Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E220CDI 1999a. probleem automaatkastiga. - lahendatud!
#1
tere
mõni aeg tagasi kui tagurpidi auto all olin märkasin et alumine automaatkasti õli toru mis ette radikasse tuleb lekib kergelt, otseselt ei tilgu aga on niiske. Sai siis võetud 19 võti ja teist nii veerand pööret pingutatud.
Peale seda sai sõidetud paarsada kilomeetrit.
Eile õhtul koju minnes peale paari kilomeetri läbimist hakkas kast käituma imelikult. Kohalt võttes lasi pöörded nii kõrgele kui vajutasid ja auto kohalt ei liikunud. Pluss käiguvahetus ka imelik, kas vahetab liiga kõrgelt või siis alla vahetades rapsib kergelt.
Kuna kasti õlivann on ka alt niiske siis sai kahtlustatud et õlitase madal.
Kojuminnes sai tuttava töökojast läbi käidud ning mõõtsime taset. Tase oli 3-4 cm vahel.
Esimene küsimus:
Kuidas on kõige parem taset mõõta? Kui "isetehtud vardaga" siis kui kõrge see peab olema?
Valasime 250g juurde.
Eile õhtul kodus avastasin ka taseme languse põhjuse, nimelt see veerandtiirune pingutamine oli põhjustanud suhteliselt korraliku lekke, paari minutiga põrandal tikutopsisuurune loik.
Leke sai kõrvaldatud ja valatud veel 100g õli.
Täna hommikul alguses sujus kõik ilusti (külmast peast) kuid kui veidi karmimalt sai kiirendada siis peale seda oli jälle "tühikäik" D peal.
Ja samuti käitub kast kohati imelikult (all vahetades kergelt rapsab)

Huvitav kas õli tase on endiselt madal?
Kas mu kirjeldatud sümptomid viitavad madalale tasemele?

mhmm...tuli pikk jutt aga hommikukohvi kõrvale ehk keegi teadja viitsib lugeda ja nõu anda.
Vasta
#2
Kas enne käitus kast ideaalselt? Millal viimati keegi kasti näppis - pistikut näiteks? Ma arvan, et seal on mitu probleemi korraga - madal tase, rikenud õli, vähese õi tõttu riknenud kast, + võibolla ka õli juba käigukasti ajus (pistiku lekke tõttu). Pane otsingusse 236.14 ja loe neid teemasid, saad vähe targemaks.
Kasti õli võib mõõta kasvõi traadijupiga, vaja on lihtsalt mõõtu teada. 80 C õliga, töötava mootoriga, P ssendis oli mingi 4 cm vist. Üldiselt oleks vaja natuke süsteemsemalt asjale läheneda ja neti teel tiba raske seda teha. Aga need 722.6 kastid on päris tugevad ja kergelt neist jagu ei saa, nii, et ma usun et sellest pillist saab veel elulooma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
mul kast igaks juhuks olemas !
Vasta
#4
artur mis sellise asja hind ka on?
privaatkirja sulle saata ei saa kuna väidetavalt on su postkast täis.

tänud R129-le.
paari tunni pärast lähen lesvenisse (oli vist selline nimi)
on siis plaan õli vahetada ja sisse vaadata.


tervitades,
Vasta
#5
asi korras.
paari sõnaga oli probleem õlis, õigemini selle puudumises.
vead mis kastijuures leiti:
-jahutuse toru radika külge valesse vinti keeratud Icon_eek ja seetõttu lekkis
-pistiku tihend andis läbi, õli oli roninud juba ülesse, õline täis oli aju klemmidepoolne osa 1/3 ulatuses.
-vanni kinnitused. üks nurga kinnitus oli puudu ja kahe poldi vint oli maas, st. olid ainult kergelt ligi keeratud.
lisaks oli mootor sinnajõudes avariireziimis(üle 3000rpm pöördeid ei saanud).

