Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tere.
Õlivahetuses käies avastasin et dif ajab õli välja. Pildi peal on märgitud kust kohast olevat tihendid läbi. On neid uusi saada või peab lammutusest jne otsima hakkama. Õli on sees piisavalt, sai kontrollitud.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Siin kohal ei ole mõtet lammutusest neid küll otsida. Silberisse ja sealt tellida, vaata korpusekaanelt diferentsiaali ülekande number üle, teh. passiga SIlberisse ja kontrollige, et tegu ikka sama diffriga. Nende simmerite hinnad ei olnud suured kaa.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pildi järegi paistab esimene ots ka lekkivat.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Ploki peal on dif ülekanne kirjas.. aga kas nii on ka võimalik et ülekanne on ära muudetud aga ntx korpus vana. Või iga erineva ülekandega on omas kestas ja kõik. Seesama teema et 90kmh peaks olema 2000rps aga mul pea 2500.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Vaatasin järgi, diffri peal järgmised kirjad:
R124 351 25 08
Kas see on õige? Masin on 3,0 D ja spido valetab. Navi näitab 80kmh, siis spido 90kmh. Lisaks on ka pöörded kõrgemal kui peaks(1900-2000) aga masinal 2300-2400. On see õige differ või hoopis vale ülekandearvuga?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui need sobivad, siis küsin 10€ nende eest kokku. Pakendid on neil küll määrdunud kuid tegu uute asjadega.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
28-03-2011, 05:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2011, 06:01 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Need kõik 3 simmerlingi? Vasak-parem ja kolmas kust kardaan sisse tuleb?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Aga miks ta lekib? Tihti on tuulutus umbes ja siis ajad kuumaga rõhu sisse.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(28-03-2011, 05:59 PM)2015c Kirjutas: Need kõik 3 simmerlingi? Vasak-parem ja kolmas kust kardaan sisse tuleb? Jah, vasak-parem ja kardaani oma. Kontrolli ennem et su reduktorile need ka sobivad.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
28-03-2011, 07:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2011, 07:09 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Aidake keegi tuvastada kas see on õige ülekandearvuga differ või mitte.
''Masin on 3,0 D ja spido valetab. Navi näitab 80kmh, siis spido 90kmh. Lisaks on ka pöörded kõrgemal kui peaks(1900-2000) aga masinal 2300-2400.'' Dif peal kirjas: R124 351 25 08
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
4automaadil kasutatakse difrit ülekandearvuga 1:2.87
5manuaali puhul aga 1:3.46
Selline spido valetamine on muide igati ok!!!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Aga kuidas pööretega jääb, need peaks madalamad olema
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
29-03-2011, 01:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2011, 01:50 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Eeldan et siia on pandud teise ülekandega differ, ntx 2.5 mootori või 2.0 oma.
Tõenäoliselt on ikkagi tihendid läbi.
Uued peale, uus õli ja peaks ok olema. Muidugi enne tahan õiges ülekandes veenduda. Ma heameelega paneks 3.0 oma, pöörded all, nõks säästlikum ja mul poolegi see auto rallikas et paremat kiirendust tahaks.
(28-03-2011, 06:34 PM)R129 Kirjutas: Aga miks ta lekib? Tihti on tuulutus umbes ja siis ajad kuumaga rõhu sisse.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
1995 aasta 2.0 diisel 55kw sedaan, 90-nega sõites 2400-2500 pöörded.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
29-03-2011, 05:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2011, 05:05 PM ja muutjaks oli V@hh.)
See differ peab vale olema. 87 aasta 300d automaadil oli 90/ ca 1800-1900 pööret.
Aga vaata tagant diffri pealt ülekandearvu, peab olema 2,87.
Kui nii kah on siis libiseb kast lihtsalt läbi.
(29-03-2011, 04:51 PM)hannes_s Kirjutas: 1995 aasta 2.0 diisel 55kw sedaan, 90-nega sõites 2400-2500 pöörded. 2 liitrisel ongi pöörded kõrgemad, kuna differ aeglasem, vastasel korral jääks masin suht jõuetuks.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(28-03-2011, 07:00 PM)2015c Kirjutas: Aidake keegi tuvastada kas see on õige ülekandearvuga differ või mitte.
Pole siis ühtegi sõpra käepärast, kes auto all kardaani pöörded üle loeks, samal ajal kui ise taga ratast keerad???
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
29-03-2011, 08:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2011, 08:23 PM ja muutjaks oli liiv.)
nagu R 129 mainis, vaata kõigepealt tuulutus üle sest tundub,et surve sees ja pressib igast august õli välja. Arvatavasti on 3,0 bensuka differ 3,07
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Okei, proovin lähipäevadel ratast keerates sotti saada mis asi all on.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Difril oli minu mälu järgi auto tagantosast vaadates paremal pool all osas sisse pressitud ülekandearv.
Mul näiteks 2500 pööret 105ga sõites, differ on 2:65 ja tegemist siis ka 4k. automaadiga ja 3,0D, aastast 92.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
29-03-2011, 08:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2011, 08:42 PM ja muutjaks oli ralak.)
mina vaata difrile otsa tagant poolt, vasakus alumises nurgas on metalli sees numbrid kirjas, nähtavus on ilmselt ülimalt kehva, ent lapiga puhtaks ja siis peaks näha olema küll.
3,07 ülekande korral on antud pöörded õigustatud.
Kuigi jah sedaan automaatidel peaks all olema 2,87.
(29-03-2011, 08:42 PM)ralak Kirjutas: mina vaata difrile otsa tagant poolt, vasakus/paremas alumises nurgas on metalli sees numbrid kirjas, nähtavus on ilmselt ülimalt kehva, ent lapiga puhtaks ja siis peaks näha olema küll.
3,07 ülekande korral on antud pöörded õigustatud.
Kuigi jah sedaan automaatidel peaks all olema 2,87.
setud sõitsid seciga
|