Tere, et käisin ka seda autot Paidest Haapsalusse vaatamas. No mina selle auto eest üle 1000 euro kindlasti ei maksaks. Räägin sellest tripist täpsemalt siis natuke:
Esialgu läksin kohale, siis inimene kes näitama tuli seda S500, tahtis et mööda väikest kruusa teed talle järgi sõidaks, hästi porine ja auklik tee viis majani, kusgil 2-3 km. Siis hakkas eest ära peenestama selle Mersuga, no rämedalt. Mina oma 2.0 turbo Saabiga igal juhul järgi ei jõudnud ja autost hakkas kahju kui sain tunda poriseid auke jne. Nii, jõutsin ka siis lõpuks majani kuhu ta oli auto parkinud. Alguses tegin ümber auto ringi, vaatasin need kerevead üle nagu ta ennem telefonis rääkis, jah kõik oligi nii nagu piltidel ja roostet väga ei paistnud olevat. Vaakum pump ei tööta sellel autol, kuna uksi ei tõmba servo sulgurid kinni, ja pagasniku peal olevad tipud on ka koguaeg üleval ja peegleid ei tahtnud ka hästi kokku klappida. Siis küsisin sõita, et lähme teeme ühe tiiru trassil, et oleks tahtnud seda käigukasti ja mootori ja veermiku osa kontrollida. Mootor töötas normaalselt, ei olnud imelikke helisi jne. Ees ventika laager oli ka läbi, tean kuna enda omaga oli sama mure. Nii jõudes siis trassile, ütlesin auto omanikule, et ma vajutan gaasi põhja, et saada tunda kas auto ikka on 5.0 ja et sealt midagi kohe kapoti alt lendama ei hakka. Nii, kui käigukast jõudis 2se käiguni ja 4 pööret siis jäigi sinna toppama, rohkem edasi ei läinud ja käike edasi ka ei vaheta, kui just gaasi lahti ei lase. Omanik ütles selle peale, et sellel on piiraja peale pandud tehase poolt, kuna see on olnud " saatkonna " auto. Ma vaatasin selle vastuse peale kohe imelikult muiates,
et asi ei ole õige, pigem on asi käigukastis. Siis sõitsin üks 5-6 00 mteerit edasi, keerasin tagasi vajutasin uuesti gaasi põhja, et nagu mis mõttes piiraja? Siis nagu jooksis käigukast kokku teisel käigul ja 4 pöörel ja jäigi sinna. Selle peale " svipsis " omanik kõrvalt, tõmbas käigu 70-80 sõites välja ( N) peale, lülitas süüte välja võtmest ja pani uuesti käima hóopealt ja siis uuesti N käigupealt D peale. Ma polnud ennem selliseid vigureid näinud siis sellepeale küsisin, et mis sa nüüd teed???
Omanik ütles selle peale, et teeb ajule restardi!! Ja sillad ka kolisesid kruusateel auklikel teel sõites.
Rohkem ma ei rääkinud midagi, sõitsin maja juurde tagasi ja ütlesin, et kui sult keegi selle Mercedes-Benz 1000 euroga ära ostab on ikka v2ga h2sti saadud. Mina igal juhul pettusin selles pikas tripis, raisates oma aega ja raha. Keretööd oleks ka kindlalt rohkem maksma l2inud kui 500 eurot. + veel veermik tuleks korda teha. + arvan, et k6ik 4 amorti on läbi, kuna auto oli pmts. vastu maad. Ja veel kas siis uus käigukast või siis käigukasti kapitaal remont.
Igal juhul, järgmine huviline kes seda vaatama läheb, siis teab mis teda ees ootab!