Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
30-05-2010, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2010, 07:48 PM ja muutjaks oli developement.)
Olen uurinud ja puurinud Mb-sid netist, sest himu selle auto järgi on suur, aga rahatasku väike. Pikka aega olen sirvinud netti ja nüüd leidsin midagi sellist:
http://www.auto24.ee/used/716714
Ehk keegi oskab üleüldiselt selliste mb-de kohta rääkida midagi või siis isegi midagi konkreetse auto kohta?
Kõik informatsioon on oodatud. Ma sellepärast uurin ennem natuke foorumis maad, et ei viitsi koguaeg tallina vahet vurada. Et äkki on keegi seda sama autot juba uurinud või teab sellest midagi, kes teab...
Ettetänades!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Eks ta paras loterii ole, ise mootor peale pandud. Üks teema on see kui korras see mootor on ja kuidas käivitub talvel näiteks, teine asi.....see auto ei liigu ju, auto massi ja kw suhe väga kehv.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Selge, tänan.
On kellegil veel midagi tarka lisada?
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Esiteks: Diisel ja ysna nõrga mootoriga selle massi kohta nagu varasem kommentaar ytles
Teiseks: Manuaalkast rikub sõidumõnu
Kolmandaks: Nahk vaja suur hella ja hoolitsust et seda ilusaks saada
Ja kokkuvõtteks: Ostad selle masina ca 15kiloga ja paned lõpptulemusena vähemalt 2x või 3x enam sisse et saada enamvähem kulgemis aparaadiks.
Enamvähem sarnase syzee olen juba läbi elanud ja ikka veel on ideaalsusest puudu isegi peale 3a möödumist ja lugematute kroonide matmisest samasse margiesindajasse aga ma ei anna alla
Aga nimetatud masin vajab oma silmaga yle vaatamist.... soe soovitus seda teha enne
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Näikse olevat üks paras aretis.
Mootorit ei ole (edasi saab, kuid sõidumõnu ei ole), sisu on kompott mitmest masinast, elektriaknad on vaid ees ja sedagi isearetatuna (või on vahetatud uksepolstrid teiselt ja keskkonsool kolmandalt autolt).
Kuulutuses on vigu... Mina ei näe seal nahkkattega käigukanginuppu ja käsipidurikangi, olgu või nahkkattega, sel autol ju polegi.
Üle vaadata ju võid. Selle hinna eest saab kas mootori või kere. Kuulutuse piltide järgi ei panustaks ma kummagile... Kuigi mootor ei paista lekkiva. Samas näikse olevat roostet pikitaladel ja ma kaldun arvama, et seda leidub ka pakiruumis ventavade ümbruses ja tagaaknalaua all.
Aga kes ei riski, see sampust ei joo. Seega, mine kaema. Aga enne soovitan uurida mõne kuueomaniku käest proovisõiduvõimalust - siis saab pildi ette, kuidas üks kuus peab liikuma.
Muidu läheb nii, nagu alati - ostad Oma Esimese MB, millega oled sigarahul ja alles hiljem avastad, milline see auto tegelikult olema peaks. Ning hakkad siis sinna raha matma, et autost taas MB teha. Been there, done that... Samas on diiseldatud kuus piisavalt lihtne ja lollikindel isend auto ehituse tundmaõppimiseks.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Tänan kõiki, kes on aega saanud ja vastanud.!
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
31-05-2010, 02:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2010, 02:20 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Ma vastan kaa natuke Endal on olnud selline ainult, et automaat. Öko ta pole, kuid mugavat sõitu pakub ta küll. Igapäeva sõidukiks ei soovitaks ühtegi W126. Need ikka rohkem sellised hobi masinad kui vähegi hoolid neist. Kui ostad siis nii kaua on hea kuni saad korraliku V8 mootoriga sõita.
Kui see auto on tehniliselt korras siis saad pikalt murevabalt sõita. Silla osad on suht mõistliku hinnaga. Mootori osade hinda ei tea kuna sellisel mootoril neid eriti vahetama ei pea(ise ei vahetanud 100000 km jooksul peale õli midagi). Kui auto on korras siis osta ära, sest 15000 ei ole mingi suur summa mida kaotada. Inimesed kes ostavad salongist uue 7.seeria bemmi kaotavad 200 tuhat kohe kui võtmed kätte saavad. Mõnele autole ei saa selle raha eest talve rehvegi
Aga uuri mootorit kindlasti korralikult. Kui tal veel ressurssi on siis tasub osta, kui on kohvi siis ei tasu kindlasti osta.
