Postitused: 51
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
13-01-2011, 06:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2011, 06:32 PM ja muutjaks oli herkki.)
Kas 2.0 mootori aju ja muud vidinad sobivad kokku 2.3 mootoriga. Vana mootor läks kotti ja ma tõstsin 2.3(sama aasta) mootori vahele. Aga mootoril oleks nagu süüde täiesti paigast ära ja kohati ainult turtsatab ja ei muud.
Postitused: 51
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Pritse mootorid jah 2.0 oli 87kw(-89) ja uuem 2.3 97kw(-92).
Säde olemas, küünlad lööb märjaks jah. Korra viskas rotameetri õhuklapivahelt leeki.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Kas jagaja käis ka vahetuses? Jagaja rootor on õiges asendis? Küünlajuhtmed on õiges järjekorras? Need kõige elementaarsemad asjad, mida vaadata tuleks. Ütlesid sa ju ise ka, et süüde justkui paigast ära.
Postitused: 51
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
15-01-2011, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2011, 12:35 AM ja muutjaks oli herkki.)
Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(15-01-2011, 12:34 AM)herkki Kirjutas: Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.
Põhimõtteliselt saab siin hulga vigu teha.
Mõlema mootori tööjärjekord on 1-3-4-2
Jagaja pöörleb päripäeva.
Väntvõlli märk on paigas iga ring, kuid, 1 silindri süütemoment ja vända märk ühtivad iga 2 ringi järel. Tähendab peab olema kohakuti väntvõlli märk ja nukka märk, ning samal ajal olema ka jagaja 1 silindri kohal.
Need asjad on ikka teada?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Kui mina mootorit vahetasin, siis käis asi old-school meetodil. Esimene silinder ü-s-s ning kuna jagajakaan on fikseeritud ju pm ühte kindlasse asendisse, väikese muutumisraadiusega, siis asetad ka rootori nii, et silma järgi vaadates peaks impuls minema esimesse silindrisse. Seejärel on katse-eksitusmeetod. Paned kaane peale tagasi, polti päris kinni ei keera. Keegi annab starterit ning Sina keerad jagajakaant. Ükskord ärkab ta sul ellu niikuinii!
Postitused: 51
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
tegin ka seda old school meetodit ja masin käib, aitähh