Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
28-11-2010, 03:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2010, 03:27 PM ja muutjaks oli Eric.)
Ega lumi taeva jää ja ega seegi kord teist moodi ei läinud!
Kuna lund tuleb ja tuleb ... talv alles ees ja paras siiber on juba seda lund kühveldada ... tekkis mõte et aretada ML-le ette lumesahk!!!
Kindlasti paljud kohe mõtlevad ... et mingi tola , mõtetu asi jne.
Kas kellegil on selles suhte mõtteid ja ideid kuidas võiks lumesahk rakendada ML ette.
56562200
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Eest stange ära, karpraud asemale, sinna hingedega saha kinnitused, garaažiukse tõstuk (odavam kui vints vist...) katusele ja valmis.
1 pilt = 1000 sõna.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
http://forum.4x4.ee/
Seal neid tehtud kuhjaga, küsi sealt.
W463 ja W212
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See ju profiil alumiinium ja seegi tükkidest kokku laotud, kogematta vastu kivi sõidad on õnnetus selle konstruktsiooniga. Mis selle hind muidu oli?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
29-11-2010, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2010, 03:39 PM ja muutjaks oli Eric.)
(29-11-2010, 11:32 AM)Rolz Kirjutas: See ju profiil alumiinium ja seegi tükkidest kokku laotud, kogematta vastu kivi sõidad on õnnetus selle konstruktsiooniga. Mis selle hind muidu oli?
No see on ja tiba õrnuke mõeldud rohem mingi soft lume jaoks hind on 1450- 1700 $ USD ... see tuleb ikka meisterdada minimum 2-3mm terasest.
http://www.agricover.com
56562200
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Tere.
Saha tegemine on suht lihtne. 3000 krooni eest rauda, 2 päeva tööd. Ainuke mis rohkem nuputamist vajab on see, kuidas jääb üles tõstetud teraga tera kalle samaks, kui tera on otse või kaldu. Leevendusvedrudega sahka tööle saada on raske, lükkejõud on väga muutuv. Parem on teha tiftiga, mis lihtsalt ülekoormusel puruneb. Ja muidugi ka millega seda tera tõstad, üldjuhul tõstab tera elektrivints. Saadan ka mõne pildi, et saaksid ettekujutust.
Jõudu saha ehtitamisel!
Postitused: 152
Teemad: 8
Liitus: Aug 2008
Maine:
2
Ise olen selle töökoja tehtud sahaga (sama isendiga) eelmine talv lund ajanud. (juhul, kui ise ei viitsi leiutada)
http://www.aiad.eu/index.php?option=com_...k&Itemid=4
Jaksu ja jõudu lumekoristusel!
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
02-12-2010, 02:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2010, 02:56 AM ja muutjaks oli janek126.)
Olen ma igasuguseid lollusi elus näinud/kuulnud...., kuid ML-le sahk??????????
Esimene eeldus, et korralikku sahka paigaldada, peaks olema RAAMIGA AUTO(G, patrol, hilux, disco...).
Niipalju kui ma tean siis ML on plekist tops(vabandust väljenduse eest, aga mõte jääb samaks ), millel raami pole.
Seega- odavam ja kasulikum on tellida naabrimehest traktorist lund lükkama.
Aga sellist versiooni, nagu pakkus marek, võib muidugi igale autole paigaldada.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Ei saa sinuga nõustuda... ML ikka väga raamil auto.
Kuid sinn sahk ette... ?!?! aga jah las jäägu iga omaniku oma otsustada.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui käes on ML mix mitte sahk ette kruvida ... ja ei pea otsima traktroga naabrimeest kes sul lume ära lükkab (kui seda ültse on!) siis kui lume lükkamis vajadus on siis pole seda naabrimeest võtta .
Selge on see et MLga poolt küla lumest puhtaks lükata ei kavatse pigem oma hoov ja tee jupike et vähendada kondiauruga töö tegemist.
56562200
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Sulle peaks käkitegu ka hüdraulikapumba paigaldamine olema ja hüdraulika.
Saad sahka nagu traktorist kontrollida ja kevadel/sügisel põllutööriistu ja niitmistehnika ja muud tarvilikku ka ette kruttida
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(02-12-2010, 03:20 PM)Rolz Kirjutas: Sulle peaks käkitegu ka hüdraulikapumba paigaldamine olema ja hüdraulika.
Saad sahka nagu traktorist kontrollida ja kevadel/sügisel põllutööriistu ja niitmistehnika ja muud tarvilikku ka ette kruttida
hüdra külge kruttida on tõepoolset minu pool kõige väiksem mure
Mõelda vaja kuidas kinnitustega teha et mitte robuselt relakaga kallale ja stangesse augud sisse... ega ma iga päev sahaga plaani ringi sõita.
56562200
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mina teeks korraliku põhjapanseri ja sinna kinnitaks pika diisli.
See on toimiv lahendus ATV-de puhul ja sahk jääb "plug and pray"
Vaata videot avalehel: http://www.ironbaltic.com/moto/index.php?id=54
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
02-12-2010, 05:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2010, 10:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-12-2010, 11:14 AM)Pets77 Kirjutas: Ei saa sinuga nõustuda... ML ikka väga raamil auto.
Hm, ka mulle on jäänud mulje, et tummist raami sellel asjal pole. Kas ma olen eksiteel? Kui seal on raam, siis pole saha kinnitamine mure.
Aga ilma raamita masinale on Rolandi pakutu ilmselt ainuvõimalik ohutu lahendus. Tõsi, see põhjakaitse peaks siis olema ikka mitmest punktist kinni erinevate kere osade küljes, et hajutada lükkamisel tekkivaid pingeid...
Igasugused aistele või "sillatalale" kinnituvad raamikesed kipuvad väänduma esimesel kokkupuutel Tõsise Takistusega. Ning selle tegevuse käigus oluliselt kahjustama auto keret.
EDIT: Ongi nii - W163 on raamil, W164 enam mitte.
Postitused: 2,406
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
On tõesti ML täisraamil auto????
Samas isegi Kia Sorento algne mudel oli täisraamil.....
Ja samas isegi W126 põhjaalused poolraamid panevad enamus "konservikarpidega" sõitjaid küsima, kas see on raamil autol....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
ML on täisraamil jah
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 118
Teemad: 2
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
Üks võimalus oleks tera kere külge kinnitamiseks veel käru konksu kasutada. Kes tagurdamisega hätta ei jää võib vabalt kasutada olemasolevat konksu. Kellel selles osas jama (nt pimedad kurvilised lõigud vaja lahti ajada), siis võiks ette äravõetava konksu meisterdada ja seda siis kasutada. Kui vaja ei ole, siis saab selle sealt ka ära võtta.
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Olen ise ML-i omanik ja pole selle peale tulnud, et selle sahka ette aretada.
Kuidagi veider tundub see mõte, saha kinnitamine saab suur leiutamine olema, mulle tundub.
Kui teema algataja asja teoks teeb, ehk jagad kogemusi teistelegi?
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(08-12-2010, 10:47 PM)võhik Kirjutas: Olen ise ML-i omanik ja pole selle peale tulnud, et selle sahka ette aretada.
Kuidagi veider tundub see mõte, saha kinnitamine saab suur leiutamine olema, mulle tundub.
Kui teema algataja asja teoks teeb, ehk jagad kogemusi teistelegi?
Keerulist pole siin midagi asi suht lihtne vaja leida sobiv koht kuhu raam kinnitada muu kõik on "Тема техники" hüdraulika tõstevahendidid voolikud ja puldist juhtimine on kõik vastavalt raha kotile.
56562200
|