16-06-2010, 11:09 AM
Minul tekkis küsimus - millise põhimõtte järgi reguleerivad ennast w203 bi-xenon luuptuled?
Autod käivitades lööb xenoni põlema ja peegeldusest on näha, et reguleerib vaid parempoolset tuld (Kõrvalistuja poolset tuld). Tekkis mõte, kas teise tule reguleerimine on ennast ammendanud või on sellel mingi suurem mõte. Tean et, regull käib tagasilla järgi ilmselt? Sellele rakenduvast raskusest...?
Sõitma hakates (kiirus vist üle 20km/h kui ma ei eksi) tundub aga et ta reguleerib siiski mõlemaid tulesid korraks - samas ei saa nii täpselt väita kuna siis on see objekt juba eemal, millelt ma seda vihu üles-alla liikumist näen. samas võib see olla vaid parempoolne tuli, mille valgusviht on rohkem laiali ja paistab nagu kogu valguseviht liigüks ühtlaselt ülesse-alla.
Sellele mõeldes, võiks olla loogiline, et parempoolne tuli ennast vaid reguleerib seistes. Niiviisi ei pimesta juhipoolne tuli vastutulevaid sõidukeid... sõitma hakates aga paneb asja paika sest siis on juhil endal samuti vaja teele näha.
Autod käivitades lööb xenoni põlema ja peegeldusest on näha, et reguleerib vaid parempoolset tuld (Kõrvalistuja poolset tuld). Tekkis mõte, kas teise tule reguleerimine on ennast ammendanud või on sellel mingi suurem mõte. Tean et, regull käib tagasilla järgi ilmselt? Sellele rakenduvast raskusest...?
Sõitma hakates (kiirus vist üle 20km/h kui ma ei eksi) tundub aga et ta reguleerib siiski mõlemaid tulesid korraks - samas ei saa nii täpselt väita kuna siis on see objekt juba eemal, millelt ma seda vihu üles-alla liikumist näen. samas võib see olla vaid parempoolne tuli, mille valgusviht on rohkem laiali ja paistab nagu kogu valguseviht liigüks ühtlaselt ülesse-alla.
Sellele mõeldes, võiks olla loogiline, et parempoolne tuli ennast vaid reguleerib seistes. Niiviisi ei pimesta juhipoolne tuli vastutulevaid sõidukeid... sõitma hakates aga paneb asja paika sest siis on juhil endal samuti vaja teele näha.