Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 avantgarde taguosa kõrgemale?
#1
Olen välja vaadanud uue 18 tollise velje aga häirib see, et tagaratas on esirattaga võrreldes kõvasti rohkem koopas.

Etteruttavalt olgu ära öeldud, et tagasillas pole läbi ükski detail, samuti mitte ees (vedrud on 1a vanad lausa taga). Tean, et avantgarde on loomu poolest madalam, aga millegipärast tundub mulle, et ta on natukene teiste omataolistega rohkem koopas. Samuti on ratas natukene all "kõver" ... hoolikalt vaadata, siis on seda näha.

Igatahes, kui uus velg alla läheks siis tahaks et asi oleks küljepealt vaadates enamvähem "tasakaalus" selle koopaserva ja rehvi suhtes... tundub, et see kalle ei mõju rehvile ka hästi, seestpoolt on muster täitsa lännu, võibolla on see mingil määral tingitud ka mu ebapraktilisest sõidustiilist... Rolleyes

Mismoodi annaks seda asja parandada, kas tagasillas saab ratta kallet kuidagi seadistada ka? Kas vedru ja kere vahel on miskised kummi jullad ka, mille abil seda reguleerida õnnestuks (äkki need hoopis väsinud?)? Võimalik, et see koopasse vajumine ongi ainult selle arvel, et ratas pole all sirgelt. Saaks ka mingi mitte avantgarde vedru sinna asemele sokutada mis on kõrgem, aga see vist poleks kõige mõttekam lahendus. Mind huvitab pigem just see, mida seal seadistada annab ning mida mitte...et siis teaks edasi oma plaanidega liikuda.

Tänud ette!

PS! Õhtuks võin pildid autost siia riputada, siis ehk paremini aru saada milles mure seisneb...
Vasta
#2
Kas velje ET pole liiga suur ehk siis toob rehvi välja ja seetõttu kulb sisemine serv? Sillastendis käidud?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Praegu on velg selline, üsna suure tõenäosusega aga mitte "staggered set"
http://www.alloywheelsdirect.net/mercede..._wheel_207

rehv on 205/55 hetkel nii ees kui taga.

7 tolli laiad eeldan, seega offset 31? (nii see leht väidab). Võib vabalt õige info olla, sest velg on ees koopaservaga üsna tasa ning taga tänu kaldele tiba sissepoole, muidu ka suhteliselt väljas siiski. Uuel veljel oleks isegi ET 35. Ühes sinu postituses (kus olin hädas natuke lihtsamate käibetõdedega nagu milliste parameetritega velge otsida üldse), väitsid, et ET 31 on veel lubatud, ma ei mäleta ainult mis tolli puhul see kehtis.

Sillastendis kunagi tagasillaga isegi käisin, visuaalselt oli pilt tagaratastega siis täpselt sama nagu praegu. Halba ei teeks uuesti käik aga ma pakun, et seal natukene rohkem vaja asjasse süveneda kui lihtne sillaregull teha, seepärast siin uuringi et mul oleks mingisugune eeltöö tehtud, kui ma kord asja ette võtan.

Kas seda ratta kallet üldiselt annab muuta või selle määrab siiski vaid vedru? (tal peaks olema 2 ratast eraldi sillas minu teada... mitte ühes tükis, kui saad aru mis ma silmas pean)
pildid:

http://img685.imageshack.us/i/dsc00253qc.jpg/
http://img829.imageshack.us/i/dsc00254v.jpg/
http://img204.imageshack.us/i/dsc00255al.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/dsc00256gt.jpg/
Vasta
#4
veel üks pilt tagarattast: http://img839.imageshack.us/i/dsc00204i.jpg/
Vasta
#5
Kes asjast teab, võiks ju rääkida?
Vasta
#6
Vedru otsa käivad kummist padjad 1-4 erinevad paksused. Nii palju kui mina olen aru saanud siis need padjad sõltuvad vastavalt paketile ja auto varustusele. Aga suhteliselt tõenäoline on see ,et sinu autol on 1 padjad (kõige õhemad).
Kui tahad tõsta oma auto tagaosa kõrgemaks siis on kõige odavam lahendus vahetada need padjad kõige paksema vastu (pärast tuleb käia silla stendis järeljooks läheb paigast). Aga kui see kõrgus kah ei sobi siis tuleb vahetada vedrud välja. Ka sellel autol peaks saama tagasillas reguleerida järeljooksu (kokku/lahku jooksu). Nii ,et rattakalle muutub ainult vedru pikkusest.
Vasta
#7
Kust neid patju saada võiks ? Kas rehvi seest kulumine võib olla kalde tõttu või on veel sillaregull ka tarvilik?

Tänud vastuse eest, lõpuks keegi ikka viitsis mind tiba valgustada Smile
Vasta
#8
patju saad esindusest maksab saja krooni ringis.
ja romulatest saab kah kui sa tead TÄPSELT mida sul vaja on.

kui oskaksid siin veits liikuda siis leiaksid ka sellise lingi kogu üles

varuosa kataloog

ja edasi on lihtne

kindlaks saad teha padja paksuse nimodi kui vaatad auto alt üles vedrude peal olevaid patju vedru ja kummi padja ääres on kummi padja küljes täppid ühest kuni neljani.

Rehvi sisemise ääre kulumine kaldetõttu on ju loogiline või ei ole?
Sest kui ratta kallet saad reguleerida vedrude pikkuse või patjade abil. Ja kuna tegemist on sõltumatu vedrustusega sillaga siis toimib selle vedrustus ju järgnevalt.
Mida madalamaks auto lased seda rohkem ratas kaldu vajub (lääpa) ja mida kõrgemale autot tõstad seda sirgemaks või isegi välja poole lääpa rattad vajuvad.
Ja kui rattad on lääpas siis tekib suurem kontakt pind rehvi sisemistele äärtele kuna rattad on nii kaldu ,et välimised ääred ei puuduta nii palju vastu maad.
Muidugi muutub see ka kulunud puksidest. Või isegi sellest ,et Kõige ülemine varras mis on tehase poolt banaan on veel rohkem banaaniks vajunud (liiga madala vedrustusega peksab vastu kere peale suuremat võnkumist). Ja vale offsettiga veljed määravad kah seda. Kui offseti number on liiga väike. Mida väiksem number seda väljapoole see velg tuleb.

Ja sillastendis peab tingimatta käima ükskõik mida sillas teha. Aga kui tahad koguaeg rahutu autoga sõita ja rehve vahetada siis pole tarvis.
Vasta
#9
Kõrgus saab "reguleerida" ka tugevamate vedrudega, kuid selline teguviis meenutab juba muid foorumeid.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
(01-09-2010, 07:03 PM)kaspar Kirjutas: patju saad esindusest maksab saja krooni ringis.
ja romulatest saab kah kui sa tead TÄPSELT mida sul vaja on.

kui oskaksid siin veits liikuda siis leiaksid ka sellise lingi kogu üles

varuosa kataloog

ja edasi on lihtne

kindlaks saad teha padja paksuse nimodi kui vaatad auto alt üles vedrude peal olevaid patju vedru ja kummi padja ääres on kummi padja küljes täppid ühest kuni neljani.

Rehvi sisemise ääre kulumine kaldetõttu on ju loogiline või ei ole?
Sest kui ratta kallet saad reguleerida vedrude pikkuse või patjade abil. Ja kuna tegemist on sõltumatu vedrustusega sillaga siis toimib selle vedrustus ju järgnevalt.
Mida madalamaks auto lased seda rohkem ratas kaldu vajub (lääpa) ja mida kõrgemale autot tõstad seda sirgemaks või isegi välja poole lääpa rattad vajuvad.
Ja kui rattad on lääpas siis tekib suurem kontakt pind rehvi sisemistele äärtele kuna rattad on nii kaldu ,et välimised ääred ei puuduta nii palju vastu maad.
Muidugi muutub see ka kulunud puksidest. Või isegi sellest ,et Kõige ülemine varras mis on tehase poolt banaan on veel rohkem banaaniks vajunud (liiga madala vedrustusega peksab vastu kere peale suuremat võnkumist). Ja vale offsettiga veljed määravad kah seda. Kui offseti number on liiga väike. Mida väiksem number seda väljapoole see velg tuleb.

Ja sillastendis peab tingimatta käima ükskõik mida sillas teha. Aga kui tahad koguaeg rahutu autoga sõita ja rehve vahetada siis pole tarvis.

Just-just... aga mitte tingimata igakord ei ole kerge kalde all ratas eelduseks sellele, et rehv ebaühtlaselt kulub (bmw, uus honda accord jne). Huvitav kas keegi on varasemalt mul seda asja seal ise näppinud või peabki see ka nii olema? Tundub igatahes mitteloogiline ning ebapraktiline...samuti ei ole teised avantgarded sellised.
(01-09-2010, 07:06 PM)R129 Kirjutas: Kõrgus saab "reguleerida" ka tugevamate vedrudega, kuid selline teguviis meenutab juba muid foorumeid.
Jah - miskit H&R madaldusseeriat ma aretama ei hakka jne, ma tahan lihtsalt vaid natuke normaalsemat välimust (esi- ja tagaratta suhte näol) ning, et kui 4-5 autos, siis tagaratas liiga koopas poleks, samuti oleks eesmärk tagaratas normaalse kalde alla saada. Ma hakkan asjaga tegelema ning kui tulemus käes võin kerge ülevaate teha.
Vasta
#11
osta universaal kerega w203 tugevdatud vedrud ja kõige õhemad padjad. siis peaks hea olema. kannatab raskust jne.

BMW ja Hondal (juhul kui Hondal tagasild sõltumatu vedrustusega) on võimalik reguleerida tagarattaste kallet kah.


Ajapikku vedrud väsivad ära.
Vasta
#12
(02-09-2010, 04:54 PM)kaspar Kirjutas: osta universaal kerega w203 tugevdatud vedrud kõige õhemad padjad. siis peaks hea olema. kannatab raskust jne.

BMW ja Hondal (juhul kui Hondal tagasild sõltumatu vedrustusega) on võimalik reguleerida tagarattaste kallet kah.


Ajapikku vedrud väsivad ära.

Täpsustan veidi, sa pead silmad w203 tugevdatud VEDRUDE padjad, või vedrud ja padjad? (sul on ainsuses vedrud kirjutatud, natuke segadusse ajas). Esmaspäeval tõstab igatahes auto ülesse ja hakkab siis vaatama.
Vasta
#13
VEDRUD ON TUGEVDATUD.



Padjad on padjad mis moodi saab toor kummist patju tugevdada?

See tehnika värk sulle ikka võõra võitu või mis?
Vasta
#14
Su jutt oli parajalt sogane, kust ma peaks teadma kas nendel "tugevdatud vedrudel" on veel mingisugused omamoodi padjad. Ja kui tähte norida, siis toorkummist padi võib ikka igasuguse erineva jäikuse ning muude omadustega olla. Sa oled kenasti oma jutu ära muutnud ja sealt ma saan isegi aru, mida sa öelda tahtsid.
Vasta
#15
Silberautos vaadati ja öeldi:

vedru nii õige, kui olla saab - padi see kõige õhem, panen kas 2 või 3 nublu-paksusega ja peaks hea jääma.
Vasta
#16
(16-09-2010, 09:36 PM)allan1 Kirjutas: W203-el on taga 4 eri paksusega patja:

#1> 5 mm
#2> 9 mm
#3> 13 mm
#4> 17 mm

Kui sul on hetkel #1 ja vahetad need #4 vastu välja siis peaks tagaosa tõusma 12 mm. Kui sellest sendimeetristIcon_rolleyes abi on anna minna.
Kusjuures ma arvan, et on... pime usk. No, kui ei katseta, siis ei näe. Oskad sa patjade hindu ka öelda, ma pakun, et sa kuskilt vaatasid järele praegu? Ei tohiks kallid jubinad olla, et natuke katsetada. Seda enam, et ma olen näinud küll ja küll identse setupiga (avantgarde, sama velg jneee..) pille, millel tagaratas koopaserva suhtes okei.

Ilmselt jätan selle auto endal alles, kuigi on plaan w211 vaadata...sellepärast muudan teda silma jaoks meeldivamaks.
Vasta
#17
Suured tänud!
Vasta
#18
update: lõpuks panin need 4 nupuga padjad alla - tulemus täpselt selline nagu oli vaja. silma järgi rohkem kui 1,2 cm.
homme valges võin pilti teha.
Vasta
#19
Sellise tulemuse andis 4 nupuga padi:
http://img836.imageshack.us/i/20101128124249.jpg/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 149 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,786 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 540 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 325 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 742 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 917 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 536 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,478 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne