Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 pihusti probleem
#1
Auto aastat 1990 ja mootor 3.0d 83kw. Mure siis selline et peale pihustiotste vahetust ei hakka üks pihusti tööle. Pihustid kontrollitud ja survestatud, kõik toimib, auto käima pannes on selgesti kuulda pihusti kolks. Ostsin ühe uue otsa veel aga ikka sama jama. Ja kui keerata selle mittetöötava pihusti pealt kütusetoru lahti siis ei tundu seal olevat nii suurt survet kui teistes. Loodan et saate aru milles probleem, ja oskate soovitada kust viga otsida.
Vasta
#2
(16-02-2012, 03:43 PM)--Arx-- Kirjutas: Auto aastat 1990 ja mootor 3.0d 83kw. Mure siis selline et peale pihustiotste vahetust ei hakka üks pihusti tööle. Pihustid kontrollitud ja survestatud, kõik toimib, auto käima pannes on selgesti kuulda pihusti kolks. Ostsin ühe uue otsa veel aga ikka sama jama. Ja kui keerata selle mittetöötava pihusti pealt kütusetoru lahti siis ei tundu seal olevat nii suurt survet kui teistes. Loodan et saate aru milles probleem, ja oskate soovitada kust viga otsida.

pump ei anna survet, proovi teha pihusti surve madalam, või otsida korralik pump!
Vasta
#3
lisaks veel et probleem tekkis peale pihustiotste vahetust.
Vasta
#4
Probleem selles veel et pihusti ja pihustipesa vahelt mullitab kütust, seibid vahetasin ära, mis pihusti alla käivad.
Vasta
#5
Palju masinaga sõidetud on, et välistada süsteemis olev õhk?
Vasta
#6
1000km umbes.
Vasta
#7
(16-02-2012, 04:08 PM)zeka Kirjutas: pump ei anna survet, proovi teha pihusti surve madalam, või otsida korralik pump!

1. No see on küll täiesti ebaloogiline; pärast pihusti vahetust igikestev rivipump ju äkitselt katki ei lähe...

2. Pihustite õhutamiseks piisab MB allikate sõnul paarikümnest sekundist käiamisest...(ehk pihustid on täiest vabalt iseõhutuvad...)

Ehk vaata oma torud üle, kusagilt peab läbi pritsima, või on peale pandud pihusti liiga suure avanemissurvega vms lollakat...

Vasta
#8
Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!
Vasta
#9
(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!

Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...

Vasta
#10
Aga ma ei saa ikka täpselt aru, et kas üks silinder pole üldse järgi, on järgi ja lagiseb, või on nn "pooleldi järgi"?
Vasta
#11
Kõige parem on seda selgitada otseallika muljega:

(16-02-2012, 03:43 PM)--Arx-- Kirjutas: ...et peale pihustiotste vahetust ei hakka üks pihusti tööle. Pihustid kontrollitud ja survestatud, kõik toimib, auto käima pannes on selgesti kuulda pihusti kolks. Ostsin ühe uue otsa veel aga ikka sama jama. Ja kui keerata selle mittetöötava pihusti pealt kütusetoru lahti siis ei tundu seal olevat nii suurt survet kui teistes...

Inimesel tundub, et üks pihusti ei tööta. Täpselt ta seda ei tea, sest väljalaske temperatuuri pole keegi mõõtnud. Vblla töötab ka, aga tiksub...

Ilmselt reguleeriti see konkreetne pihusti kogemata valesti või jättis mingi toru lahti...
Muud polegi.

Pihustitorude lahtikeeramisel on tõsiasi see, et näkku väga ei pritsigi, sest pritsekogused on tegelikult väga väikesed ja silmaga hinnates vahet ei tee...



Vasta
#12
silinder on järgi, aga lagiseb suht kõvasti ja vahel harva jätab vahele ka.
Vasta
#13
(26-02-2012, 06:56 PM)--Arx-- Kirjutas: silinder on järgi, aga lagiseb suht kõvasti ja vahel harva jätab vahele ka.

Vahel jätab töötamise vahele või jätab lagisemise vahele....?
Aru saab mootorile töötamise ajal peale vaadates...

Vasta
#14
lagisemise.
Vasta
#15
(26-02-2012, 07:25 PM)--Arx-- Kirjutas: lagisemise.

Mine osta veel üks pihustiots ja lase avamisrõhk paika regullida.
Edaspidi võiks kasutada neid diislikontoreid, kes 6st pihustist vähemalt 6 suudavad normaalselt paika panna....

Vasta
#16
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:
(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!

Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...

Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!
Vasta
#17
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas: Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas: Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!

Ei teagi!

Lihtsalt lolli loogikaga oletan, et rivipumba kuuest nukist just neljas nukk ei kulu maha!
Ja kuna teada on, et pumba element määrab pritsekoguse, mitte rõhu!

Aga kui Sa ütled, et just neljas kulub rohkem, siis las ta olla!

Sul võib õigus olla!





Vasta
#18
Teoorias saab reaspumba üks elemendipaar tõepoolest häälest minna. Praktikas juhtub seda töötavas pumbas harva. Pigem on see ikka käpardliku remondi tulemus.

Aga vaheta pihustid ringi - siis on kohe selge, kas lagin/lonkamine on pihustist või silindrist põhjustet.

Minu kristallkuul pakub:
A. hooletu "diislimehe" (teadlikult jutumärkidesEusa_snooty) poolt kas valesti reguleeritud pihustit või praakotsa (mida jällegi oleks seesinane otsavahetaja pidanud häälestamise käigus märkama!!!);
B. hõredat silindrit - seda aitab selgitada survete mõõtmine.

Alles siis tasub pumbale hakata lähenema - see on juba keerukam tegevus.
Vasta
#19
(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas:
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:
(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!

Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...

Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!

Täiesti õige jutt. Oli sama situatsioon 123 2,4 diisliga. Kuna aga masin oli juba vana ja temaga plaaniti veel ainult aasta jagu sõita sai ühel uue pihustil pritserõhk katseliselt 100 bari peale rihitud ja hakkas mootor ühtlaselt tööle.


Vasta
#20
(27-02-2012, 11:40 AM)V@hh Kirjutas:
(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas:
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:
(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!

Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...

Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!

Täiesti õige jutt. Oli sama situatsioon 123 2,4 diisliga. Kuna aga masin oli juba vana ja temaga plaaniti veel ainult aasta jagu sõita sai ühel uue pihustil pritserõhk katseliselt 100 bari peale rihitud ja hakkas mootor ühtlaselt tööle.

kirjutasid et Probleem selles veel et pihusti ja pihustipesa vahelt mullitab kütust.....
siis ju pihustipesa laseb läbi.
(05-04-2012, 12:46 PM)leitsaku Kirjutas:
(27-02-2012, 11:40 AM)V@hh Kirjutas:
(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas:
(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:
(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!

Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!

Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...

Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!

Täiesti õige jutt. Oli sama situatsioon 123 2,4 diisliga. Kuna aga masin oli juba vana ja temaga plaaniti veel ainult aasta jagu sõita sai ühel uue pihustil pritserõhk katseliselt 100 bari peale rihitud ja hakkas mootor ühtlaselt tööle.

kirjutasid et Probleem selles veel et pihusti ja pihustipesa vahelt mullitab kütust.....
siis ju pihustipesa laseb läbi.
lisaks veel et probleem tekkis peale pihustiotste vahetust.
Kas pihusti oli kõvasti kinni?,et äkki ajas peapaigast õrnalt ära ja juba pääseb rõhk välja.Ka tahmavad pesad ära...
Samas omal 3 silindriga sama jama, pesa sutsib vahelt läbi. Ka peale pihustiotste vahetust hakkas pesa läbi sutsima.

Järgmine nädal remonti.SAiis näeb täpsemalt.
Samas saab pesa peale keerata, vahest ei aita seegi.
Pesavõetakse maha ja puhastatakse ära.
uus pesa 155 euri tk kuskil

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne