Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Küünla august poleks lihtsam?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vbolla midagi leiaks, kuid pole kindel millised pihustid on 3,5 mootoril.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 13
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Ma katsun õhta pihustid maha kiskuda ja homme nt ühe kaasa võtta, saaks võrrelda millise keermega seal siis on?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Teema suht vana ja foxmangi viimati aasta tagasi foorumis...
Kuid pihustiotste vahetusega on kuidas kunagi, mõnikord jääb kohe vait, mõnikord tahavad sisse töötamist ca paartuhat kilti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Mootori silindrisurveid tuleb mõõta ca 80C juures. 603 mootoril on norm. rõhud 26-32 bar ja miinimum rõhk 18 bar. Siin on aga üks TÄHTIS nüanss. Silindrite erinevus ei tohi olla üle 3 bar. Kui on rohkem, siis hakkab mootor laksuma.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Põlemiskambrite teema (kõrgus) pidi ka Eesti motoristidele suht uus asi vist olema, kuigi MB remondijuhendites õiged mõõdud ja tehnoloogiad juba 80ndatel ära prinditud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858