Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 126 käigukasti probleem
#1
Tere


Sai siis eile öösel mu SEL il käigukast teise vastu vahetatud, aga sellel mingi huvitav probleem küljes - nimelt pea kohe lükkab neljanda käigu sisse.

Käsitsi vahetades pole probleeme, kõik toimivad, aga D peal kuskil 30-40 ni kiirendab ja siis kohe on neljas sees.

Kiirendustrossi sai näpitud, see ei muuda mitte, kui midagi.


Mis veel võiks viga olla

PS! Õli kogus on normis
Vasta
#2
Kas tross jäi ikka sama? Sest kui õigesti mäletan, oli neid "trossikojasid", kust tross kasti küljes juhtplokki läheb, erinevaid, osad olid vaakumiga ja osad ilma ja seal neid vahetades tekib kiirendustrossi vahe.
Vasta
#3
Rolz Kirjutas:Kas tross jäi ikka sama? Sest kui õigesti mäletan, oli neid "trossikojasid", kust tross kasti küljes juhtplokki läheb, erinevaid, osad olid vaakumiga ja osad ilma ja seal neid vahetades tekib kiirendustrossi vahe.

Tross on ikka sama jah, aga uut kasti tuli natuke ümber teha - õigemini yks jubin ära võtta. NImelt tehti ka uuendusena 3.8 mootorile kasti, millel on olemas see W ja S reziim, mida aga minu omal ei ole. Kiirendustrossi augus oli sellel mingi üks varras juures, mille me eemaldasime - selleks oli vaja kastil aju maha võtta alt. Kas see aju maha võtmine ei võinud midagi muuta?

Või peaks vana kasti aju külge kruttima, ehk siis hakkaks ka toimetama - vanal ju toimetas.
Vasta
#4
Need vanatüübi kastid on nagu s**t - ära puudu hakkab haisema Smile

Krt seda teab mis sul seal vale on. No tähendab vale on see, et klapp on vales asendis, aga miks? See nv hakkan secmanil surveid kastis mõõtma - äkki saan töö selgeks.
Vasta
#5
Mitte S ja W, vaid E ja SNod
Aga seal selles kiirendustrossis kala peitubki, uuematel on kiirendustrossil vaakumklapp peal, mis tekitab ilmselt trossi siinile tema pesas mingi vasturõhu, et oleks asi sujuvam (või äkki mõjutab mingit pidi käikude mahalappimist, kui gaas lahti lasta?). Vanematel seda ei esine, uuematel ongi tross ja sealt tuleb välja üks pikk kandiline pulk, mis läheb vaakumklapi pesasse.
Vasta
#6
Aga mul on üle üks 722.311 kast, kui midagi muud välja ei mõtle. Icon_biggrin
Vasta
#7
Rolz Kirjutas:Mitte S ja W, vaid E ja SNod
Aga seal selles kiirendustrossis kala peitubki, uuematel on kiirendustrossil vaakumklapp peal, mis tekitab ilmselt trossi siinile tema pesas mingi vasturõhu, et oleks asi sujuvam (või äkki mõjutab mingit pidi käikude mahalappimist, kui gaas lahti lasta?). Vanematel seda ei esine, uuematel ongi tross ja sealt tuleb välja üks pikk kandiline pulk, mis läheb vaakumklapi pesasse.

Aga kui ma vana kasti aju peale õmblen, siis peaks teoreetiliselt ok olema ju?
Vasta
#8
Katsu leida kuskilt uuema tüübi kiirendustross õige pesaga, vaakumi saad juurde vedada. Ma kaldun pigem arvama, et aju vahetamine lõppeb ¤#"#"¤%"¤%#"-ga....
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:Katsu leida kuskilt uuema tüübi kiirendustross õige pesaga, vaakumi saad juurde vedada. Ma kaldun pigem arvama, et aju vahetamine lõppeb ¤#"#"¤%"¤%#"-ga....


Noh see uuema tüübi kiirendustross ei muudaks enivei midagi, see teine toigas, mis tal lisaks oli oli täpselt sama hoova küljes, mille küljes ka kiirendustross on(selle teise hoova me eemaldasime ka juba), arvan et lihtsalt see E ja S muudavad seal vaid selle klapi asendit, muud ei midagi - sama oleks võimalik ka kiirendustrossiga teoreetiliselt teha, kuid poleks nii mugav.

Ja aju käis sellel niikuinii juba maha, kuna oli seest üsna roogane
Vasta
#10
Tsitaat:aga D peal kuskil 30-40 ni kiirendab ja siis kohe on neljas sees

Huvitav, kas keegil on info, millal reeglina peab 4. käik sees olema, mis kiirusel? Ja teised käigud ka... Oli vist kusagil mingi taabel.
560 SEL
Vasta
#11
Kusjuures mul oli sama probleem....
Oli vaja vahetada vända simmer ja kast tuli maha võtta korraks. Peale tagasipanekut sõitis niinagu enne. Järgmine päev sõitma hakates oli sama probleem et jättis käigud vahele ja sõit oli neljandaga Icon_sad
Ei aidanud seismajätmine - kõigi reziimidega liikumine (arvasin et mingi õhumull kastis) ega õli kontroll. Vaatasin üle vaakumi - ei miskitIcon_neutralIcon_neutral
Ja lambist hakkas ise uuesti normaalselt tööle.
Ei oska isegi arvata millest selline anomaalia tekkis.
Loodan et sul läheb ka ise korda Icon_smile
W124 230
W126 SEL
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 300 SE 126 91a Hervin 5 454 23-01-2024, 10:02 PM
Viimane postitus: Hervin
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,591 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W221 s500 2007 käigukasti teema W212 e500 26 3,657 05-11-2022, 10:57 AM
Viimane postitus: W212 e500
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 929 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,390 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  oleks vaja 2001a w215 cl500 käigukasti mbkasutaja 0 2,173 08-10-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: mbkasutaja
  S 350 TD diiselmootori tühikäigu probleem Aspelund 1 2,626 07-10-2019, 09:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,440 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,482 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne