Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 Ostuabi
#1
Tere, siin pool noor mersufänn ja paari kuu pärast on plaanis soetada oma esimene liikur. Kuna elan Tallinnast väljas kuid käin seal koolis siis otsingi just ühte töökindlat ja mugavat öko autot, millega hommikuti mööda maanteed kooli kulgeda. Kuna suur osa selle auto puhul on iseparandatav siis tundubki see masin mulle hea valik, kuna käsi külge ei karda panna.

Sooviks on osta diiselmootori ja manuaalkastiga liikur. Kuidas kindlustus kohtleb nt 3.0l mootori omanikke võrreldes 2.0l ja kas vahe on seda väärt? Kuna enamik isendite ls on üle 200 tuhande ja kõvastigi veel km, tekib küsimus kas ls mängib sellise auto puhul nii suurt rolli, või pigem tehniline seisund? Kas müügikuulutsi millel pole märgitud ls tasub ignoreerida? Kust ma võiksin leida orig. värvide nimekirja vms kuna soovin avariivaba sõidukit? Tahaks lähemalt kuulda ka lõunanaabritelt päris masinate kohta ja milliste tunnuste järgi, mida võibolla tava silm ei märka, tunda takso ära.

Arvan, et mul tekib veel küsimusi vahepeal.

Päikest teile sel sügisel,
loodetavasti tulevane clubmb liige
Vasta
#2
Tubli Oliver! Kui suure rahasummaga oled sa arvestanud? Siis saaks ehk paremini nõu anda.
Vasta
#3
Nii palju kui pakkumisi olen näinud internetis, siis minu parameetritesse jääva auto ostul raha probleemiks ei peaks tulema, peaasi raha oleks väärt masinat.

Muudetud: veel niipalju, et sooviks oleks sedaan kerega masin.
Vasta
#4
Toon paar näidet enda elust siis.
1. Ostsin eelmise aasta suvel korraliku kere ja M103 mootoriga (OK, see pole küll diisel) W124 sedaani (1987) umbes 1450.- € eest, eelmine omanik oli aasta enne seda autot remontinud ca 500.- € eest ja ise panin alla veel ca 850.- €. Nüüd on auto väga heas korras ja kokku on läinud 2800.- €.
2. Ostsin eelmine sügis äiapapale korraliku kere ja OM606 mootoriga W124 universaali (1995) umbes 2700.- € eest. Ta on sõitnud ligi aasta ja peale õli ning filtrite vahetuse pole midagi teinud.
Minu jutu mõte oli ehk see, et korraliku isendi saad umbes alates 2500.- €. Kuna pole autokaupmees, siis ei monitoori pidevalt auto24 müügirubriiki, aga ehk peaks sealt midagi leidma. MB puhul kehtib ikka vana ütlus, et ära osta läbisõitu, vaid konkreetse auto seisukorda. Võimalusel lase masin enne asjatundjatel üle vaadata. Näiteks Lesvenis, Hort Autos, Ilbos Autogrupis.
Vasta
#5
Tänud Kaupo näidete eest.

Sinu 2. näite järgi ostetud auto ongi arvatavasti mida ma loodan. Kuna käin 5 päeva nädalas koolis siis kahjuks suuremateks parandusteks tõesti aega ei jätku (va vaheajad), seepärast tahan, et auto oleks juba ostes igapäevaseks kasutamiseks valmis.
Vasta
#6
Njah...Icon_rolleyes

200 kkm näiduga usumõõdik ongi USU mõõdik. Reaalselt sellise auto otsa sattumine on lotovõit. Kuigi neid ikka liigub vahel, kuid siis peab kadunukese vara realiseerimise juures olema esimene.

Kas see teema on loetud:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520

Kas manuaalkasti eelistamisel on mingi sügavam põhjus peale asjatu ökonoomsuslootuse (kamoon, 1600 kg rauda ei liigu õhust ja armastusest isegi hõbetähte kandes) ja automaadikartuse (me kõik teame, et automaat läheb kohe katkiNod)? Enamus minu silma alla jäänud manuaale on kas täitsa rääbud või üle siinviidatu hinnapiiri (ehk on küll müügis, kuid omanikul ei ole tegelikult soovi seda autot müüa).

124 puhul osta üldist seisukorda, erilist rõhku pane kere varjatud kohtadele. Roostetav rattakoopaäär pole suur mure, kuid annab põhjust kahtlustada põrandaluuke hoopis tülikamates kohtades. Tehnikaga on odav tegelda.

MB puhul peab endale aru andma, et DBC on oma eelise konkurentide ees kaotanud. Sama raha eest saab mugavamaid, ökonoomsemaid, roostetumaid ja vähem rahvale hambu jäävaid liikureid. Kui aga auto puhul on oluline ka miski "muu" ja seda just MB pakkuma juhtub, siis lase käia - 124 on piisavalt lihtne ja odav auto ülal pidada, et esimese autona kogemusi pakkuda. Ning erinevalt liisingupannist, saab tuttavaks ka remondikohtadega suhtlemise (või ise remondi tegemise) maailm.

200 vs 300 ei tohiks suurt vahet tulla. Näitena: meite säästukas (69 kW 2,5 vabalthingeldav) maksis 2010 poole aasta peale Harjumaal Salva röövlitele 708 (45,... Eesti Uut Rubla) Eeku. Omaniku koefitsent oli tollal 0,54... Selle aasta makset ei ole käepärast, aga oluliselt odavam ei olnud.Crybaby
Vasta
#7
Võsa- palun too üks näide mõne teise margi ja sama ajastu mugavamast ning odavamast liikurist.

124 kohapealt on siin foorumis ikka väga väga juttu palju- alates omanike emotsioonidest, lõpetades spetsiifilisemate probleemide lahendamisega. Üldiselt tundub ka nii olema, et 124 ajastu läbi teinud omanikel on MB "haigusest" raskem lahti saada. Kui iganenud disainist suudad üle olla või meeldib, on väärt auto garanteeritud. Endale alguses väga ei meeldinud, kuid ajapikku on meeldima hakanud. Eks inimene harjub ju kõigega- ka poomisega- alguses siputab küll, kuid siis rahuneb maha Icon_lol Auto kohapealt veel seda, et soovitaks proovida ka bensukatega sõita- korralike isendite kütusekulu, ka suuremate mootoritega, ei ole tegelikult midagi ulmelist- eriti kui võrrelda 3 liitrise diisliga näiteks.
Vasta
#8
(03-09-2011, 10:37 AM)T6nu Kirjutas: Võsa- palun too üks näide mõne teise margi ja sama ajastu mugavamast ning odavamast liikurist.
...

Emmm, ma mõtlesin, et 2,5 k€ eest saab ka muud... Kuid see muu ei ole siis kas samast ajastust, sama mugav või sama ökonoomne... Tavainimesele ei ole ju üldse oluline, kuidas auto teed hoiab, kas rool vastavalt veo jaotumisele käes kisub ja kui pikalt istmes järjest istuda kannatab. Küll on talle aga oluline iga säästetud 100 g kütust, naabrite arvamus ja auto väljalaskeaasta...Retard

Kusjuures mugavus ja töökindlus on hea Saab 9000l, kuid see raibe on esiveoline oma hädadega. BMW5xx on head, kuid mitte mugavad, suured prantslased on ökonoomsed ja mugavad, kuid töökindlus jätab soovida... Kusjuures 405 on täitsa hea auto pika otsa uhamiseks (kui on korras ja juhtub toimima kah).

Minule on 124 täna vast parima hinna ja omaduste suhtega. Kuigi 123 on mulle enam tagumiku järgi, ma vist igapäevaautona siiski ei tahaks heas korras kolme lõhkuda... 210 on jälle liiga kallis keskmist palka saava inimese jaoks.
Vasta
#9
Tänud kõigile vastuste eest

Sain teada, et isal on plaanis kuu aja pärast Saksamaale minna, oma asjade kõrvalt püüab ta leida aega sealt auto otsimiseks.

Uurisin saksas olevaid müügikuulutusi internetist ja nende järgi tundus ka w210 ost mõeldav.

Äkki kellegil on kogemusi Saksamaalt sobiva auto otsimisega (Düsseldorfi kandis) ja oskab hoiatada või soovitada platse?
Vasta
#10
..ei julgeks küll Saksast iseseisvalt autot otsida, kui pole veel sellist ostukogemust seal olnud.
Kui ikka otsustad , siis leia endale mitu variandi, sest paljud neist võivad olla kas juba maha müüdud, või ei meeldi su isale, kui vaatama tuleb.
Türklaste käaest autod mitte vaadata.
kui autot müüb juriidiline isik(firma), siis originaal läbisõit usaldusväärsem, võrreldes eraisikuga.
loodan, et isa oskab saksa keelt perfektselt.
Vasta
#11
Saksas enamasti müüvadki ainult türklased autosid.
Vasta
#12
Tegelikkuses 4 ei ole enam iganenud - nagu iga asjaga(mööbel, riietusesemed jne) hakkab ka seesama kandilisus uuesti moodi tulema. Seega ajastu ei ole oluline.

w210 mõte mata kohe maha ja osta sama raha eest parem ülikorralik 124. Rõõmu jätkub kauemaks. Ok, uuemad veel, aga neid enam oma peaga niisamalihtsalt ei näpi...

Istmete mugavuse ja stabiilsuse poolest: mul universaal on kõige stabiilsem ja vaiksem kiirusel 130, seega Saksa bahni jaoks justkui loodud . Istmed..... need on samas klass omaette. Nimelt panin Pärnust ühe jutiga Berliini välja. Üle 20 tunni sõitu, peatusi teepeal ei teinud rohkem kui ühe söögi ja 2 loomulike vajaduste pausi. Samas kohale jõudes ei tundnudki et need 2000 km olid möödunud rooli taga...

USU-mõõdik näitas mul ostes 192 midagi, välimuse ja sisu järgi võiks seda ka loomulikuks pidada, aga tegelik näit on 800+ tuhat kilomeetrit. talvel -27 ja kolm läbi eelsüüteküünalt + kehv aku panid mu reaskuuese veel käima.

Kindlustus 300 turbol 108kw - viimane kroonides makstud poolaasta oli 608krooni, pärast seda ei mäleta.

Ja ostsin masina(pmtslt täislisadega) - ei salga - siis kui ta oli juba 16 ja maksin ta eest 70k eeq. Ja ei kahetse mitte üht senti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ostuabi kus valikus on w166 ja x166 Reims78 4 527 28-01-2024, 09:23 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 ostuabi arthuro 6 927 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,314 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 ostuabi Makku 0 1,382 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,567 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GL Mercedes-Benz ostuabi tiit001 2 2,197 25-10-2020, 10:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 ostuabi mbfriik 4 5,268 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,504 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,766 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  W124 diiler Tallinnas Uku 1 2,803 20-09-2018, 12:35 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne