18-12-2009, 12:12 AM
Tegelikult pidasin silmas mootori juhtmestikku (andurite/pihustite jne kimp) aga see selleks, piltide järgi sain aru, et pole siiski auto mida ma mõtlesin, et see on.
Aga eks edu ja jõudu
Aga eks edu ja jõudu
MB 500 SE w140 '92 - soo
|
18-12-2009, 12:12 AM
Tegelikult pidasin silmas mootori juhtmestikku (andurite/pihustite jne kimp) aga see selleks, piltide järgi sain aru, et pole siiski auto mida ma mõtlesin, et see on.
Aga eks edu ja jõudu
18-12-2009, 11:28 AM
Telefoni hoian ukse käepidemes. Ei lenda ta sealt kuhugile.
marek Kirjutas:Marten Kirjutas:Telefoni on jah raske paigutada - otsin ise tänaseni head kohta!Hoia taskus, pole lisa liigutusi, ega unusta maha ka.
Apsik
----------------- E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
15-03-2010, 11:55 AM
Nädalavahetusel sai auto endale uue küünlajuhtmete komplekti. Uute küünalde ja kaablitega nurrub mootor nüüd päris kenasti. Vanadest juhtmetest 3 lõid korralikult üle - kes teab, millal neid viimati üldse vahetatud oli.
01-07-2010, 02:55 PM
Viimasest postitusest nüüd juba mõned kuud möödas ja oleks aeg teemat uuendada. Auto on senimaani ennast endiselt väga heast küljest näidanud ning muret temaga väga vähe olnud. Kevadeks plaanitud keretöödefondi suutsid rallikas ning kabriolett kahepeale kenasti ära süüa. Esimesed tiivad tahaksid kunagi väljavahetamist saada kuna w140 iseloomulik tiibade roosteuss on kallal.
Vahepeal kasutas mul naine mõned nädalad teda igapäevasõidukina ja oli ülimalt rahul. Manööverdamisvõime ja nähtavus pidavat oluliselt paremad olema, kui näiteks kümmekond aastat nooremal Volvo S60-nel. Ja loomulikult ka sõidumugavus. Ainsaks probleemiks oli tema jaoks "pisut" kõrgem kütusekulu. Kuna nüüd ilusate ilmadega on rohkem saanud kabrioletiga sõidetud, siis S-klass valdavalt seisab maja ees ning see seismine tõi ka kohe probleemi ülesse. Eelmine nädal hakkas mootor jukerdama. Alguses külmalt töötas kenasti, aga soojenedes kadus jõud ning töötas väga ebaühtlaselt. Samuti külmast peast käima pannes hakkas pöördeid loopima. Sai täna siis diagnostikas käidud ning pidin jälle tõdema vanat Mercedese põhireeglit - esmalt vaheta välja kõik küünlajuhtmed, jagajakaaned ja rootorid, siis hakka alles muid vigu taga ajama... Kuna varasemalt olen Truumu diagnostikaga väga rahule jäänud, siis saigi sinna suundutud. Mõõtmise tulemusel selgus, et ühe poole silindrid löövad tugevalt üle. Sai prooviks peale pandud uus süütepool, kuid see ei muutnud mitte midagi. Parempoolse jagaja kaane lahtivõtmisel selgus, et nii kaas kui rootor tuleks välja vahetada. Kuna ma kohe kusagilt laost rootorit ei leidnud, lasin need vanad korralikult ära puhastada. Ja hoplaa, mootor töötab jälle kenasti nagu Mishka. Korralik oksüdatsioon oli sinna kaanealla peitu pugenud. Diagnostik imestas, et see mootor üldse niiskete ilmadega käivitus...
01-07-2010, 11:14 PM
Mõned värskemad klõpsud ka autost:
02-07-2010, 11:42 AM
Kui saladus pole siis kust kohast Salongi mootori pöörete regulaatori ostsid? Ja kelle toode?
MB
02-07-2010, 12:15 PM
(02-07-2010, 11:42 AM)maitlari Kirjutas: Kui saladus pole siis kust kohast Salongi mootori pöörete regulaatori ostsid? Ja kelle toode? OÜ Lesven-is käisin seda vahetamas ning varuosamehed tõid selle kusagilt poole tunniga ära. Kahjuks ei oska öelda, kelle toode on. Tasub neile helistada, kui huvi on.
06-07-2010, 09:45 AM
Nädalavahetusel avanes võimalus iseseisvalt Soo autoga sõita . Raske oli kohe mõelda välja sõna, mis kirjeldaks S500 sõitmist. See oli ikka täiesti uutmoodi kogemus. Raadio panin küll korra tööle, aga see lihtsalt rikkus helifooni, mida teeb V8.
Parkisin oma 300 CE ja 500 SE ninad ühele joonele ja tegin tagant pilti. S on ikka igast asendist palju Suurem … ja nii on see tunne ka salongis olles - Suur. (igaüks võib seda võtta vastavalt oma rikutuse tasemele ). Isegi minu muidu tagasihoidlik ja autosid mitte väga hindav abikaasa ütles, sõita oli teistmoodi tunne. Punkti pani muidugi minu 3 aastane tütar, kes ülal toodud pildi tegemise ajal teatas, et tema soovib nüüd edaspidi selle mustaga sõita. Unustasin küsida, miks.
19-07-2010, 10:50 AM
Eelmine nädal sai endalegi pisut ootamatult tehtud vahetus C220 T (w202) vastu. Sellega sai minu jaoks läbi w140 ajastu. Eks pisut jäi hinge kriipima ja sisimas on tunne, et kunagi tahaks uuesti küürakat omada...
Ilmselt uue auto kohta teemat tegema ei hakka, kuna w202 pisut liiga tavaline masin. Naisele aga meeldis ning läheb tema kasutusse. Sai ka tema hõbetähe pisiku külge, kui vanat S-klassi mõned nädalad töölkäimiseks kasutas.
19-07-2010, 09:18 PM
Eks erinevad tuleb ära proovida, siis teab mis ja mida väärt on.
See teema siis lukku ja uuest võid ikka teema teha, kasvõi enda jaoks päevikut pidada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB S300 TD W140 1997 - cornah | cornah | 131 | 117,882 |
26-05-2020, 10:08 PM Viimane postitus: cornah |
|
MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo | soo | 11 | 13,135 |
04-07-2019, 09:54 AM Viimane postitus: Eero_S |
|
Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob | jjaxzz | 1 | 2,821 |
17-03-2019, 10:27 AM Viimane postitus: jjaxzz |
|
MB W221 S500L 4matic 2010 - soo | soo | 95 | 84,523 |
01-12-2017, 11:37 AM Viimane postitus: soo |
|
Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube | icecube | 24 | 25,927 |
08-07-2017, 11:53 AM Viimane postitus: icecube |
|
MB CLK 320 C209 '03 - soo | soo | 20 | 26,407 |
28-01-2014, 04:18 PM Viimane postitus: soo |
|
MB 500SEL 1992a. w140 | ce300 | 16 | 18,606 |
19-05-2013, 07:51 PM Viimane postitus: ce300 |
|
Minu E 500 Limited W124 | martiini | 78 | 82,221 |
05-12-2012, 03:11 PM Viimane postitus: martiini |
|
MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten | Marten | 64 | 77,371 |
15-11-2012, 10:55 PM Viimane postitus: Karl |
|
MB 500 SEL 1986a. W 126 | boysel | 3 | 5,380 |
17-10-2011, 08:37 AM Viimane postitus: HotPapa |