A kui ära ostad ja varuosi vaja siis anna teada, sest mul sõber müüb analoogset kompotti esiotsa laksuga osadeks.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Mul oleks ikka sellist igapäevast masinat kulgemiseks vaja, mis võiks nö "edasi minna" ja samas ka vähe kütust tarbida. Seega vist too kõikse parem pole, aga muu peale pole silm ka väga hakanud.
Eks uurin edasi, suured tänud soovituste eest!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-05-2010, 09:35 PM)developement Kirjutas: Mul oleks ikka sellist igapäevast masinat kulgemiseks vaja, mis võiks nö "edasi minna" ja samas ka vähe kütust tarbida. Seega vist too kõikse parem pole, aga muu peale pole silm ka väga hakanud.
Eks uurin edasi, suured tänud soovituste eest!
Ole hää ja loe vanemaid ostuabi teemasid. Me oleme sel teemal juba vaielnud.
Üldiselt on vana MB turvaline ja suur, seega ka raske. Mootoritehnoloogia on pommikindel, kuid vana ja ebaefektiivne. Seetõttu ei saa vana MB olla korraga odav, ökonoomne ja hästi liikuv. Kahte neist saab küll korraga... Enamasti on selleks odav ja hästi liikuv (vaata, mida maksavad 300E masinad), kuid ökonoomsed pole need mitte.
Ökonooomne ja "hea edasiliikumise tunde" (tihti seal küll peale fiilingu muud polegi, kui kellalt vaadata) andev on riisikott. Kerge kere, kõrge efektiivsusega mootor ja madal hind. Tõsi, mugavust neist ei leia.
Et kust ma tean? Meil on peres jätkuvalt mingi "koonerdamine" Autode kõrval olemas...
Hea kompromiss oleks 2,5 turbodiisliga E või C - hinnad on mõistlikud, kütusekulu taskukohane ja sõidumugavus hea. Bang for buck on vast parim. Tõsi, tibisid sellega ei landi...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui on iseseisvalt ümber diiseldatud "kuus" siis tasuks süveneda difri ülekande arvudesse ex-bensukas vs paigaldatud diiselmootor.
R5 on ikka suht janune masuudipress võrreldes R6 diisliga, kui pöörded ka veel laes on maanteel vurades saab kenasti 10L saja peale ära arvestada.
Taavi sõnad muidugi kuldsed, kuus võiks olla V8 ja mitte igapäevaliikur, pole ta öko ning aina raskem on saada varuosadeks roolikarpi, roosteta pagassiluuki, kroomliiste jne mis kindlasti kõik in Ordnung peaksid olema.
Raskelt tööd teinud isendeid muidugi enam kummarada pole tarvis... reeglina on need tublid tööloomad olnud ning lastakse võiduka lõpuni välja...
setud sõitsid seciga
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
No okei, sain eelmisest masssenast aru, et pole minule.
Aga leidsin ühe uue objekti, mis heasti lähedal asub. auto siis MB E 200 r4 77kw
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=726328
Aga mis sellisel massenal nö tüüpvead on? Laitke, kiitke - kõik on oodatud.
Sellise kere jaoks selline mootor on ainult suur bensukulu??
Jaaa niii edasi. Eks lähen kohapeale ka kaema, aga enne uurin siit, mis mb austajad arvavad.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Jah, jäin ilma juba
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
(31-05-2010, 07:29 AM)v6sa Kirjutas: Muidu läheb nii, nagu alati - ostad Oma Esimese MB, millega oled sigarahul ja alles hiljem avastad, milline see auto tegelikult olema peaks. Ning hakkad siis sinna raha matma, et autost taas MB teha. Been there, done that...
Word! Enam paremini sõnastada ei saaks
Postitused: 137
Teemad: 22
Liitus: Jul 2010
Maine:
1
08-08-2010, 10:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2010, 10:22 PM ja muutjaks oli laskarpoiss.)
Miks ei või W126 olla igapäeva sõiduk, hea ja uhke sellisega ju sõita, ise sõidan 500SE-ga ja seda kusjuures absoluutselt igapäev. Ise olen väga rahul. Pigem olen kuulnud ütlust et seisev auto laguneb ja mädaneb.
|