Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
04-02-2012, 08:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2012, 08:54 PM ja muutjaks oli Glass3.)
Kellegil kogemusi. Kompuuter näitab kütuserõhu probleeme, ei ühtegi konkreetset viga. Vahetatud on rõhuklapp ise, rõhuklapiandur. Kas võiks viga olla kütusepumbas endas?
Täpsustan, et muidu mootor töötab ideaalselt. Nagu hea saksa auto ikka.
Postitused: 32
Teemad: 2
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
On olnud juhuseid,kui küttefiltri vahetus on aidanud sellise asja vastu.
Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Nojah, ma eriti ei usu. Auto on koguaeg hooldatud. See on mingi nuhtlus.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
STAR näita alati ära MILLEST on probleem tingitud - kas on rõhk liiga võike või liiga suur.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Saad natuke täpsustada oma mõtet? Mul on see jama kohutavalt pikalt olnud. Hunnik raha ka kulunud nendele klappidele, juttudele.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
R129 tahab öelda, et diagnosti tuleks teha Mercedese enda testri (MB-STAR) ja pädeva diagnostikuga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Googeldasin. Arvan, sellega MB star ongi tehtud. See ütlebki, et kord on rõhk olnud väike, siis kõrge. Sellest siis tekkisid mõtted, vahetada ära rõhuklapp. Seejärel rõhuklapiandur. Siis veel oli seal mootori eesotsas mingi klapp, mida prooviti uuega. Ehk et rohkem vist klappe pole, mis rõhuga seotud. Samas ... vanakooli mehena mõtlen, et tõesti, kogemustega diagnostik võiks ka ridade vahelt lugeda ja aimata probleemi.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Viga kõrgsurve pumbas. Seal on kolme sektsiooniline pump. Kõik sektsioonid peavad pumpama võrdselt. Siis on kõrgrõhk stabiilne, ühtlane ja ajul rõhku kerge reguleerida koguse regulaatori ja rõhuregulaatori abil.
Sinu masinal ilmselt üks sektsioon aegajalt ei toimeta 100% ja aju näeb vaeva rohkem reguleeringuga, et rõhku saavutada soovitud tasemeni. Kui nüüd pöörded lähebad üle 3500 siis ilmselt tuleb see defektne sektsioon ka tööst osa võtma ja tänu pumba tootlikuse suurenemisele tõuseb ka kõrgsurve rõhk järsult. Selle peale juhtplokk aga näeb,et kuigi rõhku pole me suurendanud regulaatori abil, tõusis see siiski järsult ja loetakse veakood sisse, rõhk liihga suur.
Pumba sektsioonide tootlikust saab aga staariga diagnoosida või siis ossiga rõhuanduri signaali jälgides tuvastada. Ei tohi olla kõikuv. Sektsioonide pumpamise piigid on nähtavad .
NB. lomulikult peab olema etteande rõhk korralik ja püsivalt ca 4 bar
Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Väga loogiline jutt. Prindin su jutu ja teen mehhaanikute juurde asja. Kas sa aimad, mis selline remont, suurusjärk võib maksta? Eeldatavasti peab pumba maha võtme jne....
Postitused: 30
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Selgus tõsiasi. Pump on seest roostes. Küllap halb kütus sisse pääsenud.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
(29-02-2012, 03:35 PM)voodoo Kirjutas: te ütlete, et autosid neti teel ei remondi aga üks mees siiski seda poolenisti teeb
Kui täpne olla siis siis remontida on ikka raske küll neti teel . Taas oli tegemist hea nõuga - vea diagnoosimine on enamasti raskem kui remont ise ja seekord taas leidis aset tõestus, et omades kõrvade vahel aju ja sinna juurde kogemusi on võimalik vea põhjust oletada. Ka minul on hea meel et meil klubis on isikuid, kes ei pea paljuks oma oskusi/kogemusi jagada laiale ringile.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.