Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Käigukasti probleem-4. käik...
#1
1992 s500.
hooldamatus-õlivähesus-filter umbes võib seda põhjustada? või hullem-midagi mehaanilist kulund?
enne olevat see kast hiljuti töötand norm
Vasta
#2
92 aasat 500 ??? et jutt ikka automaat kastist ex Icon_razz Seal ei saa eletroonika (ABS,ASR,kiirussignaalid) käiguvahetusel midagi kaasa rääkida. Kui ,,siis võib kick down lüliti peale jäänud olla. Siis kivõiks ta juba varasemate käikudega trikke hakata tegema. Kuid vaakum ei põhjusta kindlasti 4 käigu ära jäämist. See rohkem ikka käigulülitus ühtluse jaoks. Ilmselt ikka kas kast pidevalt kiirendamise reziimis või siis hüdraulika aju enda loogika probleem(midagi kulunud juhtsiibitest, kinni kiilunud mõni siiber,,,rõhu kadu mõnest juhtrõhu ahelas)
Õli vähesus ei saa ka kindlasti ainult ühe käigu viga tekitada.
Vaja kasti mõõta ja töörõhke hinnata.

Vasta
#3
(25-05-2010, 04:12 PM)500sel Kirjutas: kui seal mingi hüdraulika aju, kas seal saab siis ka veakoode nullida, äkki parandab?

Öeldi ju, et seal pole elektroonikat. Kõik puhas hüdraulika, ainult kick-down kamandab läbi elektrilise klapi.
Seal tuleks aju maha võtta ja järele vaadata. Aju lahtivõtmisest ka foorumis pilte-juttu olnud, uuri.
Vasta
#4
Ainuke elektri jubin on kikdowni solenoid ja sellega asi lõpeb. Kui käik ei lähe sisse, siis on põhjus selles et hüdroplokk ei PANE seda sisse. Neljandaks käiguks läheb vaja K1 ja K2 (sidur 1 ja 2). neid ei lülitata millegipärast. Ehk siis on mingi asi kinni kiilunud või muu väga jebin viga (vedru katki vms).
Vaakum jne ei tohiks nii palju mõjuda või siis peaksid juba ka teiste käikude puhul täiesti tunnetatav olema. Kas sa oled kolmanda käiguka piirajasse lasknud (ca 200 km/h)? Mis siis toimus?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
[Pilt: valvebody-3.jpg]

Veakood ongi see, et ei lähe 3-> 4 Icon_razz

Ei ole seal sellist asja nagu veakood ja avariireziim. Täiesti mehaaniliselt toimiv hüdro aju ....vastavalt kiirusele suureneb üks õli rõhk ja vastavalt gaasipedaalile ja mootori vaakumile suureneb teine õlirõhk ehk vasturõhk. No see tööpõhimõte on muidugi üli labaselt kirjeldatud, kuid ma arvan, et Eestis pole veel ühtegi meest, kes oskaks seletada selle hydro aju tööpõhimõtet. Veelenam et kujutab silme ees ette, kus ja mis võib viga olla, kui Näiteks: 2->3 läheb väikse venitusega samas 3->4 jõnksuga. See et 4 käik ültse ei tule on siiski suht lihtne ravida .

Vasta
#6
Vanad viiesajased lähevad kohalt teise käiguga. Kickdowniga läheb esimesega ja samuti kui käigukang B peale panna.
Õli läheb KOGU süsteemi alla 10L, kuid enamasti ei saada kogu süsteemi tühjaks (radikas, trahvo, hüdroplokk).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
ja soovitatav õli oli atf dextron 3?2?
Vasta
#8
Soovitav on MB standardile vastan õli, mis on ligilähedane D2-ga kuid soovitav panna kolme.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
http://www.w126.kistinger.com/Getriebeoelwechsel.htm

Vaata seal lehe lõpus ilusti antud, mis temperatuuril kui kõrge õlitase vajalik. Teemas jäi küll segaseks, kas ikka vaatasid kuuma õliga või mitte.

Ja uuri välja kas kick-downi lüliti ikka töötab või ei.
Vasta
#10
       
Vasta
#11
Mida seal vahetada - asjadele tuleb süsteemsemalt läheneda. Mõõda ära kas klapile tuleb vool peale. Kui ise sellega hakkama ei saa (täiesti normaalne kui skeeme lugeda ei oska), siis otsi abi mõnelt diagnostikult. Foorumiski mõni mees olemas.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,600 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W221 s500 2007 käigukasti teema W212 e500 26 3,680 05-11-2022, 10:57 AM
Viimane postitus: W212 e500
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 931 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,411 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  oleks vaja 2001a w215 cl500 käigukasti mbkasutaja 0 2,175 08-10-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: mbkasutaja
  S 350 TD diiselmootori tühikäigu probleem Aspelund 1 2,629 07-10-2019, 09:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,451 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,500 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  w220 S320,probleem,ei lähe üle 3tuh pöörde. diskor 3 4,035 19-11-2018, 11:02 AM
Viimane postitus: kermz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne