Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 kupee mootori vahetamine!Abi
#1
Selline küsimus,et on soov vahetada w124 ce 2.3 mootor w124 Te 3.0 !
Mõlemad masinad aastast 88.Kas käigukastid ühtivad või on erinevad või pean käigukasti ka ära vahetama.Kas reduktorid on samad või pean selle ka välja vahetama?

Palun abi!
Vasta
#2
Mis käigukastidega tegu on kas automaadid või manuaalid? Kui mõlema puhul on manuaalid siis tuleb ära vahetada ja reduktor niikuinii.

=MB Force=
Vasta
#3
elektroonikat on väga raske vahetada !!!
Vasta
#4
(04-04-2012, 10:41 AM)arturmalcik Kirjutas: elektroonikat on väga raske vahetada !!!

Millist elektroonikat Sa silmas pead? Niikuinii tuleb R4 errkuueks vahetamisel juhtmestik ringi visata.

R6 on pikem - kastitala tuleb ringi tõsta ja kardaan vahetada. Mul on kuri kahtlus, et universaali kardaan on pikem, kui kupee oma, mistap ei pruugi doonori oma sobida...
Vasta
#5
Oleneb millega nüüd võrrelda, kui pole enne midagi teinud on raske, kuid sellel autol elektroonika pea puudub, kui võrrelda 2000+ autodega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(04-04-2012, 10:51 AM)v6sa Kirjutas:
(04-04-2012, 10:41 AM)arturmalcik Kirjutas: elektroonikat on väga raske vahetada !!!

Millist elektroonikat Sa silmas pead? Niikuinii tuleb R4 errkuueks vahetamisel juhtmestik ringi visata.

R6 on pikem - kastitala tuleb ringi tõsta ja kardaan vahetada. Mul on kuri kahtlus, et universaali kardaan on pikem, kui kupee oma, mistap ei pruugi doonori oma sobida...

Tegelikult käib ju 124 juhtmestik eraldi osadest kokku ja kui doonorauto on olemas, siis seal kyll mingit rasket elektroonika vahetamist ei tohiks olla. Keerulisem on ehk vaid siis kui jutt käib 3.0 162 kw. mootorist.

Sama kardaan peale mootorivahetust ilmselt enam ei sobi. Vähemalt minul läks peale R6 diisli pealetõstmist kupeele alla 3.0 132kw. kupee kardaan
Vasta
#7
Mis selles 162 kw mootoris nii erilist siis on et too palju raskem panna oleks, pm sama mis 132kw.
Naftapress.
Vasta
#8
(04-04-2012, 04:14 PM)arts24h Kirjutas: Mis selles 162 kw mootoris nii erilist siis on et too palju raskem panna oleks, pm sama mis 132kw.

Ega ma ei öelnudki et on keeruline ja raske.
Lihtsalt sellel 162 kw. mootoril on mõned asjad rohkem küljes kui 132kw. mootoril ja kuna ma pole ise selle mootoriga eriti kokkupuutunud ja mootorit vahetanud, seepärast kirjutasingi et ehk on keerulisem.

Lisaks veel niipalju et soovitav on ka esivedrud äravahetada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 280 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 223 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,128 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,232 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  W215 Cl500 keskkonsooli kõlari vahetamine mark3y 0 2,828 05-07-2018, 02:58 AM
Viimane postitus: mark3y
  C215 jaapani maki vahetamine mark3y 1 3,218 08-06-2018, 06:15 PM
Viimane postitus: Laur
  C216 esitule pirnide vahetamine ak75 5 5,506 22-05-2018, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  C216 tagasilla pukside vahetamine ak75 5 5,318 17-05-2018, 04:36 PM
Viimane postitus: ak75
  216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine ak75 12 8,060 31-03-2018, 07:45 PM
Viimane postitus: väikemees
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,853 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne