Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250TD 1991 probleem mootoriga
#1
Tere!
Tuttav omab w124 250d 1991.a. kaubalifti, millel on mootoriga mingisugune mõistatuslik probleem tekkinud. Nimelt, mootor käivitub, aga siis sureb lihtsalt mingil ime põhjusel välja, kui kohe pele käivitamist tuure ei anna ja järgnev käivitus vajab juba pikemat starteri käiamist, et elu sisse võtaks. Arvati et kütus vajub maha, mistõttu katsetati lisades tagasivooluklapp kütusetorustikku, see aga probleemi ei leevendanud.
Olen kuulnud, et väljasuremist võib põhjustada lekkiv vaakumklapp süüteluku juures, ent siis ei tohiks gaasiga mängimine mõjuda, või mis? Kas säärast probleemi võiks põhjustada ka paagituulutuse umbesolemine? Või on kellelgi mõni idee, kust võiks alustada??
Vasta
#2
(28-10-2010, 12:45 PM)TOP Secret Kirjutas: Tere!
Tuttav omab w124 250d 1991.a. kaubalifti, millel on mootoriga mingisugune mõistatuslik probleem tekkinud. Nimelt, mootor käivitub, aga siis sureb lihtsalt mingil ime põhjusel välja, kui kohe pele käivitamist tuure ei anna ja järgnev käivitus vajab juba pikemat starteri käiamist, et elu sisse võtaks. Arvati et kütus vajub maha, mistõttu katsetati lisades tagasivooluklapp kütusetorustikku, see aga probleemi ei leevendanud.
Olen kuulnud, et väljasuremist võib põhjustada lekkiv vaakumklapp süüteluku juures, ent siis ei tohiks gaasiga mängimine mõjuda, või mis? Kas säärast probleemi võiks põhjustada ka paagituulutuse umbesolemine? Või on kellelgi mõni idee, kust võiks alustada??
Etteande pump, suretusklapp valesti paigaldatud (kõrgsurve pumba külge). Kas probleem on sooja või külma mootoriga?
Vasta
#3
Palun juhtnööre selle kohta, kuidas saab suretusklapp valesti olla paigaldatud? (Sellessuhtes, et tõesti, suretusklapp on tal vahetatud, aga minuarust veidi peale vahetust oli kõik veel korras- mälu võib petta!). Probleem on nii sooja kui külma mootoriga...

Olen ma õigesti aru saanud, et etteandepump on see detail, mis kinnitub kõrgsurvepumba küljepeale kahe poldiga ja mille külge ühendatakse kütusevoolik? Kui nii, siis kas selle asemele sobib 200d sama osa?
Vasta
#4
(28-10-2010, 04:54 PM)TOP Secret Kirjutas: Olen ma õigesti aru saanud, et etteandepump on see detail, mis kinnitub kõrgsurvepumba küljepeale kahe poldiga ja mille külge ühendatakse kütusevoolik? Kui nii, siis kas selle asemele sobib 200d sama osa?
Jah.
Käivitamise ajal proovi seda stop kangi (kärgsurve pumba küljes) üleval hoida. Et üks käivitab ja teine surub seda ülesse. Kui ikka viga säilub, siis ilmselt viga kuskil mujal. Sisuliselt kui valesti paned selle suretusklapi (valepidi) siis kang ei saa tulla päris ülesse ja hakkabki mootori värisedes sisuiselt mootorit suretama......
Vasta
#5
(28-10-2010, 07:48 PM)hannes_s Kirjutas: Jah.
Käivitamise ajal proovi seda stop kangi (kärgsurve pumba küljes) üleval hoida. Et üks käivitab ja teine surub seda ülesse. Kui ikka viga säilub, siis ilmselt viga kuskil mujal. Sisuliselt kui valesti paned selle suretusklapi (valepidi) siis kang ei saa tulla päris ülesse ja hakkabki mootori värisedes sisuiselt mootorit suretama......

Eks selle etteandepumba vahetab siis prooviks ära. Suretusklapi vea pigem välistaks, aga ega katsetamine paha teeks...
Vasta
#6
Palju vett on vahepeal merre voolanud aga probleem jätkuvalt aktuaalne... Niisiis, vahepeal on teostatud kõrgsurvepumba remont, vahetatud ka etteandepump, aga siiski voolab kas kütus tagasi või pääseb kusagilt lisaõhk sisse (kütuselekked puuduvad) ning peale ca. pooletunnist seismist vajab pikka käiamist, et moto elu sisse võtaks. Ootan ettepanekuid!
Vasta
#7
Paiguta kanister naftaga mootorist kõrgemale, ühenda voolikud ja vaata kas siis ka tagasi vajub...
Vasta
#8
(30-12-2010, 03:21 PM)TOP Secret Kirjutas: ... Niisiis, vahepeal on teostatud kõrgsurvepumba remont, vahetatud ka etteandepump, aga siiski voolab kas kütus tagasi või pääseb kusagilt lisaõhk sisse (kütuselekked puuduvad) ning peale ca. pooletunnist seismist vajab pikka käiamist, et moto elu sisse võtaks. Ootan ettepanekuid!

Kas remondi tegite ise?
Kui ostsite remondi sisse, siis tundub kangesti sedamoodi, et remondimees kas lasi teadlikult üle nurga või "unustati" Doubt talle tegelikust murest rääkida.

Välistage kõigepealt trassileke (andke kütust otse kanistrist, pannes anuma pumbast kõrgemale). Kui käivitamisel ikka on "pikk vedru" , siis seejärel vutt-vutt diislimeeste jutule tagasi ja rääkige kõik algusest ära.

Miks Sa üldse arvad, et põhjus on kütuse tagasivajumine? Äkki ei tööta tühikäigupöörete tõstmine ja hõõgküünalde kustumisel ei jaksa mootor tühikäigul käima jääda... Mittekäivitumise põhjuseks võib olla see, et mingil põhjusel ei rakendu eelsoojendusküünlad teistkordsel käivitamisel ja seetõttu käivitub mootor ilma nendeta (ning siis tahab kindlasti pikalt kerimist).

Võimalusi on mitu, kuid tegelikku põhjust neti teel välja selgitada on oluliselt keerulisem, kui autot hambaga katsudes.
Vasta
#9
Kõige lihtsamad vead,mis tuleks enne põhjalikku remonti omal ise üle kontrollida.
*mingi ollus paagis.Sissetulev voolik mootori juurest lahti ja puhuda,imeda,kas käivitamisel midagi muutub.toru võib olla ka läbi mädanenud tagumise sillatala pealt,siis tilgad maas.
*Mittekäivitumisel maha võtta küttefilter(jäme) ja vaadata,kas ja mis seal sees on.Igatahes keskmisest august sisse puhudes peab küte vabalt liikuma ja filter seda täis olema.
*võib tekkida moment,et talvel on kütus paagis mõnevõrra tihkem ja ettaandepump ei jõua tõmmata,kui saab kuskilt lisaõhku.minul pani puusse nn soojusvaheti(millest käib jahutusvedelik läbi,et kütet eelsoojendada)mis sai ära ühendatud
*Kui mootor kuidagi käib,vaata läbipaistvat voolikut,mis läheb jäme filtrist kõrgsurvpumpa.Seal sees ei tohi olla ühtegi õhumulli.kui on siis ei hakkagi mootor ilusti käima
*õhumull võib olla sees ainult peenfiltris,mis asub enne etteandepumpa.
Vasta
#10
Kas mure sai lahendatud? Küsin sellepärast, et enda autol täpselt sama probleem. Kuna pump oli väljast niiske ja must, siis ise kahtlustan, et küte tilgub kohapeal olles välja tõmbab seega õhu sisse. Oskab keegi öelda, kus võivad olla põhilised kohad, kust hakkab diislit läbi immitsema?
Vasta
#11
Jah, probleem sai lahenduse. KSP remontija oli miskit nihu keeranud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 98 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 222 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 723 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,116 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 832 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne