Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Tere.
Täna siis linnas tundus et küte sai otsa suri välja ja käivitades veel nati lubas ja siis ei lubanud enam ültse,sai kütet juurde toodud siis pikema käiamise peale nagu ikka kui kütte all sain käima ja täitsa Ok oli läks pöördesse ilusti,sõitsin tanklasse panin veel kütet peale ja sai sõita umbes 13km mööda maanteed kui kadus vaikselt jõud ära kuni suri välja siis aga ,kui juba käivitasin tegi matsu või paar sekundis ja ei mõhkugi,siis sain köie otsas ülejäänud kodutee sõita
Nüüd siis mõtlen siin õllekannu taga et küte peaks nagu ok olema aga filter on suht vana pole mina seda veel vahetada saanud kas võib olla filter ise jäätund? Kuna paak sai tühjaks ka siis äkki tõmbas mingi sita ette vms?
Igal juhul kui küte jääs siis ennem liikuma ei saa kui kevad ja soojad ilmad vist.
Postitused: 189
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
01-02-2012, 12:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 01:03 AM ja muutjaks oli imre16.)
Endal oli analoogne jama reedel, kui auto lihtsalt seisma jäi. Filtri vahetasin enne talve ära, see OK (filtri keerasin lahti, oli vähem kütust sees, kui peaks olema), kuid kütuses oli ilmselt parafiinitükke juba tekkinud ning filtri ja paagi vahelise vooliku/toru ummistanud. Puhusin paagi poole vooliku läbi, ühendasin vooliku ja sain edasi sõita.
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(01-02-2012, 12:58 AM)imre16 Kirjutas: Endal oli analoogne jama reedel, kui auto lihtsalt seisma jäi. Filtri vahetasin enne talve ära, see OK (filtri keerasin lahti, oli vähem kütust sees, kui peaks olema), kuid kütuses oli ilmselt parafiinitükke juba tekkinud ning filtri ja paagi vahelise vooliku/toru ummistanud. Puhusin paagi poole vooliku läbi, ühendasin vooliku ja sain edasi sõita.
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!
Terekest.Homme saan vaadata kui väljas valge sooja garaazi pole võtta ja kus juures eelmises kirjas kirjutasin et panin kütust tanklas peale ja sain 13 km sõita siis see oli ka Alexsela laagri Maksimarketi juures sealt sain sõita nati sauelt läbi ja koolas ära.
Filter on jah vana kuna suvel lasin venemaa küttega ja ültse läbisõit mul ka suur igakuu ...talvel kasutan enamjaolt Statoili kütet aga täna sai sinna Lukoili Ja Alexselat pandud kuna tee peale jäid need.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
01-02-2012, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 09:05 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kui sa just noore tehnikahuvilise inimesena seda kütuse eelsoojendussüsteemi ei ole oma autolt maha kakkunud, siis see pikema otsa peale jäätumise teema on W124 diislil suht välistatud.
Tehasekorras masinal jõuab peenfiltrisse juba eelsoojendatud küte.
Minu saanil hakkab see asi juba pärast 2km sõitu tööle, 13st km-st rääkimata...
Ja inimesed, kes selle auto projekteerisid, teadsid suurepäraselt, et peenfilter on kõige ees, n.ö. külma tuule käes - sestab ka see soojenduse värk.
Pigem suri oma loomulikku surma mõni muu kütusesüsteemi komponentidest.
Nagu kõik on aru saanud, siis starteriga pikk käiamine on sinu auto jaoks juba ammu suht loomulik olek olnud - nüüd siis selle nähtuse tulemus ka käes.
Etteandepump ntx.
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
01-02-2012, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 11:18 AM ja muutjaks oli vana-lõõts.)
(01-02-2012, 09:04 AM)stihl Kirjutas: Kui sa just noore tehnikahuvilise inimesena seda kütuse eelsoojendussüsteemi ei ole oma autolt maha kakkunud, siis see pikema otsa peale jäätumise teema on W124 diislil suht välistatud.
Tehasekorras masinal jõuab peenfiltrisse juba eelsoojendatud küte.
Minu saanil hakkab see asi juba pärast 2km sõitu tööle, 13st km-st rääkimata...
Ja inimesed, kes selle auto projekteerisid, teadsid suurepäraselt, et peenfilter on kõige ees, n.ö. külma tuule käes - sestab ka see soojenduse värk.
Pigem suri oma loomulikku surma mõni muu kütusesüsteemi komponentidest.
Nagu kõik on aru saanud, siis starteriga pikk käiamine on sinu auto jaoks juba ammu suht loomulik olek olnud - nüüd siis selle nähtuse tulemus ka käes.
Etteandepump ntx. Kuidas seda pumpa kontrollida?
(01-02-2012, 12:58 AM)imre16 Kirjutas: Endal oli analoogne jama reedel, kui auto lihtsalt seisma jäi. Filtri vahetasin enne talve ära, see OK (filtri keerasin lahti, oli vähem kütust sees, kui peaks olema), kuid kütuses oli ilmselt parafiinitükke juba tekkinud ning filtri ja paagi vahelise vooliku/toru ummistanud. Puhusin paagi poole vooliku läbi, ühendasin vooliku ja sain edasi sõita.
Kuna paak oli suht täis Alexela kütust, siis lisasin mingit esimesest ettejuhtuvast tanklast ostetud kütuselisandit. Siiani pole probleem enam kordunud, vahepeal sõidetud 400 km.
Filter jääs - seda saad kontrollida, kui keerad filtri alt selle plastmasskruvi lahti. Kui sealt kütust tuleb = seal on diiselkütus ja vett filtris pole. Kui vastupidi, siis võib filtris külmunud vesi olla, kuid siis tekib küsimus, et miks see -5 kraadi juures mingit mõju ei avaldanud. Ning ega vesi diislile head ei tee. Ja kuidas ta üldse sinna sai (kui just kogu aeg 10 liitri kaupa ei tangi või mingit solki ei kasuta), ise sõitsin natuke üle aasta eelmise filtriga ja polnud mingit vett seal sees.
Võibolla on filter lihtsalt umbes.
Kahtlustaks siiski parafiini kristallide või mis iganes tükkide teket, mis ummistasid mingi vooliku või tõesti filtri pinna, mis veel kütust läbi lasi. Samuti ei tee paha jõuda selgusele, kuhu kütus jõuab ja kustmaalt ta enam edasi ei jõua. Siis on ka veakoht käes. Foorumi teel seda aga ei lahenda.
Kui nii viga ei leia, siis ööseks kuhugi sooja ruumi, hommikul uut arktilist kütet või lisandit peale ja peaks OK olema. Kui filtrit pole ammu vahetanud, siis võiks kasvõi sellepärast selle ära vahetada, et pole ammu vahetatud. Kui muud effekti sellega ei kaasne.
Edu!
Vaatasin järgi ja minu filtril küll ei paista olevat seda plast kruvi on lihtsalt nagu tavaline õli filter .
Kuidas filter lahti saada kui võtit pole kas võib kruvika läbi lüüa ja keerata kui uus filter olemas?
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kui sa ei ole filtreid vahetanud, siis alusta ikka filtritest ja kütuselisandist . Starteriga käiamine ei tohiks etteandepumbale kuidagi mõjuda. Poleks paha ka torud läbi puhuda.
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
01-02-2012, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 11:35 AM ja muutjaks oli vana-lõõts.)
Kui palju võib Bensiini valada veerand paagi diisli kohta ja kas tohib?
Kas võib kruvikaga läbi filtri lüüa ja nii filter lahti keerata?
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kui sa oled Keilas ,võin peale kella 12 läbi tulla ja väheke aidata.Väikse abi eest tasu ei soovi.Helista 5031522
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
01-02-2012, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 12:40 PM ja muutjaks oli vana-lõõts.)
(01-02-2012, 11:49 AM)xman Kirjutas: Kui sa oled Keilas ,võin peale kella 12 läbi tulla ja väheke aidata.Väikse abi eest tasu ei soovi.Helista 5031522
Täpsemalt olen natuke kaugemal enne Laulasmaad Treppoja kaupluse ligidal.Hetkel panin ploki soenduse tööle ja kuidagi peaks filtri orgunnima siis saan edasi vaadata usun et hetkel saan oma jõuga hakkama aga väga üllatav et selliseid inimesi ka on kes nii abi pakuvad suured tänud sulle
Kas küttefilter käib lihtsalt keerates või tuleb ülevalt polt ka lahti keerata?
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Alt hoiad käega kinni,ülevalt keerad võtmega lahti.Võtad uue filtri,valad kütust täis ja paned paikka. Paned auto käima ja sõidad rõõmsalt edasi.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lihtsam on kui sudid filtri oma kohale ja siis kallad kytust täis ning paned paika.
Vaakum vooliku eest ära keeramine teeb asja lihtsamaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Tere jälle!
Nüüd siis filter küljes kütet kallasin täis filtri ja ei mõhkugi huvitav pnain isegi käivitus aerosooli CRC oma õhufiltrisse paar mats nagu lõi ja siis andis aku järgi,mootori plokisoendus on ka hommikust saati taga olnud.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
01-02-2012, 04:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 04:23 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Manuaal on siis lohista käima, eile sõbra 2,5td 124 jäi samuti küte kinni. Tükk aega mässasime kui asja ilusti käima saime. Aitas samuti ainult nöör, algul käis siis hakas lonkama, siis suri välja paar korda läks starterist veel käima aga kooles samuti ära. Lõpuks ei teinud enam starteriga midagi, sai päris pikalt veetud aga käima läks. Muidugi küttefiltri vahetus on esimene elementaarne asi mis tuleks enne talve ära teha. Ma olen omal iga kahe õlivahetuse järel küttefiltri ka uue pannud.
Naftapress.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(01-02-2012, 04:21 PM)arts24h Kirjutas: ... Muidugi küttefiltri vahetus on esimene elementaarne asi mis tuleks enne talve ära teha.
aga siis kaob ju kogu võlu ära, huvitav on ju -25 leiutada, et miks ta sunnik ikka käia ei taha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
01-02-2012, 04:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 04:45 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Sorri, et võõrast teemat kasutan, aga enda 3.0 80kw diislil panin tähele, et enne kui kütusetorud filtrisse jõuavad siis käivad need läbi mingisugusest "kobakast". Asetseb see starteri lähedal.
Enne siin räägiti mingist kütuse eelsoojendist vms, kas see võib olla see sama "kobakas"?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Kahjuks jah tõmmata ei saa kuna automaat jah oleks kindlati õige olnud filter ära vahetada enne talve aga kuna auto nii vana et tahab palju muud tegemsit ka peale selle filtri siis vb valisin vale järjekorra mida remontida või vahetada igaljuhul on see Mercedes-Benz mul autodest kõige rohkem streikinud ühe asja saan korda ja juba teine peees...
Vaatan proovin veel akut laadida ja käiata kui sooja ruumi teda kuhugi viia pole siis jätan seisma selle masuudi pressi...
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Käivituse aerosool ei ole mootorile sugugi hea.Ja kuna mootor kütet peale ei saa ,siis ei ole tast ka abi.Proovi kütuse toru läbi puhuda,kui õhk läbi ei käi siis võib ka jäätunud ola.Omal selline kogemus olemas.
Postitused: 189
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kordan ennast, et tee selgeks, kuhu kütus jõuab ja kuhu mitte.
Milline filter välja nägi, oli jääd täis või parafiinitükke? Kui oli, siis võis probleem selles olla, kui ei olnud, siis on ilmselt probleem milleski muus.
Kas filter oli silmini kütust täis, kui ära võtsid, või oli kütust vähem sees? Kui oli silmini täis, siis järelikult kütus filtrini jõuab ja on viga filtri ja pumba vahel, kui oli vähem sees, siis järelikult ei jõua kütus filtrisse või ei läbi filtrit.
Kui sa auto ajalugu ei tea, siis võib 20 aastat erinevate omanike käes ringi sõitnud auto viga olla kusiganes, alates sellest, et on bensuka kütusepaak sealse sõelaga, mis talvel paksemat diiselkütust läbi ei lase jne jne jne. Ehk siis kõige mõtekam oleks selgeks teha, kus viga on, mitte oletada, kus viga on.
Kuigi jah, olles ise olude sunnil -25ga lageda taeva all analoogseid vigu otsinud, tean, kui ebamugav see on. Positiivne on, et teinekord tead...
Üks väike nipp ka tulevikuks: palun kasuta kirjavahemärke, nii muudad teksti kergemini loetavaks.
Parimat!
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(01-02-2012, 05:57 PM)imre16 Kirjutas: Kordan ennast, et tee selgeks, kuhu kütus jõuab ja kuhu mitte.
Milline filter välja nägi, oli jääd täis või parafiinitükke? Kui oli, siis võis probleem selles olla, kui ei olnud, siis on ilmselt probleem milleski muus.
Kas filter oli silmini kütust täis, kui ära võtsid, või oli kütust vähem sees? Kui oli silmini täis, siis järelikult kütus filtrini jõuab ja on viga filtri ja pumba vahel, kui oli vähem sees, siis järelikult ei jõua kütus filtrisse või ei läbi filtrit.
Kui sa auto ajalugu ei tea, siis võib 20 aastat erinevate omanike käes ringi sõitnud auto viga olla kusiganes, alates sellest, et on bensuka kütusepaak sealse sõelaga, mis talvel paksemat diiselkütust läbi ei lase jne jne jne. Ehk siis kõige mõtekam oleks selgeks teha, kus viga on, mitte oletada, kus viga on.
Kuigi jah, olles ise olude sunnil -25ga lageda taeva all analoogseid vigu otsinud, tean, kui ebamugav see on. Positiivne on, et teinekord tead...
Üks väike nipp ka tulevikuks: palun kasuta kirjavahemärke, nii muudad teksti kergemini loetavaks.
Parimat! Filter oli ilusti ääreni täis täiesti vedelas olekus ,vaid natuke tume oli mingi osa mis sealt välja kallasin tundub nagu küll et kuni filtrini jõuab küte.
Mida ma peaks vaatama peale filtrit?
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(01-02-2012, 03:26 PM)vana-lõõts Kirjutas: ....mootori plokisoendus on ka hommikust saati taga olnud.
Aru ma ei saa Kui sul plokisoojemdus toimib ja on olnud taga vähemalt 1(üks) tund peaks see auto käivituma isegi suveküttega.
Otsi viga eespoolt filtreid. Või mingist muust asjast??- pump, toru katki vms...-välistaks küll hetkel kütte jäätumise.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
|