Kõik need mured lahendati ja kast töötab ilusti.
Jällegi jätab MB sümpaatse mulje. Vähese õli tõttu ei jookse kast kinni vaid hakkab streikima ja võimaldab probleemi avastada enne vigastusi.
Vasta
#6
Nonäed siis - ütlesingi, et tegemist on suht kindla asjaga. Ma olen neid täis käigukasti ajusid ikka hulgim näinud. Sealt juhtmetest võib õli veel edasi ajusse tilkuda - loodetavasti võttis Lesven ülemised pistikud lahti + puhastas ka aju enda kemmid korralikult ära (kuigi ma kahtlen selles, sest see on paras nöök töö Smile ). Seal teevad enamus remondimehi tüüpvead ja ei survesta kogu seda korpust, et õli kätte saada. Sedasi jääb klemmide vahele päris korralik kogus, mis hakkab allapoole vajuma. Kuid usun, et ta enam jamama ei hakka ning avariisse ei lähe, kuigi ega see väikene õlikogus seal ka eriti positiivne pole.
Käigukasti põhi ja selle kinnitused tuleb max 8 Nm kinni keerata. Secman teab isegi mis näiteks vana 722.3 kasti puhul juhtub kui jõudu rakendada. Uutematel on täitsa tavaline, et jõumehed vägistavad poldid kinni ja keermest puhtaks.

Palju õli sisse pandi - kas lihtsalt täiedi või tegid ikka korraliku läbiloputuse?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Selle radikakinnituse kohta veel et, tegemist on uue radikaga ja sinna oli valesse vinti uhatudIcon_rolleyes
Lesveni mees oli ülimalt asjatundlik ja asjalik, loomulikult võttis ta aju välja ja tegi korralikult puhtaks, võtsime elektroonika osa ka karbist välja ja kiikasime sisse, seest oli puhas. Selles puhastamises midagi eriti rasket polnud, mootoripesu spreiga üle ja suruõhuga puhtaks. Selline puhastusviis oli minu jaoks uudis ja panen kõrvataha, juba sai täna poes käidud ja ka endale selline sprei pudel riiulisse ostetud Eusa_dance
käigukastikinnitused said lahenduse nii et poldil millel auku läbi polnud õnnestus panna pikem kruvi ja ühel oli auk läbi sai panna mutri taha.
Lihtsalt täideti ära, sisse läks veidi üle 7L seesamune DIII.
õlivanni põhi oli ilusti puhas üleliigset puru ega sodi pold.

Lisaks vaatasivad autol veel sillad üle ja andsid listi mis vaja ära vahetada Big Grin ja kustutasid vead ära.

kokkuvõttes olen vist leidnud asjaliku firma kuhu ka edaspidi pöörduda.
Vasta
#8
D III ???? Ma loodan, et pandi ikka õige MB236.14 või MB236.12 õli.

Puhastamine - jah iseenesest tehti kõik õigesti, kuid elu on näidanud et ajapikku hakkab pistiku vahelt (klemmide vahelt õigemini) kuhu silm ei ulatu, õli allapoole vajuma - vahet pole kui palju piduripuhastusvedelikuga ujutati. Seetõttu on vaja ka teha väikene survestamine. Neti teel veidi keeruline selgitada. Aga noh, usun, et sai piisavalt hea.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
kohe huvitab et mida Sa survestamise all mõtled, katsu paari sõnaga kirjeldada.
meie võtsime aju maha, tegime ka lahti, puhastasime klemmid ära ja panime kokku.
Kuna alla pistiku juurde sai ka uued tihendid siis enam õli ülesse ronida ei saa.
või saan ma millestki valesti aru?
Vasta
#10
Ek see minu jutt ole juuksekarva lõhki ajamine - lihtsalt mina teen nii. Õli jääb klemmide ning plastiku vahele. Sealt ei saa seda muudmoodi välja kui survega. See, et te sealt pealt pesite ei aita.

Alla uued tihendid? Panite ikka uue pistiku mitte ainult uued tihendid?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#11
jah sealt pistikute ja skeemi poolt sai suruõhuga peale vahendi panemist uhada.
jah uus pistik sai sinna pandud.
Vasta
#12
(08-01-2011, 10:54 AM)kentq Kirjutas: jah sealt pistikute ja skeemi poolt sai suruõhuga peale vahendi panemist uhada.
jah uus pistik sai sinna pandud.

Ei ei, ma mõtlesin seda, et suruõhuga surutakse piduripuhastusvedelikku läbi klemmide ja pistikute vahelist pragusid. Valad karbi klemmide osa piduripuastusvedelikku täis. Katad peopesaga kinni ja paned äärest suruõhu toru sisse. Vajutad päästikut. Nüüd surub cleaner ennast läbi klemmide ja plastiku vahelisest pragudest läbi viies sealt ka veel õlijäägid minema. Aga vahet pole, ma arvan, et sulle tehti asi hästi ära - hindeks 4+ Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 715 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 691 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne