Postitused: 100
Teemad: 17
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Kysimus selles et kui laiad veljed alla mahuks c124jale? Tuli pakkumine 16x9 tollistele velgedele et mind huvitabki et kas hakkab v2ga palju vastu koobast k2ima,velgede et on 30
T2nan ja p2ikest:-)
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
http://www.mercefreaken.com/modellene/124/320ce.htm
Profiilist vaadates tegemist 1993 CE320 (320CE) Sportlinega mille orig. mõõt 7"x15", ET pole märgitud seega rohkem ei oska aidata.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mina arvan, et ET30 ja 9" hakkab koopasse käima. Pigem võiks olla ET40 kanti 9" puhul.
Aga alati on parim variant reaalselt alla proovida
Postitused: 100
Teemad: 17
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
et siis igaks juhuks tean et peaks ostma 10mm flantsid ning siit tuleneb järgmine küsimus et kas keegi oskab öelda kust tasuks selliseid asja üldse otsida?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Sorri, minu viga. Panin veits puusse nende numbritega. Kui originaal on nt ET35, siis laiema puhul oleks vaja väiksemat ET`d, et istuks rohkem koopasse.
Põhimure, et hakkab välisserva vastu käima. 10mm flants pole iseenesest midagi müstilist. Neid saab lasta lõigata. db-hp müüs ka vist neid. Nii palju kui ma nende tootevalikut olen vaadanud, siis on tegemist Hiina kaubaga ja hinnad peaksid suht madalad olema.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(30-03-2011, 04:51 PM)hents99 Kirjutas: Sorri, minu viga. Panin veits puusse nende numbritega. Kui originaal on nt ET35, siis laiema puhul oleks vaja väiksemat ET`d, et istuks rohkem koopasse.
Põhimure, et hakkab välisserva vastu käima. 10mm flants pole iseenesest midagi müstilist. Neid saab lasta lõigata. db-hp müüs ka vist neid. Nii palju kui ma nende tootevalikut olen vaadanud, siis on tegemist Hiina kaubaga ja hinnad peaksid suht madalad olema.
NOOO???
Kui ta juba ilma flantista tiiba haukab, siis flants toob ju VEEL väljapoole
Aga see selgub vaid ja ainult katse-eksitus meetodil. 9tolli lai mahub taha vabalt- ruumi jääb sisse välja ca 15mm.
Kuid ette peab ET olema suht õiges kohas, siis jääb 5mm nii tiiva kui ülemise "kondi" vahele.Ja esivedrud ka jäigemad
Tuttaval soomlasel C124-l ees 9 taga 10,5
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 41
Teemad: 9
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Paar nädalat tagasi panin enda c124-le alla AMG 8x18 et30 225/40 ja 9x18 ET39 255/35 (madaldus -35mm) ja tagant hakkas koopasse käima.Plaanin tagumist otsa suurema vedrukummiga tõsta ja koopa ääri rullida, siis peaks ok saama.Kui keegi teab, kus Tartu ümbruses saks koopaääri rullida andke märku!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(30-03-2011, 04:51 PM)hents99 Kirjutas: Sorri, minu viga. Panin veits puusse nende numbritega. Kui originaal on nt ET35, siis laiema puhul oleks vaja väiksemat ET`d, et istuks rohkem koopasse.
Põhimure, et hakkab välisserva vastu käima. 10mm flants pole iseenesest midagi müstilist. Neid saab lasta lõigata. db-hp müüs ka vist neid. Nii palju kui ma nende tootevalikut olen vaadanud, siis on tegemist Hiina kaubaga ja hinnad peaksid suht madalad olema.
Kas mitte pole ikka niipidi, et mida väiksem ET number, seda rohkem väljapoole ulatub? Proovisin Ford Mondeole ET 30 velgi ja ca 2 CM koopast väljas, ette on nähtud ET 59 vms
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
31-03-2011, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2011, 09:53 AM ja muutjaks oli hents99.)
Hakkasin isegi mõtlema ja siis vaatasin asjad järgi: http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Et jah...mida suurem ET, seda väljaspool on kinnituspind ja seda sissepoole tuleb velg
Esimene kord ei pand puusse, teine kord kõhklesin ja olingi juba segaduses.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
31-03-2011, 05:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2011, 05:07 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kui hetkel taga 9.5"/ET46 (mis suht max) ja tahan panna 9"/ET35 kas ok?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-03-2011, 05:07 PM)nostromo Kirjutas: Kui hetkel taga 9.5"/ET46 (mis suht max) ja tahan panna 9"/ET35 kas ok?
Ei ole see velje nihkumine nii keeruline ühti - arvutame natuke.
Praegu on Su velje siseserv kinnitustasapinnast:
(9,5*25,4)/2+46=166,7 mm kaugusel.
"Uuel" veljel on:
(9*25,4)/2+35=160,3 mm kaugusel.
Välisservad vastavalt:
(9,5*25,4)/2-46=74,7 mm
ja
(9*25,4)/2-35=79,3 mm
Ehk Su "uus" velg tuleb väljapoole pea 5 mm (sissepoole jäävat ruumi ju ei märka). Mis minu arvamise järgi on OK eeldusel, et eelmine velg koopaservast vaid pelga õhuvahega mööda ei mahtunud...
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Eks ta napikaks läheb kuna hetkel 275 rehviga mahub näpp vaevalt vahele-tänud mata eest
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Näpp on 10+ mm. Seega, õhuvahe peaks ikka jääma.
Või siis mitte...
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Endal 18x8.5 ET35 ja rehv 225/45 taga kõik ok aga ees väiksed probleemid. Madaldus on ka.
Turbo
|