Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz G 350 3.5 TD
#1
Tere jõudu kõigile. Tekkis huvi ühe masina kohta mis on müügis auto24-s. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=725787 Juba päris kaua olen hiilinud seda, aga enne kui asja tõsisemalt mõtlema hakata, tahtsin uurida masina kohta natuke. Seepärast ka liitusin teie foorumiga. Kas antud masin on siinsele rahvale tuttav ja kui on, siis keegi võiks jagada ajalugu natuke? Samuti ei teeks paha paari sõnaga kommentaarides mudeli ja konkreetse aastakäiguga-läbisõiduga plussidest ja miinustest.

Parimatega,
t987
Vasta
#2
Seda olen minagi kaenud. Aga kole hapud on need ladvaviinamarjad...

Kas G kohta käivad teemad üldiselt on loetud? Müra ja suurematel kiirustel uksetihendite vahelt sissepressiva vihmaga ollakse nõus leppima? Nagu ka meeletust tugevusvarust tingitud mainimisväärse eluskaaluga, mistõttu pehmes kohas kipub G liikuma kiiremini alla kui edasi...

Üldiselt peaks see teema olema pigem Ostuabi all. Kuna on esimene postitus, siis vast moded halastavad (OK, tunnistan üles, mul on omad huvid ka mängusIcon_redface) ja nihutavad, kuhu vaja.
Vasta
#3
hmmm, defineeri hapu... üldised teemad olen läbi lugenud küll, samuti ka 4x4 foorumis. Mürast olen teadlik, aga lekkivad uksetihendid? Kaal just nii väga määrav pole kuna päris pehmeid kohti ei katseta aga äärmused meeldivad aegaajalt küll Icon_smile
Vasta
#4
Vihma ei pressi sisse, päris nii hull ka pole.
Turbo
Vasta
#5
Mina ütleks juurde, et sisu on nii blank, kui blank saab olla. Ja kui veel w124jale ostad full-leather sisu, siis G-classile annab seda ikka otsida. Seega antud auto puhul tuleks arvestada, et what you'll get is, what you'll have, forever.

Mina olen 5L Gga sõitnud ja kiirendust tal eriti ei ole, lihtsalt liiga raske. Ma ei kujuta ette, mis väiksem mootor siis teeb.. Õnneks diislitel on jõudu küll.
Vasta
#6
See 350 jõuab astuda küll, diislil vääne ja ülekanne on suhteliselt hästi paika saadud, seda ei saa öelda muidugi suuremate kiiruste kohta enam.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(24-11-2010, 08:52 AM)Harry Kirjutas: Mina ütleks juurde, et sisu on nii blank, kui blank saab olla. Ja kui veel w124jale ostad full-leather sisu, siis G-classile annab seda ikka otsida. Seega antud auto puhul tuleks arvestada, et what you'll get is, what you'll have, forever.
See õige küll, alati on muidugi võimalus osta 1500 - 2000 EUR eest kuskil ebayst aga norm hinna eest 463 nahksisu ei ole võtta kuskilt, ma otsisin endale pea pool aastat aga täissisu ei saanud ikkagi, sain ilma polstriteta.
W463 ja W212
Vasta
#8
Seega nüüd pead mõtlema, et mis otstarbe pärast sa seda autot osta tahad? Igapäevaseks sõitmiseks on see auto veidi ebaloogiline, kui just maal ei ela..ja paraku isegi maal elades, oleks mõni muu 4x4 lahendus mõistlikum. Kui otsid autot eputamiseks, siis pigem mõni korralike lisadega G 500 laev.. Kui soovid sellega offroadi sõita, siis uuri statistikat, G raskuse pärast, on olemas paremate läbivustega masinaid. Mitte, et ma su ostusoovi maha teeksin, kuid antud auto on üldiselt blank, paneb mõtlema, et mis otstarbeks sa seda kasutaksid. Kui mina ostaks G, siis ainult sellepärast, et sellega linnas ringi sõita..ja seda ka ainult siis, kui raha oleks ülearu.
Vasta
#9
Harry, G on fenomen. Selle omamisel ei ole ühtegi loogilist põhjust, kuna raha ja tulemuse suhe on sant. Aga sellegipoolest on neid omajaid küll (ning veel pikem on nende rivi, kes tahaksid omada, kuid...) Usu - kandval maastikul on sellega vähemalt sama muhe, kui Patroliga.Icon_twisted Ning püdedal kaovad mõlemad sügavikku väga kiiresti.Icon_evil Kusjuures G roolis istude son tunda sedasama "midagi", mis mind paelub teiste MB rooli taga. Patrolis seda aga ei ole...

Vedurina on automaatkastiga pikk G üle prahi, samuti mitte väga pehmel trampides.

Mis puudutab nahksisu haipimisse, siis sellest ei saa ma aru, kuid ei peagi saama. Konkreetse isendi üks tõsisem puudus on püsikiirusehoidja ja tagumiste elektriakende puudumine. Kliimaseadme puudumise plusside -miinuste üle võib vaielda. istmesoojenduste puudumine pole riidesisu puhul nii suur probleem.

Läbisõit on muidugi nali kuubis.
Vasta
#10
Teatud jupd on küll vähe kallid aga no see, mis vahetatud sai siis selle pärast ei pea enam muretsema niipea, st auto on vastupidav ja neid $$$ juppe ei pea väga tihti ostma.
Vähe s*tt lugu on küll muidugi siis kui satud mingi miini otsa, see võib küll jalad alt lüüa, a eks see ole ka teiste autodega nii Icon_biggrin
Turbo
Vasta
#11
oeh, pikad tööpäevad... igatahes, otstarbe poolest on nii, et elangi maal. Teed on sõiduautole väga sõbralikud, aga vahel on vaja ka kuskile metsa minna jne. Raskel kujul offroadida ei taha, kuigi tegelen jahindusega ja seal tuleb põnevaid olukordi ette küll. Veduri otstarvet on ka vahel vaja. Ikka juhtub et on vaja käru sikutada kord suuremate, kord väiksemate raskustega. Ilmselt tuleb ka töö juures edaspidi kasuks kuna töötan karjääris. Linna vahel eputaja pole, aga päris külma pilguga oma masinale ka ei vaata. G klassile ikka vaadatakse natuke teisiti kui muudele 4x4 masinatele (positiivses mõttes muidugi). On teine kuidagi omamoodi, seepärast jäi ka mulle silma. Pean nõustuma sellega küll, et sisu on blank. Samas töökindluse võti peitubki lihtsuses (parandage mind kui eksin). Ainuke millest võibolla puudust tunneks on konditsioneer (harjumuse asi). Istmesoojendus oleks lisaboonus ainult, aga mitte esmatähtis. Nahk pole ka minu jaoks määrav kui ülejäänu korras.
Tsitaat:Läbisõit on muidugi nali kuubis.
Ebareaalne?
Igatahes MB G jäi silma/mõtetesse oma töökindluse, vastupidavuse ja oma fenomeni tõttu.
Vasta
#12
See küll vaieldav ja suhteliselt subjektiivne arvamus aga G remondi peale läheb kokkuvõttes samapalju raha kui teiste maasturite remontimise peale, samas teda tuleb harvem remontida kuid suuremate summade eest Icon_confused
W463 ja W212
Vasta
#13
Olen ka viimasel ajal CL-i kõrvalt G-sid jälginud ja jäi samuti pilk ka sellele pidama. Minu meelest täitsa viisakas selle hinna eest kui riidesisu ei häiri. Järgmine on ju juba 146.000 kallim ja vaid 4a uuem kuid mõttetu 3.2-se bensiinimootoriga mis võtab sama palju kui 5-ne kuid väänet vähem:

http://www.auto24.ee/used/775493

Ise jõudsin järeldusele et parim oleks uuema mõnusa V8-diislimüdinaga 400CDI millel 560 väänet kuid võtab vaid alla 3L rohkem kui R5 270CDI. Tõsi küll nende hinnad on al. 2002 aasta tõttu juba üle 400k.

Minu pingerida oleks selline:

G300/350 lihtne ja töökindel
G400CDI 184kW 9.9s
G55 AMG Kompressor 368kW 5.5s
Brabus G V12 S Biturbo 515kW 4.3sBadgrin

Mõttetud:

G500 218kW (pigem 400CDI)
G270CDI 115kW (liiga nõrk-pigem 320CDI/400CDI)
Vasta
#14
( mõttetu 3.2-se bensiinimootoriga )

See küll ei puuduta seda teemat aga, ma ei ütleks et see 3,2 nüüd nii mõtetu on. Ise olen ka erinevate mootoritega MB sid omanud( 2,3E 4,2SE 6,0SL ) ning praegu oman R6 3,2 SL. Minu kogemused on näidanud et eesti tingimustes on see 3,2 vääga paras liiklemiseks. Muidugi kõik sõltub iga inimese rikutuse astmest. Selle 3,2 sega pole mul mingeid tõrkeid peale küünla juhtmete vahetuse ja õlivahetuse olnud. Kui võtta 4,2 ja 6,0 luubi alla. Siis seal esines kogu aeg erinevaid kalasid mille likvideerimine hakkas minu kui tavakodaniku närve, aega rikkuma ja rahakotti liiialt kimbutama. Eestis nagunii üle 100 sõita ei saa, kiirendustel ma ei osale kuna selline tegevus ei ole minu teema. Linna liikluses aga seljatab see 3,2 vääga mõnusalt foori taga teisi liiklejaid. (Kui seegi oleks minu eesmärk, aga paraku ei ole). Seni kaua kui ma pole pankur või miljardar et jõuan lubada endale kõrgemat taset olen loobunud üle oma varju hüppamast.

Kuid jutu jätkuks, et noh kui kunagi oleksin pankur ja tööl ei käiks, ning raha nagu muda ja selle pärast muretsema ka ei peaks. muidugi elaks kuskil kus on kiirteed lähedal siis SL 73 poleks pahaSmileSmileSmile.

Vabandan väga kui teemat veits risustasin.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
200+ kkm pole G jaoks (üldiselt ühegi MB jaoks) mingi läbisõit ja tõestatult nii vähe sõitnud auto peaks olema üsna uueväärne. Kuna auto pole poole aasta jooksul selle hinnaga kaubaks läinud, on kaks võimalust:

A. autot pole kogu selle läbisõidu jooksul hooldatud, vaid on sõidetud rääbiseks;

või

B. auto on siiski läbinud pool miljonit kilomeetrit (mida ka hind annaks alust eeldada) ja on seetõttu vastavalt kulunud. Aga kuna meie inimene ostab kalendritIcon_mad ja mitte autot, siis kõik peavad autot saraks (200+ kkm läbisõitu ja NII kulunudIcon_evil)RetardRetardRetard

Ilmselt on 400 CDI hea mootor, kuid on kõrva jäänud (mitte ainult Eestist), et sellega sõitja peaks elunema diagnostikavõimelise remondikoha läheduses, et tekkivate pisivigadega valutult hakkama saada. Ning CDI mootori omanik peab olema vaimselt valmis viiekohaliste summade eest autot remontima.

Mis puudutab "mõttetuid" mootoreid, siis G kontekstis pole ka 2,3 mõttetu - niikuinii see kolakas maanteel edasi ei liigu (ei peagi) ja lihtsalt kulgemiseks on ka 2,3-l võimu küll. Tõsi, Tõelist Haagist sellega muidugi ei vea... Ning maastikumehed peavad kerget 2,3 mudaraketil isegi paremaks - mida kergem on auto, seda väiksem on lähenemiskiirus Maa tuumale...Unibrow
Vasta
#16
Olen 3,2 bensumootoriga sõitnud, ei ole tal viga midagi, vähemalt puudub tolleaegsete masuudipresside klõbin. Nagu siimruz ütles, kuna pole vajadust kiirtee kiirusteks siis on tal jõudu küllaga nii kiirenduseks kui haagiseveoks ning selle mootori pluss on veel hea töökindlus, samas kütusekulu tuleb 18L kanti mis on G350 -ega suht sama.
W463 ja W212
Vasta
#17
Siim, ei maksa põhjendamatuid arvamusi eriti tõsiselt võtta Eusa_dance

Mina valiksin kindlasti bensiinimootoriga (eeldusel, et kütust tuleb ikka tanklast osta ja/või põllumeheks vahepeal ei hakka) ja minu jaoks parim variant olekski R6 3.2.
Kuigi M117 5.0 või 5.6 mootoriga lühike G oleks ka päris äge aparaat.
Siiamaani pole diisli puhul ühtegi eelist bensuka ees näinud.

G-klass pole veel veoauto või "full-size" maastur, et diisli eelised välja tuleksid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
IMO on täiesti kohtlane võrrelda G350 Diesel vs 400 CDI, täiesti kaks erinevat asja.
400CDI kasuks räägib võimsus, VÄÄNE, bensukaga võrreldes ökonoomsus jne.
Ülevalpidamisega peab tõesti arvestama vakantse 5-kohalise numbriga, kui vajadus tekib.
Ja ma ei võta seda juttu kuskil "kuu pealt", vaid räägin oma kogemustest.
Pihustid on tavaline ring, lisandub drossel-klapp, generaator(vesijahutusega), käigukasti turbiin, käigukast ise (560Nm teeb omatöö).

270CDI on jõuetu selle 3t jaoks, see on fakt, 5.0 ben. puhul ei näe ma eeliseid 400CDI ees.
320 CDI on ka OK valik, aga neid suhteliselt vähe turul.
55 AMG (Kompressoriga siis juba, mitte ilma) oma 368 KW-ga on muidugi täielik friiksuse tipp.
See on lihtsalt kõige ajuvabam ja ebaloomulikum kooslus üldse, mis auto vs mootor ollla saab aga justnimelt see selle nii ahvatlevaks teebki Smile
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
to siimruz:

Vabandust, ei jöudnud ennast täpsemalt väljendada-nimelt G-l tundub olema 3.2 bens jöudluse/kütusekulu suhtes veidi ebaeffektiivne vörreldes teistega-pigem siis juba mönusa V8 lörinaga 5-ne bens. SL-il vöib aga taitsa ok olla. Ja möttetu on tegelikult üldse üks möttetu sönaSmile

Minu arvamus seni aga köigest teoreetiline ja vaid paari nädala uurimise järeldus seega ei tasu väga tösiselt vötta.

Ja mis friiklusse puutub siis BRABUS ju alati AMG-st kurjemaid asju teinud-tösi küll ka teises hinnaklassis. G V12 S Biturbo on ju oma 4.3sek[/color], 515kW, 700hj ja 1320Nm[color=#FF0000] (el. piiratud 1100 peale) maailma kiireim offroader (al. 379.000EUR):

http://www.autoblog.com/2009/03/05/genev...hday-cake/
Vasta
#20
(24-11-2010, 04:14 PM)Harry Kirjutas: Seega nüüd pead mõtlema, et mis otstarbe pärast sa seda autot osta tahad? Igapäevaseks sõitmiseks on see auto veidi ebaloogiline, kui just maal ei ela..ja paraku isegi maal elades, oleks mõni muu 4x4 lahendus mõistlikum. Kui otsid autot eputamiseks, siis pigem mõni korralike lisadega G 500 laev.. Kui soovid sellega offroadi sõita, siis uuri statistikat, G raskuse pärast, on olemas paremate läbivustega masinaid. Mitte, et ma su ostusoovi maha teeksin, kuid antud auto on üldiselt blank, paneb mõtlema, et mis otstarbeks sa seda kasutaksid. Kui mina ostaks G, siis ainult sellepärast, et sellega linnas ringi sõita..ja seda ka ainult siis, kui raha oleks ülearu.
http://www.youtube.com/watch?v=sLUJ4LHjIes
Nagu videos mainitud sobib g-vaagen igale poole.

Ma ise valiks 350td. Sellel piisavalt väänet ja varuosad ja nende vahetus on odavam kui cdi mootoritel. Cdi on parema dünaamikaga , kuid sellel on ka oma hind. Ise kulgen idanaabrite kütusega ja cdile ei tahaks väga valada sisse seda. 350ned on odavamad ka kui 400cdid. Bensukatest vaataks ainult amg 55. Kont võiks tõesti tehase poolt peal olla, sest selle ise aretamine on tükk tööd.
See on minu arvamus.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  GLE 350 pistik mõtteid mb123 1 165 13-10-2024, 12:55 PM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 1,092 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 563 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  CLS 350 Facelift 3.0 V6 165kW (2010) torukas 10 1,704 23-11-2022, 02:39 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,644 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  ml 350 w166 diisel ArdoV 3 1,183 01-03-2022, 11:30 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,414 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,504 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,939 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 15,442 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne