13-05-2011, 10:23 AM
Auto aastast 1985. Ühel päeval järsku viskas 5. käigu välja. Algul harva , aga nyyd on nii , et peab koguaeg 6rnalt kinni hoidma , muidu käik tuleb kohe välja. Kiirusel 70kmh aga püsib käik sees ilusti, ning kui isegi proovida käiku ilma sidurit lahutamatta välja t6mmata , siis ta ei tule.
Teine anomaalia on selles , et spidomeeter näitab kiirust umbes 15-20 kmh rohkem , kui tegelikult ja ka odomeeter valetab umbes 25km-t 100km kohta.
Tekkis m6te vahetada ära käigukast. Kasti kohta tekib küsimus , et kas on vahet mitme käiguline see on? (eelmisel oli 4 , üle 100 olid veel pöörded madalad ja samas ei pidanud nii tihti käiku vahetama.)
Ning teine küsimus kas 2,0D kast v õi m6ni muu kast ka sinna otsa istub.
Samas aga küsimus , et mispärast spidomeeter valetab? Äkki oleks kasulikum hoopis ära vahetada tagareduktor ? Saaks spidomeetri korda ja võibolla kannataks hoopis 4. käiguga sõita.
Teine anomaalia on selles , et spidomeeter näitab kiirust umbes 15-20 kmh rohkem , kui tegelikult ja ka odomeeter valetab umbes 25km-t 100km kohta.
Tekkis m6te vahetada ära käigukast. Kasti kohta tekib küsimus , et kas on vahet mitme käiguline see on? (eelmisel oli 4 , üle 100 olid veel pöörded madalad ja samas ei pidanud nii tihti käiku vahetama.)
Ning teine küsimus kas 2,0D kast v õi m6ni muu kast ka sinna otsa istub.
Samas aga küsimus , et mispärast spidomeeter valetab? Äkki oleks kasulikum hoopis ära vahetada tagareduktor ? Saaks spidomeetri korda ja võibolla kannataks hoopis 4. käiguga sõita.