08-12-2011, 11:35 PM
Mootorita G müügis
|
09-12-2011, 12:04 AM
Osta ära ja saad minu käest bolt-on kit`i V8 (M117) installiks.
Kere on päris kõvasti järgi aidatud uuema G-klassi juppidega. Kui kere on tõesti selline, nagu kuulutuses mainiti, siis hind on väga hea.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
09-12-2011, 03:19 PM
09-12-2011, 08:43 PM
Ise käisin paar päeva tagasi vaatamas seda autot. Ei olnud küll parim võimalus, kuniks auto oli kaetud mõningase lörtsiga. Asub kuulutuse objekt Maardus mingisuguse ettevõtte territooriumi nurgas. Piltide järgi oleks natuke rohkem lootnud aga see, et pildid tõest kaugel võivad olla, pole enam üllatuseks. Rattaid all pole, seisab tellistel. Tema sõbral olevat pakkuda 300 euri eest 18" velgi koos miskiste rehvidega. Seisnud on ta omaniku jutu järgi juba 1,5 aastat. Omanikul oli plaan diisli swap teha aga jäi pooleli, sest ta läks aastaks Inglismaale, nüüd plaanid teised. Auto on mingil hetkel üle värvitud- oli enne kirsipunane. Niipalju kui nägin oli ülevärv tehtud küllaltki hästi, kuid mitte väga põhjalikult. Varjatumate kohtadega polnud suurt vaeva nähtud. Nii võis neist kohtadest kirsipunast läbi kumamas näha. Autol oli ka roostekohti, kohe meenuvad rattakoobaste ääred ja auto tagaosas mitmed kohad. Tagaukse alumine äär oli kaugel siledast ja läikivast pinnast. Ühesõnaga on auto juures tegusat tegemist ka mõnel maalril. Osad uksed ei tulnud korralikult lahti, osad ei sulgunud. Viga ilmselt lukustusmehhanismides vms. Autosse sisse asudes oli tunda kerget kopituse lõhna. Juhiistme kohal laes on suur tume laik, kas see on hallitus või mingisuguse roostevee kahjustus ei tea(ei uurinud lähemalt). Istmed olid kenasti terved, odomeetri näitu unustasin kiigata(G-l vast seda ei kerita nii tihti). Rohkem esmapilgul auto sisemusest midagi silma ei jäänud.Kapotialune oli lage nagu kuulutuses oleval pildilgi. Osa juppidest nagu näiteks radiaatorid ja hooratas olid olemas auto pakiruumis. Öeldud olgu veel, et mootor ja kast olla ära varastatud kuskilt teiselt territooriumilt Männikul, kus need kaubaaluse peal seisnud olid. Omanik on vahetanud tagumised amordid, mis olid tõesti uut nägu ilusad punased KONI amordid. Esimesed amordid ei tundunud head. Auto alla käpuli ei visanud aga niipalju kui alla kiigates näha oli, tundus raam kõva ning midagi hirmsat silma ei hakanud. Ahjaa, kütusepaak on ka auto küljest maha kruvitud. Auto seismisest võib mõningaid probleeme olla ka piduritega aga seda enne ei tea kui liikuma saab. Vahekast ja sillad pidavat omaniku sõnade järgi väga hästi töötama. Puudu on käigukasti ja vahekasti vaheline kardaanijupp, mida pidavat väidetavalt Riiast 100euriga saama.
Auto omanik ise jättis sümpaatse mulje. Huvi pärast viimase hinna kohta küsides vastas ta, et esialgu on selleks nagu kuulutuseski 4000 eurot. Samuti lisas ta, et kui kuu ajaga ära ei osteta hakkab ilmselt ise asja üles putitama. Rohkem praegu ei meenu aga kokkuvõtteks võiks öelda, et tööd ja vaeva on tunduvalt rohkem, kui paljas mootorivahetus, mis juba iseenesestki on suur ettevõtmine. Väga hea projektikas inimesele, kellel on huvi, tahtmist ja raha ning mõnus soe garaaz
10-12-2011, 11:08 AM
Eks jah, kere tahab kindlasti veidike tööd. Kui aja kere juba tehtud ja hea saab, siis on suht muretu.
Ehk päris hea projektikas tegelikult. Kõike saab oma vajaduste järgi kujundada ja teha. Loodetavasti see auto raisku ei lähe ja tehakse veel korda.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
10-12-2011, 01:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2011, 01:30 PM ja muutjaks oli karuanton.)
Soovitan vaatamisel jälgida roostet järgmistel kohtadel:
Esiakna raami alumine äär, kui juba kobrutab, siis võib oletada, et on läbi mädanenud, enamikel on, vahetus päris kallis. Juhi ja kõrvalistuja jalgade alune kuni armatuurini välja, pole ma veel nii vana G -d näinud millel need läbi poleks roostetanud. Külgedel kummiliistud, et kui juba kummiliistu äärest plekk kobrutab, siis arvatavasti on liistu alt läbi roostetanud. Kui kummiliistude kruviaukude seest on roostene, siis liistu sees olev metall roostetab, mida rohkem seda on, seda rohkem võib eeldada, et kogu auto on roostes. Tagaluugi alumine äär. Tagatulede ümbrus ja tulepesade sisemine karp (näeb rattakoopast). Kõikide uste alumised ääred ja ukse 'korpuse' alumine plekk. Tiivalaiendite alla jääv plekk, peaaegu alati ussitanud, (katsuda käega või vaadata rattakoopa seestpoolt) Karbid. Kõik rattakoopad seestpoolt. Neid tüüpilisi roostekohti on vanadel G -del veelgi aga need olid põhilised, lisaks kui auto on pikalt seisnud ja autot proovida ka ei saa, siis on oht, et projekt võib kallimaks minna kui Leedust sõitev isend tuua. Näiteks üks kallis teema ehk diffri lukud ei tööta, rattalaagrid läbi, kast kulunud või puruks. Ehk kui endal mutrivõti ja keevitus käes püsivad, siis soovitan ka, muidu kellelgi teha lastes mina seda riski ei võtaks. (09-12-2011, 12:04 AM)hents99 Kirjutas: Osta ära ja saad minu käest bolt-on kit`i V8 (M117) installiks. Mis mootor muidu maksaks ja palju sellest mootorist kw tuleb, kas see on see mootor millele sa ise väljalaske meistertasid?
W463 ja W212
11-12-2011, 11:28 AM
Mootorit hetkel ei paku, kuid neid liigub aeg-ajalt vanametalli hinnaga - enamjaolt olen ma nad küll ise igaks juhuks ära ostnud.
Pakun komplekti, millega saab sellise (või M116) mootori paigaldada. Käpad, padjad, kollektorid, leegitorud, käigukasti tugitala jne. Vajadusel jahutusvedeliku torustik.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
11-12-2011, 12:20 PM
(11-12-2011, 11:28 AM)hents99 Kirjutas: Mootorit hetkel ei paku, kuid neid liigub aeg-ajalt vanametalli hinnaga - enamjaolt olen ma nad küll ise igaks juhuks ära ostnud. Tänud info eest
W463 ja W212
11-12-2011, 04:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2011, 04:19 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
No mul on üle üks M117 5.6 koos kastiga ilma elektroonikata. võin ära anda mõistliku raha eest. Kas tahab kindlasti tegemist saada, aga on 5.6se oma.
Pikem, jutt kui on tõsine huvi võib ühendust võtta privas.
11-12-2011, 08:08 PM
Räägime privas sellest mootorist
Elektroonika ongi ajast ja arust, G-klassile oleks enivei vaja EFI komplekti, et jagajast vabaneda....teadagi saab neid seda komplekti vaid minu käest....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
12-12-2011, 06:10 PM
Loodame, et auto tuleb klubisse ja sellest projektikast ka teema tehakse
12-12-2011, 07:35 PM
arvatavasti auto müüdud ja mitte klubilistele!
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne