepsu, pole probleemi, sest siis rakendub üldine 3.
Vasta
#13
Hämmastav, et see number nii väike on. Mul W210 200cdi aastast 99 ja andmetes lubatud 1,4. Enne kolle puhastamist ülevaatusel mõõdeti 7 ja saadeti ukse taha Crybaby
Kurjajuur
Vasta
#14
(18-05-2012, 10:37 AM)Randar Kirjutas: ...
ülevaatusel mõõdeti 7 ja saadeti ukse taha Crybaby
Eusa_doh
Peksa ei tahetud teha aparaadi ohustamise eest?
Vasta
#15
(18-05-2012, 08:19 AM)v6sa Kirjutas: Väike vihje: kui see tahm 0,8 (mis iseenesest on täiesti suur number ja ühele heas toitumuses mootorile täiesti saavutatav) probleemiks on, siis tasub see kleeps eemaldada - pole kleepsu, pole probleemi, sest siis rakendub üldine 3.

Uutes tehnilistes passides on heite norm kirjas.
Loen praegu enda 2003a värskelt regatud diisli passist: Heitenorm EURO 3 ; CO2: 157
Mida iganes numbrid ka ei tähendaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  2017, e220, S213 eel-soojenduse kaug-juhtimine puldiga!? intel666 1 125 18-10-2024, 04:40 PM
Viimane postitus: intel666
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2016 E220 125kW palju omanikuvahetusi+vöörandamisest teatamine? nostromo 3 323 06-09-2024, 07:56 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 199 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W212 e220 vilisev heli,jōuetus trancer01 2 442 03-09-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
Exclamation E220 SOOVIN AVARIILISEST LAHTI SAADA Ingrid 1 816 30-08-2022, 08:38 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne