Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 2.5D" lonkab " tühikäigul
#1
autoks siis w124. 2.5D mootoriga millel 66kw. Käivitub nagu sigahästi.Poolest pöördest pmts aga tühikäigul jääb lonkama ja suitseb kahtlaselt palju. Nii kui pööret anda kaob suits ja töötab ilusasti. Siis mingeid tõrkeid ei esine.Uuriks siis et kus/ mis probleemiks ja äkki on keegi veel sellise asjaga kokku puutunud!?
Vasta
#2
Kui longates tuleb tagant sinist suitsu, siis pakun, et mõni pihusti ots ei tööta väikeste koormustega (kogustega) korralikult. Rahvakeeli ,,, (ots kuseb)

Vasta
#3
nojaa.aga siis ei tea kas maksab uskuda eelmise omaniku juttu.aga siiani mis ta ütles et mis on läbi ja mis on uus peab ka paika..Seega jutt oli et pihustitd kik vahetatud jne.. samas.kui juba pappi jagub et panna peale tutikas roolivõimu pump ja piduripeasilinder..Samas ei imesta ka kui tegematta need..eks peab lahtikakkuma ja vaatama...samas pakuti ka mulle sellist varianti et pumbast süütenurk vale.. Kuna ise pole eriline spetsialist diislite alal..siis ei oska mõeldagi mis kui palju maksmavõib minna
Vasta
#4
Kas külma mootori pööretehoidja töötab?
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
noo ma ei tea.. ta töötab tühikäigul koguaeg samade pööretega..aga turtsub lihtsalt nagu tõbine koer ..ta teeb seda nii külmast kui soojast peast! ja ajab sinist. noo nagu vana traktor.Kui näiteks tuua t16 . siuke mõnus sinise pahvakas tagant järgi ja trõnt trõnt trõnt töötab..Mitte üldse ühtlaselt.aga tahhoka järgi pöörded ei kõigu.aga nii kui gaasipedaali vajutada siis pöördesse läheb ilusasti.ilma viivituseta.ja pööretel ei lonka ei tõrgu vms..ja käivitub poolest pöördest ehk siis ideaalselt..Kuna see mul alles teine diisel auto ..siis lihtsalt uurin kust võiks mida vaadata..
Vasta
#6
Lõhnab vigase pihusti järgi. Enamasti on see silindri halvasti töötamise põhjus. Aga ei saa välistada ka kõrgesurvepumpa, eelpõlemiskambreid, klappe või kolbi ennast. Ka mõrane kaas võib nalja teha, kuid enamasti on siis probleeme rohkem...

Igal juhul tuleb diagnoosimist alustada survete mõõtmisest, milleks omakorda võetakse pihustid maha. Siis saab ka need üle kontrollida.

Teatud Itaalia otstel on esinenud praaki, mistap mitmed diislipoed neid enam ei paku...

Üldiselt arvamine siin ei aita, tuleb mõõtma hakata. Soovitavalt diislispetsi juures. Otsinguga tulevad mõned soovitused ilusti välja...

Ahjaa, kas ülepingerelee kaitse on terve?
Vasta
#7
kus see veel asub?Big Grin srry lollid küsimused.aga enne mainisin..No ihgasathes kui autot tegema minna v noh lasta teha..siis sõbrad on soovitanud türile viia..et seal pidavat olema mingi väga hea spets kes iga asja siiani käima on pannud..
Aga eks mõõdab enne surved..vaatab kaitsme ja kontrollib pihustid
Vasta
#8
Survete mõõtmiseks ei ole ilmtingimata vaja pihusteid maha võtta. Ise tegin vahetüki, et küünalde august survet mõõta. Nati tüütum küll oli, aga mul oli niikuinii sisselase maas ja küünaldele hea ligipääs.

Ja kui pihustid maha keerad, siis UUED soojatõkkeseibid puhustite alla kindlasti. Maksavad nii 10 - 15 krooni tükk.
Vasta
#9
Saab ka küünalde august, kuid sõidustvõetud masinal on lihtsam ja kiirem maha võtta pihustid (niikuinii on neid kaval stendida aeg-ajalt), kui hakata maha lammutama siselaset ja küünlaid maha kruttima.

Pihustialused seibid pole jah kokkuhoiukoht. Pealegi on need enamustes diislipoodides letikaup olnud.
Vasta
#10
(12-07-2010, 10:03 PM)Flinsu Kirjutas: sõbrad on soovitanud türile viia..et seal pidavat olema mingi väga hea spets kes iga asja siiani käima on pannud..
Aga eks mõõdab enne surved..vaatab kaitsme ja kontrollib pihustid
Kui nüüd mõeldakse Türi taga asuvat Oisu diisli mehi, siis mul on olnud kaks korda kahest korrast ebameeldiv kogemus. Mõlemal korral oli vale diagnoos.(seda küll jaotur pumba kohapealt).
Sinul aga rida pump ja no seda peaks küll iga endast lugupidav diislipumbastendimees kontrollida suuta. Kas väljundite kogused on võrdsed. Kuigi sinist ei tohiks tekkida siis, kui kogused on natuke paigast ära. Küll aga töö on kindlasti ebaühtlane.

Vasta
#11
aga kui kogused mööda.siis ta peaks ju sõiduajal ka streikima..või ma eksin!? sest kui sõidad siis töötab väga hästi ja kütust ka ei võta.see ongi sellejuures nii kahtlane. ja nii kui tühikäigul töötama lastasiis hakkab " puterdama" ja suitsemaoleks miskit totaalslelt peetis sisi teeks ta ju seda kõike sõiduajal ka?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 470 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne