Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
420,500 või 560 sec?
#1
Millist neist te asjatundjamad inimesed soovitaksite?Kui suur on neil kütusekulu vahe?Ehk siis,kõik info nende secide kohta on teretulnud,automaatkastiga loomulikult.On plaanis üks neist soetada,lihtsalt enne selline kerge uurimistöö.Olen siin foorumis lugenud ka teemasi aga keegi oskajam inimene võiks kõik selgemast selgeks teha.Pole endal kunagi MB olnud.Sõbral on 420 sec ja sealt see isu peal.:help:
Vasta
#2
560 on kõige parema varustusega. kui mootor korras võtavad nad kõik sinna 15-16 kanti linnas. kepikaid neid ei tehtagi.
Vasta
#3
Ja tuula otsinguga siin ja vanas foorumis,nendest ennegi juttu olnud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
420 SEC - nats liiga võrr....kütusekulult kõige ökom
500 SEC - 4,2 võrreldes vahe kohe tunda,mnt- suurel ja suurtel kiirustel hea, kuna diffri ülekanne kõige aeglasem ja pööre neist kõigist kõige madalam. 5,0 vs 4,2 pole mina küll mingit kütusekulu vahet tundnud. Samasse auku mõlemad.
560 SEC - 5,6 on hoopis teine auto (kast teine-kestab 2x kauem, diffri jõumomendi vastupidavus 2x suurem, helisiolatsioon hoopis teine, kerel visuaalselt meeldivaid täiendusi jnejne). Ja just see point, et kõige rohkem lisas. 5,6 käib hoopis teistmoodi ka edasi (kiireim differ ka).
Kütusekulu - natuke on vahet tunda 5,6 vs 4,2/5,0 aga see oleneb jõhkralt ikka konkreetsest autost.

Sellele küsimusele, et mis vahe neil mootoritel ja kütusekulus on, võib vastata ainult teoreetiliselt, tehaseandmete põhjal, kõik on ikka kinni konkreetses autos. Soovitus - kas 5,0 või 5,6, aga vali neist kõige korralikeim, mis leida suudad....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Rolz Kirjutas:420 SEC - nats liiga võrr....kütusekulult kõige ökom
500 SEC - 4,2 võrreldes vahe kohe tunda,mnt- suurel ja suurtel kiirustel hea, kuna diffri ülekanne kõige aeglasem ja pööre neist kõigist kõige madalam. 5,0 vs 4,2 pole mina küll mingit kütusekulu vahet tundnud. Samasse auku mõlemad.
560 SEC - 5,6 on hoopis teine auto (kast teine-kestab 2x kauem, diffri jõumomendi vastupidavus 2x suurem, helisiolatsioon hoopis teine, kerel visuaalselt meeldivaid täiendusi jnejne). Ja just see point, et kõige rohkem lisas. 5,6 käib hoopis teistmoodi ka edasi (kiireim differ ka).
Kütusekulu - natuke on vahet tunda 5,6 vs 4,2/5,0 aga see oleneb jõhkralt ikka konkreetsest autost.

Sellele küsimusele, et mis vahe neil mootoritel ja kütusekulus on, võib vastata ainult teoreetiliselt, tehaseandmete põhjal, kõik on ikka kinni konkreetses autos. Soovitus - kas 5,0 või 5,6, aga vali neist kõige korralikeim, mis leida suudad....

No mul kogemus 420_SEL ja 560_SEC`iga ja tõmbe vahe on neil mootoritel ikka täiesti tuntav (sec kaalult isegi kogukam), kui esimest korda 5,6-sega tiirul käisin siis lõi suht pahviks :cool2: Küttekulu erinevus aga ei tohiks nii palju varieeruda, tagasihoidlikult sõites olen saand 13L/100-le 5,6-sega, tegemist on täiesti korraliku mootoriga!
setud sõitsid seciga
Vasta
#6
560SEC lõi pahviks küll... kiirendus on ikka MEGA. 120 km/h pealt pani alles 3. käigu ja no minek algas alles...

Kui võimalust on, siis mine proovi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#7
kalev Kirjutas:560SEC lõi pahviks küll... kiirendus on ikka MEGA. 120 km/h pealt pani alles 3. käigu ja no minek algas alles...

Kui võimalust on, siis mine proovi.

Said Rolzi autot proovida ja tilka näppida? :lol:
On raju küll,Ralaki autoga mul kahh päris meeldiv kogemus.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Tänud teile kõigile vastanuile,sain targemaks ja ka valik nüüd tehtud.Aitäh!Loodetavasti istun ma siis varsti sec-i roolis.Kohtumiseni tänaval!
Vasta
#9
Mins uuesti!Oli huvi ühe Tartu 560 sec-i vastu aga siit foorumist lugedes tuleb välja,et ostetud juba.Et siis on muidu kellgil pakkuda?ja mida te arvate sellest 500sec-ist http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ???
Vasta
#10
polaar Kirjutas:Mins uuesti!Oli huvi ühe Tartu 560 sec-i vastu aga siit foorumist lugedes tuleb välja,et ostetud juba.Et siis on muidu kellgil pakkuda?ja mida te arvate sellest 500sec-ist http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ???
ma soovitaks ikka 86+ mudeleid, eriti 89-91.
Vasta
#11
kas siis vanemad on kohe tunduvalt halvemad muidu?muidugi tahaks uuemat aga hetkel pole kuskil näha,ja isegi kui on siis on mega kallid.
Vasta
#12
polaar Kirjutas:kas siis vanemad on kohe tunduvalt halvemad muidu?muidugi tahaks uuemat aga hetkel pole kuskil näha,ja isegi kui on siis on mega kallid.
korralikku VÄGA raske leida, uuemad mootorid ka vähe asjalikumad.

see kõige kallim mis auto24's müügil, pole raudselt poole parem kui rolzi oma... pigem on rolzi oma poole parem. ei tea kust need inimesd neid hindasid võtavad.

ära rapsi, otsi ja vaata ringi.
Vasta
#13
Eestist leiad harva selliseid asju, nagu mina vist leidsin....
Võid ju oodata, aga enne võid pensionile jääda...Soovitaks ikka mujal ringi vaadata, ja mitte mobile.de vaid just ebay.de. Mobile on jäänud türklastest edasimüüjate pärusmaaks, ebays üldjuhul nats teine klass...Mõned näited:

Suht OK:

http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-560-SEC...dZViewItem

Suht Ok, kui sisu ära ei ehmata (Kalev, sulle mdiagi jälle...)
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-500-SEC...dZViewItem

Väga OK, 1992a., aga ainult uue tüübi vanem sisu...
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-560-SEC...dZViewItem

Kõige korralikum, mis leidsin, 560 SEC 1992 a, 100% stock... Hind muidugi 300 000 kr....(:
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-560-SEC...dZViewItem
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
johhaidii, mis hinnad... nii vaadates sain oma pilli päris sandikopikate eest, aga ega ta vist sellepärast neist poole kehvem küll pole.
Mnjaa, Rolzi oma võtab ka siiski suu ammuli, ma arvan, et Ta ise ka usub nüüd, et seda autot omas üks Šveitsi vanahärra, kes oma masinast lugu pidas. Samaväärilist olen näind vaid ühte 126 420_SEL-i, mida kunagi vanas foorumiski sai müüdud.

to teemaalgataja: soovitan soojalt Sul mitte kiirustada, minul kulus näiteks omale sobiva auto leidmiseks üle poole aasta aega ja vaeva. Usun et oled saanud piisavalt palju nõuandeid ja soovitusi, millest otsingul lähtuda, niiet pigem võta asja rahulikult, kogu vaikselt raha ja jälgi turgu, ei jää ka Sulle üks kaunitar tulemata. Muide Martin (tyyp kes Rolzi auto ja paljud teised kupeed Šveitsist meie maile toimetanud) teab väga hästi, mida ta jälle leida võiks :wink:
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
Jah, nüüd usun ise ka, et üks omanik ja aastal 1926 sõitnud ja, et see reaalne läbisõit ka on......siiani ei jõua eriti kohale, et selle raha eest võib sellises konditsioonis auto saada Eestist sellise raha eest ka veel...
Muideks, Ralak, vaata saxa turgu lähemalt...Saksas see teema, et w126 on lihtsalt auto, SEL on ka auto, aga SEC on saklaste jaoks püha, mis püha......selliste hinnad hakkavad 25 000 eurost.....ehk selle eest saaks 2xw220.....Olen enda SECile ka väga huvitavaid pakkumis saanud...

Aga soovitan ka rahulikult võtta ja mitte rapsida, oota see õige ära, küll ta tuleb...iccc....autost räägime ikka siis...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16
Rolz Kirjutas:Jah, nüüd usun ise ka, et üks omanik ja aastal 1926 sõitnud ja, et see reaalne läbisõit ka on......siiani ei jõua eriti kohale, et selle raha eest võib sellises konditsioonis auto saada Eestist sellise raha eest ka veel...
Muideks, Ralak, vaata saxa turgu lähemalt...Saksas see teema, et w126 on lihtsalt auto, SEL on ka auto, aga SEC on saklaste jaoks püha, mis püha......selliste hinnad hakkavad 25 000 eurost.....ehk selle eest saaks 2xw220.....Olen enda SECile ka väga huvitavaid pakkumis saanud...

Aga soovitan ka rahulikult võtta ja mitte rapsida, oota see õige ära, küll ta tuleb...iccc....autost räägime ikka siis...

mulle tundus ka kunagi äärmiselt vastuvõetamatu, et jõhkrad kupeed on Läänes erilise au sees just mingite penskarite seas, vastupidiselt meie eluoludele... aga noh elatustaset ei kannata absoluutselt ju võrreldagi, nii minevikus kui olevikus. Aga eks ta olegi nii, et vanainimesed on just need, kes oma asju kusagil peidikutes hoiavad ning niisama lihtsalt ära ei anna :bigsmile:  
Saksa SECide hinnad on erilised tõepoolest, tundub, et ongi mingi püha nähtus neile... meil auto24-s aga vedeleb see sama 169k maksev sec juba vaata et aastaid ve, tõenäoliselt korralik auto aga ostetaks teda ikka alles 100k odavamalt ehk umbes turu keskmisega meil.
Odavad prillikivid ehk Rolzi masin Eestis sellise raha eest on ikka seotud konkreetselt autotooja diilidega välismaal - tutvused, hulgihinnad, muidu soodukad jms mistõttu saabki siin sellise summaga müüa, olgugi et auto on igat pidi viimatse peal, ei panda reeglina seda kusagile platsile optimistliku müüdihinnaga laagerduma.
setud sõitsid seciga
Vasta
#17
Nüüd siis tean, et sõidan odava prillikiviga, iccc (:
Aga IMO müüs Martin seda/selle ikkagi liiga odavalt....
Ma arvan. et oleks ka selle oluliselt kallima hinna puhul ära ostnud....kuna see auto tõesti võlus täielikult.....mina polnud ennem sellises seisukorras SECi ega isegi üldse ühtegi w126-te näinudki oma silmaga....

Aga Karli väga tungival ja teiste natuke vähem tungival soovidel teen väikse teema ka varsti siis autode alla.... Autoga juba päris palju tehtud selle aja jooksul..aga eks siis pikemalt ükskord...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#18
Hehh, ma olin ikka päris üllatunud kui teatud kanalite kaudu kuulsin et Sina Rolz, kes mu püstitatud promoteemasse kerged kriitikanooled teele vibutas, lõpuks ise auto ära ostsid... tänu sellele nüüd usun, et Sa polnud vist tõesti varem säärast prillikivi kohanud... ja veel nii odavalt, ongi ju "odav prillikivi" ok, "soodne prillikivi" vms kõlab vist paremini :biggergrin:
üldiselt vol.2 on see auto, mis mina näinud olen, eelmine oli see masin... juba pikka aega nutan teda taga... olgugi, et nahksisu puudu aga seisukord oli kirjeldamatu... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...1132319407
eee...kisub vist vaikselt OT-ks, aga vähemalt hr.polaar saab nüüd aimdust milline peab olema tema tulevane kaaslane, et autodest ikka jah rääkime endiselt
setud sõitsid seciga
Vasta
#19
Tead, kui aus olla, siis kui sul on autos "selles konditsioonis" (Minu SEC,see võru SEL, see Pärnu SEL sinise blüüsiga) siis ausalt öeldes, mina võiksin küll silma kinni panna sisu koha pealt....sellise autoga sõites unustad selle sisu ära....ja see riidest sisu on sul ikka 23x korralikum kui enamuse nahksisud.....Et IMO sisu pärast autot ostmata järra pole mõtet, kui auto on ikka üliheas konditsioonis...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Minu veidrus, aga mulle tõsiselt meeldib valge w126, SEC näeb valget üliharva.....Ja mis oeamine, need on eranditult sinise sisuga, mis pole just paljude lemmik....see on valge SEC ja hall pööratudnahaga sisu....IMO väga ilus auto:
http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-560-SEC...dZViewItem
Üks väga korralik isend suht lisas:
http://cgi.ebay.de/560-SEC-W126-COUPE-10...dZViewItem

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 280 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 529 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 3,031 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,884 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  Cls 500 2012a MinaR 1 965 09-08-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Randar
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,779 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  W140 cl 500 aknatõstukiga mure. wisoo 4 4,252 06-04-2017, 06:52 AM
Viimane postitus: wisoo
  1992 C124 jahutusvedelik-üksköik milline vöi ainult punane? nostromo 3 3,922 02-09-2016, 09:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 4,030 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,847 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne