Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w116 78a 280S 115kw, mootor suitseb
#1
Kaua seisnud masin.
Kas odavam oleks kap.remont või osta toimiv mootor?
Kui palju kumbki orienteeruvalt võiks maksta?
Mille mootorid sellele sobiksid?

Tänud Smile
Vasta
#2
Kas jutt käib sellest masinast?
[Pilt: 19154855.jpg]
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#3
(24-05-2011, 12:08 AM)ReinGSM Kirjutas: Kas jutt käib sellest masinast?
Oletame, et käib. Aga kas tead vastust minu küsimustele? Smile
Vasta
#4
vihje:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22497
siin teemas oli probleemiks suitsev pikalt seisnud 2.8 126

Kapitaalremont kindlasti ei saa odav olema.
Ei tahaks uskuda et töötava mootori eest palju küsitakse.
126 ja 124 3L bensiini mootori võib leida paari tuhande krooni eest, vaevalt et sellegi eest rohkem küsitakse.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#5
Kasutatud mootor on odavam. Töötav mootor on samas hinnas, kui remondiks vajalik. Kuid lisaks tuleb teha vajalikud monteerimised ning tõepoolest kapitaalse remondi korral lisanduvad hoonimised-lihvimised.
Vasta
#6
mootor saadaval 200euri, mitu head aastat garaažis seisnud. Kui peal oli siis töötas. Eusa_dance
Vasta
#7
Kui tõesti selle auto ära ostsid, ära salga ja tee teema, paljudel oleks huvitav jälgida käekäiku W116 oma, neid vähe jäänud teedele.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
(24-05-2011, 07:03 PM)Karl Kirjutas: Kui tõesti selle auto ära ostsid, ära salga ja tee teema, paljudel oleks huvitav jälgida käekäiku W116 oma, neid vähe jäänud teedele.

+1Thumbsup

Samuti ei möista seda möttetut salatsemist-Eesti väiksust arvestades on 99.9% töenäosusega tegemist sama autoga.
Vasta
#9
Variant võib ka olla, et Härra ei ole veel otsust teinud ostu suhtes. Käis proovimas, uuris ja puuris ning nüüd proovib foorumist infot saada, et ehk ost realiseerida või siis hoopis peast visataSmirk
Samas ka mina pooldaks, et sa meile kenasti tõe lagedale tooks- sa ei pea muretsema, et me sult selle auto ära võtameIcon_razz
Mina siin kohal tahaks tunnistada, et nii kui foorumisse vastavasse teemasse a24'ja link postitati tekkis huvi. Pole kunagi ühtki MB taastanud, tahaks, aga juba olin ma jõudnud Eestist minema pugeda...aga ehk ühel päeval leian ka mina säärase masina, millega tegeleda.

Aga teemasse siis- Küsi esmalt endalt, kas oled selleks saagaks valmis ning siis teeb mõistus juba ülejäänud Smile
Edud.
Vasta
#10
(24-05-2011, 08:51 PM)Renkju Kirjutas: Variant võib ka olla, et Härra ei ole veel otsust teinud ostu suhtes. Käis proovimas, uuris ja puuris ning nüüd proovib foorumist infot saada, et ehk ost realiseerida või siis hoopis peast visataSmirk
Samas ka mina pooldaks, et sa meile kenasti tõe lagedale tooks- sa ei pea muretsema, et me sult selle auto ära võtameIcon_razz
Mina siin kohal tahaks tunnistada, et nii kui foorumisse vastavasse teemasse a24'ja link postitati tekkis huvi. Pole kunagi ühtki MB taastanud, tahaks, aga juba olin ma jõudnud Eestist minema pugeda...aga ehk ühel päeval leian ka mina säärase masina, millega tegeleda.

Aga teemasse siis- Küsi esmalt endalt, kas oled selleks saagaks valmis ning siis teeb mõistus juba ülejäänud Smile
Edud.

Teemasse- kui see on "SEE" auto, siis palun ära hakka mootorit vahetama.
Reeglina suitsev mootor=klapisääretihendid läbi.
Ikkagi ainuke 70-ndatel uuena Eestisse tulnud MB- selle peaks keegi tegema TÄISORIGINAALIKS.
Isiklikult olen selle poolt, et kui sul pole piisavalt vahendeid, et seda ehitama hakata- otsi teine isend.


Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#11
Jah, foorumikaaslased, ma pole seda veel ostnud. Aga kas unistused on selleks, et neist elu lõpuni unistada. Mõnest unistusest võiks ju ka luupainaja teha.
Mõtlen veel ja käin kohapeal, vaatan kere/põhi üle ja suht selle põhjal teen otsuse.

Vahendeid on praegu nii palju, et saaks ta liikluskõlbulikuks.

Tänud muretsemast aga asi on juba põhimõtteline Icon_confused
Vasta
#12
(25-05-2011, 11:21 AM)Volvoz Kirjutas: Jah, foorumikaaslased, ma pole seda veel ostnud. Aga kas unistused on selleks, et neist elu lõpuni unistada. Mõnest unistusest võiks ju ka luupainaja teha.
Mõtlen veel ja käin kohapeal, vaatan kere/põhi üle ja suht selle põhjal teen otsuse.

Vahendeid on praegu nii palju, et saaks ta liikluskõlbulikuks.

Tänud muretsemast aga asi on juba põhimõtteline Icon_confused

Kuule ära tee teiste inimeste vigu)))
Osta parem minu W116 ära enne kui see on www.ebay.de-s üleval on, see maksab kolmandiku selle rondi taastamiskuludest, tõsiselt.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#13
(26-05-2011, 10:49 PM)denis23 Kirjutas:
(25-05-2011, 11:21 AM)Volvoz Kirjutas: Jah, foorumikaaslased, ma pole seda veel ostnud. Aga kas unistused on selleks, et neist elu lõpuni unistada. Mõnest unistusest võiks ju ka luupainaja teha.
Mõtlen veel ja käin kohapeal, vaatan kere/põhi üle ja suht selle põhjal teen otsuse.

Vahendeid on praegu nii palju, et saaks ta liikluskõlbulikuks.

Tänud muretsemast aga asi on juba põhimõtteline Icon_confused

Kuule ära tee teiste inimeste vigu)))
Osta parem minu W116 ära enne kui see on www.ebay.de-s üleval on, see maksab kolmandiku selle rondi taastamiskuludest, tõsiselt.

Liikluskõlblikuks saad ca 2-300E-ga.
Kuid arvestades auto ajalugu- raha läheb hunnikutes.
Ma oma kuute ca 200 vana paigutanud, kuid ikka pole veel valmis.
Nii et mõtle, kas sa oled valmis taastama EW esimest MB-d??
Just selle foorumi kasutajate vaatevinklist, kuna sellised autod on suht hell teema siin...

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#14
Lihtsalt kahe (võib olla ma eksin, aga tundub et suurusjärk õige) reaalselt taastastatud W116 kohta on meil foorumis olemas tubli kümmekond pikaajalist projekti mis paremal juhul koguvad tolmu, halvemal juhul reostavad põllumaid.

Aga samas - ega see ei tähenda et sinu auto ei ole siis see millest saab kolmas ja siis müts mahaEusa_whistle
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#15
Kui plaanid selle auto osta, siis kindlasti tasub originaalmootor taastada. llmselt on vaja mootrile kapitaalremont teha. Tean kolme Mercedese mootrit, mis said hiljaaegu remonditud Liguri juures (www.ligur.ee). Üle mõistuse kalliks ei läinud. Töö ootejärjekord oli pikk, kuid kvaliteet hea.

Mul on põhimõtteliselt üle üks komplektne ja korras MB W210 kolmeliitrine diiselmootor koos kogu vajaliku elektroonikaga, aga selle panemine W116 peale oleks vale. Õige on auto alati taastada originaalina, kui just hot-rodi ei ehita. W116-st edukaid hot-rode pole eriti tehtud.

Seda enam tasub see konkreetne auto taastada originaalina, kui peab paika siin foorumis väljaöeldu, et auto toodi 1970-ndatel Eestisse uuena. Arvatavasti on see siis ainus W116, mis uuena Eestisse toodi, mistõttu on tal eriline väärtus Eesti jaoks.

Ostsin kunagi rublaaja lõpus samasuguse auto: Mercedes-Benz S280 (W116) ja taastasin järgnevate aastate jooksul ära. Ostes oli auto sama hästi kui vrakk. Raha oli vähe ja sain odavalt. Tol ajal oli W116 taastamine lihtne. 90-ndate alguses oli majanduskriis, palgad väikesed ja hea mehaanik oli nõus autot remontima hinnaga EUR 0,65/tund. Auto oli võimalik Järve Lada-teeninduses värvida hinnaga EUR100/auto (s.h. värvimise eeltöö ja komplekteerimine). Varuosad sai enamuses autoturu kõrval asuvast Mercedese lammutusest Andrese käest võileivahinna eest. 90-ndate alguses lammutas Andres W116-tüüpi autosid väga palju. Sain oma autole täiesti komplektse ja väga korraliku uue sisu, s.h. istmed, uksepolstrid, põrandamatid jne. Lõpuks sai auto päris ilus. Sõidetud sai palju, auto teenis hästi ja oli töökindel, kuni ükskord avariis oma loomuliku lõpu leidis.

Tänapäeval W116 taastamine Eestis arvatavasti ära ei tasu. Kõik sõltub eelkõige ostetava auto seisukorrast. Kui viga on tõesti ainult mootoris ja muu on varem taastatud (milles julgen sügavalt kahelda), siis tasub auto, kõhklemata, ära osta. Mootoriremont on 280S juures üldjuhul kõige väiksem viga ja suhteliselt odav parandada. Tegu on hea ja töökindla mootoriga. W116 kere on roostega sinapeal ja vajab üldjuhul väga suurt remonti. Kuna need autod on Eesti teedelt kadunud ning ammu ära lammutatud, siis pole vajalikke juppe lammutusest enam eriti saada või on jupid kallid. Välismaa lammutustest saab muidugi tellida, aga siis ei näe enne ostmist varuosa seisukorda ja kalliks läheb ka. Mercedese ametlikust esindusest W116-le enam väga paljusid olulisi varuosi ei saa. Kroom on muidugi võimalik taastada, kuid tõsiseid raskusi on küljeakende ümber käivate poleeritud alumiiniumist liistudega. Uusi liiste ei saa absoluuutselt mitte kusagilt ja kasutatud liistud on amortiseerunud. Täielikust vrakist W116 taastamine sellisesse seisukorda, et sellega võib minna rahvusvahelisele näitusele auhindu võitma on ülimalt kallis ja kohe kindlasti ära ei tasu.

Kui palju töid ise ära teha, siis saab muidugi odavamalt. Näiteks vaakumsüsteem on keeruline, kuid pika pusimise peale saab selle ka omal jõul tööle. Kas tasub sellise auto peale tänapäeval oma kallist aega raisata, on ise küsimus.

Konkreetse W116 viga on see, et tegu on nö. vaese mehe W116-ga, kuna tegu on odavaima autoga oma seerias. Kui juba teha otsus kulutada palju aega ja raha vraki taastamisele, siis võta parem ette 450SEL 6,9. See on ainus W116, millel on mingisugunegi väärtus kollektsionääride jaoks. 450SEL 6,9 müümisega saad kunagi osa remondile kulutatud rahast tagasi.

Kokkuvõtteks soovitan - nagu alati - koguda veel raha ja osta nii kallis ja nii heas seisukorras W116 kui rahakott vähegi võimaldab. Uuele autole lähedases seisukorras W116 280S-i saab EUR 40 tuh. eest. 450SEL 6,9 maksab kuni EUR 75 tuh. Kõik, mis on odavamad, on üldjuhul päevinäinud ja/või tõsist remonti vajavad autod või siis pime õnn.
Vasta
#16
(28-05-2011, 11:12 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Konkreetse W116 viga on see, et tegu on nö. vaese mehe W116-ga, kuna tegu on odavaima autoga oma seerias. Kui juba teha otsus kulutada palju aega ja raha vraki taastamisele, siis võta parem ette 450SEL 6,9. See on ainus W116, millel on mingisugunegi väärtus kollektsionääride jaoks. 450SEL 6,9 müümisega saad kunagi osa remondile kulutatud rahast tagasi.

Kuule Riho-Peeter S, sa oled uskumatu inimene. Ühes teemas sa räägid minule kuidas ikkagi ei tasu restaureerida Mercedes 600 W100, kuna pidavat ikkagi ülikeeruline värk olema ja restaureerimiseelarve 200k EURi jne, ja samal ajal teises teemas propageerid W116 eriti veel 6.9 mootoriga, millel on W100-ga põhimõtteliselt sama ainulaadne (veelgi keerulisem) mootor, veelgi keerulisem vedrustus, täiesti ainulaadne ning remondivaenulik käigukast jne kuid mis erinevalt W100-st peale restaureerimist ei maksa s-tagi rohkem kui enne seda (Hind 75k EURi las jääb sinu südamele). See tähendab, et kui W100 pealt saad raha tagasi (kas või osaliselt) siis W116 pealt saad tagasi kaasfoorumlaste lugupidamise ja see on kõik - näiteks minu Mercedes-Benz taastanud Martin on siiani väga lugupeetud kodanik siinNod

(28-05-2011, 11:12 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Uuele autole lähedases seisukorras W116 280S-i saab EUR 40 tuh. eest. 450SEL 6,9 maksab kuni EUR 75 tuh. Kõik, mis on odavamad, on üldjuhul päevinäinud ja/või tõsist remonti vajavad autod või siis pime õnn.
Seda tsirkust kui keegi W116 2.8 mootoriga 40 000 euri eest ostab ma tahaks oma silmaga ka nähaSmile
Mina ütleksin et reaalne on 4 korda väiksem number. Ehk siis 10 000 EURi. Ja siis auto peab olema nagu prillikivi ka. Ise üritan enda oma müüa 5500 EURi eest - see on sirge, roosteta, salong, kroom ja värv nagu 3 a. vanal autol ning autol on pikk nimekiri uusi osi ja hetkel see ei vaja mitte midagi, kuid järjekorda ostjatest ei näe. Eks siis tõde selgub mõne nädala pärast EBAYs)))
[/quote]
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#17
Denis, ütlesin lihtsalt, et mitte ühtegi W116 ei tasu rahalises mõttes taastada. Tasub leida võimalikult heas korras auto ja seda hiljem regulaarselt hooldada. W116 on väga hea auto ja kõlbab suvisel ajal ka igapäevaseks sõitmiseks.

Kui ise talveõhtuti garaažinurgas W116 taastamisega tegeleda (teades ette, et see rahaliselt ära ei tasu), siis rahalises mõttes tasuks ette võtta kõige väärtuslikum W116 ehk 450SEL 6,9. Selle auto taastamisega saab osav meistrimees ise hakkama.

W116 280S-i leiab heas sõidukorras EUR 10-15 tuh. eest. W116 450SEL 6,9 leiab heas sõidukorras EUR 30-40 tuh. eest.

Üliväikese läbisõiduga ja uuega samaväärseid W116-tüüpi autosid aeg-ajalt müügile tuleb. Alles märtsis oli Saksamaal üks W116 450SEL 6,9 müügil hinnaga EUR 75 tuh. ja see müüdi väga kiiresti ära. Mõni aasta tagasi müüdi paar tuhat kilomeetrit sõitnud W116 280SE-d hinnaga peaaegu EUR 40 tuh.

Kui auto on plaanis osta sagedaseks kasutamiseks, ei ole ilmselt mõtet osta liiga ideaalses optilises korras autot. Tuleb paar kriimu parklas peale ja väärtus kohe langeb. Sagedase kasutamise puhul piisab, kui auto on lihtsalt heas korras.
Vasta
#18
(29-05-2011, 08:59 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, ütlesin lihtsalt, et mitte ühtegi W116 ei tasu rahalises mõttes taastada. Tasub leida võimalikult heas korras auto ja seda hiljem regulaarselt hooldada. W116 on väga hea auto ja kõlbab suvisel ajal ka igapäevaseks sõitmiseks.

Kui ise talveõhtuti garaažinurgas W116 taastamisega tegeleda (teades ette, et see rahaliselt ära ei tasu), siis rahalises mõttes tasuks ette võtta kõige väärtuslikum W116 ehk 450SEL 6,9. Selle auto taastamisega saab osav meistrimees ise hakkama.

W116 280S-i leiab heas sõidukorras EUR 10-15 tuh. eest. W116 450SEL 6,9 leiab heas sõidukorras EUR 30-40 tuh. eest.

Üliväikese läbisõiduga ja uuega samaväärseid W116-tüüpi autosid aeg-ajalt müügile tuleb. Alles märtsis oli Saksamaal üks W116 450SEL 6,9 müügil hinnaga EUR 75 tuh. ja see müüdi väga kiiresti ära. Mõni aasta tagasi müüdi paar tuhat kilomeetrit sõitnud W116 280SE-d hinnaga peaaegu EUR 40 tuh.

Kui auto on plaanis osta sagedaseks kasutamiseks, ei ole ilmselt mõtet osta liiga ideaalses optilises korras autot. Tuleb paar kriimu parklas peale ja väärtus kohe langeb. Sagedase kasutamise puhul piisab, kui auto on lihtsalt heas korras.

OK, Riho-Peeter, selles osas, et W116 mitte mingil juhul ei tasu taastada mina nõustun 100%. Crybaby
Olgu see mis iganes mootoriga.

Aga selles osas, et kuskil garaazinurgas võib taastada W116 6.9 ütlen mina, et täpselt sama moodi võib garaazinurgas taastada (või pigem p-sse keerata) ka W100. Mehaaniline osa on nendel autodel kas sama või isegi 6-9-l keerulisem. Ja lisaks - W116 on reeglina palju halvemini hoitud ja palju rohkem läbi sõitnud.

Nõustun ka sellega, et W116 on väga hea n.n. daily driver
Eriti uskumatu omadus sellel on manööverdamisvõime linnas, ehk võime pöörata sisuliselt enda ümber.

Pruugituna selle auto juures mina tõstaksin esile kere, igat sordi kaunistuste ja eriti salongi seisukord.
Nende taastamine võib rahakotis korraliku augu teha.
Kui aga need on korras - siis autot võib kindlalt osta.

Mehaaniline osa on neil reeglina kergesti taastatav. Kui seda on üldse vaja teha.
Tavalisel W116 varuosad on üsna odavad ning mehaanilist osa on võimalik taastada suhteliselt väikese kuluga.

Aga jah, kere, kroomi, puidu ja salongi taastamise eelarve võib rahulikult olla eurodes viierkordne number, kui mitte rohkem.


P.S. Volvoz, vastates Sinu küsimusele - selle auto taastamine n.ö. heasse originaalse seisukorra maksab minu hinnangul umbes 30 000 EURi, millest on ca 12 000 EURi eest tööd mida Sina saad ise teha (ca 1000 töötundi mina pakuksin), ja ülejäänud on kas varuosad, või eritööd mida pead tellima (värv, kroom, polstritöö, hoonimine-treimine, liivaprits jne)
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#19
Käisin seda kaheraudset vaatamas, niiet seda ilmselt juba teate, et mootor suitseb, eelmise omaniku sõnul pidi juba suitsema niiet mootor võib olla küllalt otsas. Läbisõiduks veidu üle 300k, musta sisuga, istmenurk terve. Mõni vedru ainult alt katki läinud ja tüüpiline uksepoolne nurk vajub ära kui vajutada. Nahad terved ja ilusad. Seest küllaltki korralik masin, puitliistud heas korras, ebamääraseid kahjustusi ei pand korraga tähele.
Välise poole pealt ja põhja alt.. Põhja on keevitatud, juhi jalge alt ja ilmselt ka kõrvalistuja jalge alt, keevitatud on nii et jäetud järgi vist paljas metall või mingi suvaline krunt peale tõmmatud sest roostet seal ikka oli. Läbivat auku ei täheldanud. Keevitamisega on muidugi kaasnenud põrandamattide rets, need mis vastu salongipõhja on, ei ole viitsitud ära võtta neid vaid auk sisse lõigatud. Tagaistujate jalgealune nägi normaalne välja, summutusmaterjal küll mõrane ja õrna roostekirmene mõnedest pragudest, aga kolkides läbi ei tulnud. Välise poole pealt on esikroom küll hästi säilinud, esituled näevad välja nagu uued, tagastangel üks terav kõks, paremat tagumist poritiiva serva vahetatud, vasakpoolne nägi täitsa ok välja. Seda nüüd öelda ei oska mis nende kroom tiivaäärte all on, aga eks sealt üllatusi ikka tuleb. Roostet küllaltki vähe, kapott sisuliselt puutumata, pole isegi kivitäkkeid - praeguse pilgu järgi võib öelda et üle värvitud mingi aeg, sest esipõllel oli kivikaitset, karpe ei tulnud pähe isegi vaadata Eusa_doh, esivõre on heas korras, üks liist ainult millegiga vähe painutada saanud ja nagu ikka tuhmid. Summuti pidi katki olema ja tagumine mingi poole pidur pidi peale jääma. Olla toodud kuusalust.

Võin seda veel vaatama minna, asub masin minust mingi 7km kaugusel.
Vasta
#20
See 300 kilone läbisõit küll reaalne pole, kui nagu mainitakse mootor läbi.
300 tuhat on sellele mootorile kerge sissesõit.
Kuid mine tea, võib ka pika seismise peale klapisääre tihendid pragunenud olla.
Üleüldse, ei tea ju kuidas seda autot hoitud on ja mil moel peenestatud, zigulli õliga sõitmine tollel defitsiidi ajastul jne.
Ligilähedase hinnangu mootorile saaks öelda õlirõhu järgi temperatuuril 85-90C

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Otsin kommutaatorit W116 350se tirlep 2 639 17-10-2022, 04:28 PM
Viimane postitus: stihl
  w221 3.0 173kw suitseb allan.a 8 5,511 30-07-2019, 11:50 AM
Viimane postitus: Mbclk200
  w221 huvitav anomaalia,mootor sureb välja... arcar 2 3,519 19-12-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: arcar
  560 SE 89 a. Mootor 140KW 3 3,665 23-04-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: arts24h
  S280 mootor klaaabu 2 3,089 14-04-2016, 03:18 PM
Viimane postitus: klaaabu
  W140 300SE mootor jääb seisma aqu77 1 2,509 03-08-2015, 10:58 AM
Viimane postitus: aqu77
  mb s320 w221 mootor jõnksutab carman 4 5,248 13-11-2014, 01:01 AM
Viimane postitus: paul8885
  s320 ci w220 suitseb !!!! enrico2012 8 5,710 08-03-2014, 04:30 PM
Viimane postitus: hellrix
  w220 3.2 cdi mootor käitub imelikult. reimo86 9 6,131 04-10-2013, 06:48 PM
Viimane postitus: reimo86
  W116 MB 280SEL esisild keevitatud või mitte kanep 4 4,184 02-07-2012, 07:02 AM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne