Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
28-11-2011, 06:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2011, 06:23 PM ja muutjaks oli janek126.)
Ei osanud paremat pealkirja leiutada.
Mure siis W124 rida6 80kW-e mootoriga. 1992a, EGR-ga.
Mootor suitseb valget, nagu oleks süüde hiline.
Samas, kui pöörded tõusevad üle 2500rpm-i, kaob suits nagu noaga lõigatult. Käruga(koormustel), natuke väiksematel pööretel.
Suitsu lõppedes on reaalselt rooli taga tunda, kuidas kapoti all ikka on see 80kW-d, enne seda liigub nagu vägisi.
EGR-i panin prooviks kinni- s.t. lihtsalt mõlemad toruotsad umbe- ei aidanud.
See kapotialune on üldse kuidagi eriline, viimase otsa vabalthingav, neile mõtlesid MB tehnikud igasuguseid "lisasid" välja. Hoobasid, klappe tunduvalt rohkem, kui ma olen kohanud R6-tel.
Enda arvamus on, et see ei saa mingi suur viga olla, kuna vahetevahel toimib ka kogu pöörete ulatuses normaalselt.
On kellegil ideid?
Janek.
P.S. VIN WDB124190F217121
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ehk on probleem selles "drossel-klapis", need EGR mudelid ju pole päris vabalthingavad, võimalik et see drossel klapp ei avane korralikult ning mootor õhupuuduses....
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(28-11-2011, 06:31 PM)hannes_s Kirjutas: Ehk on probleem selles "drossel-klapis", need EGR mudelid ju pole päris vabalthingavad, võimalik et see drossel klapp ei avane korralikult ning mootor õhupuuduses....
Ja seda klappi peaks otsima kuskohast?
Vabandust, aga pole mehaanik
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
28-11-2011, 07:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2011, 07:06 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Kohe õhufiltri taga on see drossel, mälu järgi liigutab gaasipedaal seda otseselt ainult õrnalt irvakile, edasi avab seda juba pneumaatiline "seadeldis". Miski pärast arvan, et probleem seotud selle drosseli avamisega.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Isegi tean millest jutt.
Et siis võtan prooviks selle ära, või panen vägisi avatud asendisse?
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ma prooviks selliselt, et EGR klapilt sumpsi küljes võtaks vaakumi tagant ära (sel juhul peaks ta alati kinni olema) ning drosseli jätaks ka täiesti avatuks.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Tegin sinu soovituste järgi, esialgu tundub, et läks paremaks.
Homme plaanis rohkem tuuritada, eks siis selgub täpselt.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tolle drosseli unustasin telefonis täitsa ära... Kas seda tõepoolest avab vaakum? Gaasihoovastik vaid vabastab tõkise? EGRiga paaris need ju töötavad.
Kui avab vaakum, siis on võimalik, et seda vaakumit lihtsalt ei jätku alla teatud pöörete. Pöörete tõustes asi paraneb ja drossel tiritakse lõpuni lahti.
Kas sellel mitte pumba regulaatoris ka mingi kütuse etteannet piirav ajam ei olnud? Et "rohelisemaks" saada...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Isal sama süsteemiga 2.0 diisel 95 aasta, kuna seda üldiselt remontida pole vaja olnud, siis pole ka väga uurinud. Samas niipalju kui kunagi õhufiltri vahetuse käigus sai huvi pärast näpitud, siis seisva mootoriga gaas põhja lükates avanes see drossel vaid õige pisut, ka kohe drosseli kohal on näha pneumaatiline hoob, mis ilmselt siis drosseli täielikult avab kui vaja...
Kõrgsurve pumba küljes leidsin mina ainult elektrilise tühikäigu regulaator klapi, klapi mis õhurõhu langedes vähem kütust doseerib ning nagu ikka suretus ja toore klapp.
Aga jah, erinevaid hoobasid, gaasi hoovastiku teekonna andureid, pneumojaoteid jne on tõesti omajagu.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-11-2011, 05:03 PM)hannes_s Kirjutas: ... elektrilise tühikäigu regulaator klapi, klapi mis õhurõhu langedes vähem kütust doseerib ning nagu ikka suretus ja toore klapp.
...
Kas klappe on 3 või 2? Tühikäigu reguleerimise pajebann peaks tegelema nii õhurõhu kui temperatuuri teemaga. Suretamine on eraldi. Soome foorumis spekuleeritakse, et EGRiga masinatel on KSP siiski modifitseeritud ja "targemaks" tehtud. Samas, keegi ei näi teadvat. Kel aega, võiks sel teemal benzworldis kaevata...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
29-11-2011, 06:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2011, 06:11 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(29-11-2011, 05:27 PM)v6sa Kirjutas: (29-11-2011, 05:03 PM)hannes_s Kirjutas: ... elektrilise tühikäigu regulaator klapi, klapi mis õhurõhu langedes vähem kütust doseerib ning nagu ikka suretus ja toore klapp.
...
Kas klappe on 3 või 2? Tühikäigu reguleerimise pajebann peaks tegelema nii õhurõhu kui temperatuuri teemaga. Suretamine on eraldi. Soome foorumis spekuleeritakse, et EGRiga masinatel on KSP siiski modifitseeritud ja "targemaks" tehtud. Samas, keegi ei näi teadvat. Kel aega, võiks sel teemal benzworldis kaevata... El. klappe ainult üks.
Üldiselt on silma jäänud, et neid süsteeme on päris palju erinevaid, on ju ka EGR-ita mootoreid, millel pumba küljes neid el. klappe kaks ehk siis ELR ja ARA. Ka seda õhurõhu klappi olen näinud väga erinevatel mootoritel.
Nii palju kui ise neid asju olen näppinud, siis mootori tööks pole neist ühtegi otseselt vaja, töötab edukalt ka siis kui pumba küljes nendelt el.klappidelt pistikud eemaldada (kuigi jah tühikäik tuleb sel juhul manuaalselt kõrgemaks keerata).
|