Mootori ajul pole niikuinii voolu peal ,kui süüde väljas. Vaevalt see voolu katkestus nüüd asja korda tegi.
Meenus siinkohal üks tore lugu ......W203 -e alguseaastatel oli probleeme pidevalt AUDIO 10 raadiotega. Jooksid kokku ja ei mänginud enam kuni resetini. Üks veider VENE MEES käis oma raadioga veaotsingus, et miks raadio jamab pidevalt. Loomulikult öeldi, et vaja on uut raadiot, sest see oli tollel hatkel juba teada ja tuntud teema.
Sellest oleks vist mingi osa pidanud klient maksma ja lõvi osa oleks jäänud tehase kanda . VENE MEES aga ei tahtnud uskuda meie diagnoosi ja kappas minema. Kahe päeva pärast oli ta tagasi rind kummis, käed puusas ja käskis diagnostikut kutsuda , et talle siis, raadio vea tegelik põhjus teatavaks teha. Kusagil lasnamäe garaasides puukastide virna taga olevat leitud raadio tegelik viga ülesse
SPETS MEESTE poolt.
Viga oli olnud raadio taga olevas kaitsmes. Nimelt kaitsme ja kontaktide vahelises ühenduses. Tema silme ees oli
SPETS MEES kaitsme välja võtnud, liiva paberiga kaitsme klemmid läikesse hõõrunud , piiritusega ära puhastanud, ja
OH IME. Raadio hakkaski tööle. Sinna lõppu oli
SPETS MEES veel lausunud,
" See ongi nende masinate tüüpviga".
Äärepealt oleks mul peas veresoon lõhkenud, sest katsu sa ennast ogaraks naerda, seda välja näitamata
Et oleks võinud selle teatri see
SPETS MEES ära jätta peale kaitsme välja võtmist. Probeemi ju lahendas ajutiselt ikkagi voolu katkestus raadiole. Vene mees aga kappas siiski järgmine nädal uuesti meile külla ja tellis uue raadio. Vaene lasnamäe
SPETS MEES aga ei saanudki vist mitte kunagi teada, et ta väljatöödatud SPETS metoodika liivapaberiga ja piiritusega kaitsmete puhastamine vilja ei kandnud. Sest karta on, et ükski klient sinna enam mitte kunagi tagasi ei läinud.