Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tere!
Selline küsimus siis targematele,et mu NÕ uuel mersul selline häda külges:
Kui mootor soe siis, kui käik drive peal ja pidur all, siis õlisurve näit kukub 1 lähedale ja vahest ka alla 1-he.samas sõites on 3peal.
Kui kapotiall õliröhu anduri juhet liigutasin,siis jäi kas koguajaks 3peale sõites või ei muutunud midagi.
Täna sai ka uus õli koos filtriga sisse aga sama ikka.10w40.
Sellest ka küsimus, et kas on andur peetis?,On varsti oodata mootori remonti(kui sellel üldse on mõtet),või on varsti vaja hakata otsima uut mootorit?
Mootoriks siis 2.3l r4 100kw
Niiet ootaks targemate soovitusi.
Priit
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Lase manuaalselt ära mõõta õlisurve, rikkis andur pole just haruldane juhtum, ikka juhtub.
Kui andur siiski ok, pane sisse paksem õli, näiteks mingi 20w.....
Kuid usun, et andur kalab.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See R4 mootor pole kuigi kapriisne õlisurvele. Ehk seni, kuni magistraalis on ikka surve sees, siis on seda õli ka vajalikes kohtades.
Ehk alusta teisest andurist. Või veel parem, mõõda mehaanilise manomeetriga üle. Siis on selge. Kui rõhku ka tegelikult pole, siis pead valima. Kas teed oma mootori korda või ostad järgmise.
Mina ostaks järgmise - tuleb odavam. Ja vana eest saab Kuusakoskist õlleraha tagasi
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Selge!
Eks vaatan öhtul üle õlisurved, kui aega on.
Samas jah ilmselt tuleb odavam uus mootor osta ,kui vana remontima hakata!
Tänks!
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tere jälle!
Hetkel on siis nii,et kuna meil tööjuures seda manomeetrit pole millega ölisurvet kontrollida,siis pean sellega ootama.
samas kas on mul mõtet ntx kasvõi silindrite surved üle mööta et mootori üldist kulumist enamvähem tuvastada?
Selline asi on sellel mootoril ka ,et kui ntx kohapeal tallata siis viskab nats sinist kah tagant.Samas öli nagu ei paista söövat.
Tõukurite tiks ka muidugi on olemas.
Kahju on sellest, et pole teada ju kuidas hooldatud on seda mootorit ja palju ta läbisõitnud võib olla juba.
Ilmselt üle 400k ikka.
Sorry ,kui lollid küsimused,aga huvipärast tahaks teada kas survete mõõtmine ka mingit kulumist näitab.
Priit
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 101
Teemad: 25
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Millal õlivahetus tehtud on?
Mul oli mingi hetk ka surve 1 ja veidi 1 alla. Õlivahetuse aeg oli juba ammu käes. Vahetasin õli ära ja nüüd täitsa ok.
nüüd on 1.5 ja 2 vahel tühikäigul, olenevalt temperatuurist. sõites koguaeg 3
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
õlivahetuse tegin eile ,ehk siis umbes 25km tagasi!
eks paistab,mis saab.
Mb lammar pakkus uut mootorit 1500.- eest
Remont läheks mskised 9-10k eek maksma.
Ilmselt teen selle mootoriga katsetused ära,ja kui pekkis siis pooleks...
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Tere jällegi.
Selline küsimus nüüd targematele
Pole siiani saanud ära mööta survet manuaalselt.
Samas on nüüd viimased paar pöäeva olnud selline teema,et soojalt kukub seier aint 2 ja kolme vahele ,enam alla ühe ei kuku nagu enne?
Mis keiss on?
Targemad andke nõu.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Tühikäigul alla 1.0 bar-i pole hullu midagi. Mingi 0.7bar on ka täitsa OK .Kui see rõhk hakkaks 0.5 allapoole jääma, vot siis oleks asi muidugi hapu. Peaasi, et 3000 rpm juures ikka 3bar või rohkem oleks.
See ,et ükspäev on rõhk ja teine päev on juppmaad vähem...viitab ikkagi esmaselt anduri sisesele reostaadi sädelemisele või kinni jäämisele. Vaheta andur ära. Tänapäeval ei kontrollita enam ühelgi MB mootoril õli rõhku. Ainult kogust jälgitakse karteris. Ju nad siis nii kindlad, et see rõhk olemas ka 500000km sõitnud masinal. Üldiselt MB mootoritel pole mina veel rõhu probleeme kohanud. Mida ei saa muidugi ütelda chryslerite kohta.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
28-05-2010, 07:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2010, 07:10 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(28-05-2010, 12:15 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Tänapäeval ei kontrollita enam ühelgi MB mootoril õli rõhku. Ainult kogust jälgitakse karteris. Ju nad siis nii kindlad, et see rõhk olemas ka 500000km sõitnud masinal.
...
Ongi nii?
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Et siis pole hullu midagi?
Selge!
Sõidan siis rahulikult edasi.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
28-05-2010, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2010, 10:01 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kusjuures mu naabrivanamehe kupeel täpselt sama jama. Sama mootor ka - 2,3 bensukas. Auto aastast 1988.
Külmalt on seier kogu aeg põhjas, aga niikui soojaks käib, kukub tühikäigul üheni või alla ja 3000 pööret venitab vaevu õlirõhu näituri põhja...
Varem olevat olnud nagu tava 124 ikka, et tühikäik kaks ja pedaali puutudes alati raudselt põhjas.
Panime anduri asemele täpse kella ja selgus, et originaalandur + õlikell salongis näitab täiesti õigesti.
Ehk siis ongi rõhuga midagi juhtunud...
Ilmselt tuleks järgmisena kontrollida, ega reduktsiooniklapiga midagi lahti pole...ja kui see on hea, siis õlipump ikkagi.
Eeldades, et ükski saale pole mingit tükki kusagilt "eraldanud"..
W124-ja tänapäevase autoga väga võrrelda ei saa, sest esimese on teinud insener ja viimase turundus.
Insener tahtis teha maailma parimat autot, mis tal suures osas ka õnnestus.
Turundus teeb aga auto, millega saab varuosadena veel ühe auto pärast nö. lisaks müüa, ehk eesmärk on raha teenimine, mitte igikestva kvaliteedi pakkumine...
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
mb 190 2.0 diisel mul oli 5w-40 õliga tühikäigul 2 ,s6ites 3.
Peale paksema 6li panekut hoidis isegi tühikäigul survet põhjas.
Praegune katel hoiab tühikäigul ainult 1 ja s6ites 3. Järelikult on mootor palju rohkem kulunud.
Postitused: 393
Teemad: 38
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
No hetkel ongi mul selline niiõelda loomkatse käsil,et kuna viimased 2 päeva on õlisurve ka käik sees ja pidur peal soojamootoriga,olnud 2 ja 3 vahel,niiet nüüd siis ootame ja vaatame.
1 peale enam pole kukkunud.
Pealegi mingeid kolinaid jms... peale hüdrotõukurite klöbina ei ole mootoris,niiet näeb mis saab!
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kui näitab nii erinevaid numbreid, kõlab rikkis anduri moodi ikkagi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
kõigile keda vaevab madal õlirõhk, w124 raamatus on selline lõik
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
w124 2.3 97kw autom. 88a. Sama moodi pikalt käies(mootori soojenedes) langeb õlirõhk sinna ühe kanti, see väga ei häirigi loetud teksti põhjal. Häirib hoopis selline asi, et kiirusel 90-100 kiiresti maha pidurdades langeb rõhk vahel 0,7 kuskil ja on tänu selle ka väljasurnud. Üldiselt üsna ebameeldiv kui kuhugi keerates auto välja sureb ja teised taga signaalitama hakkavad.
Postitused: 88
Teemad: 10
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
kontrolli pidurivõimendi korrasolekut.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ei tahaks uskuda et lekkiv paun suudab korras pritse maha tappa - lõhnab ikka pritse probleemide järele...
Mis aga õlirõhku puutub, siis seni, kuni seal midagi on, on kõik hästi. Nojah, nukk võib selle 0,3 juures juba kuivale jääma hakata, kuid enamasti ju tühikäigul päevade kaupa ei tiksuta ja mõne minuti koormuseta elab nukk ka kehvema õlitusega üle.
Eks ta muidugi rahulikuma une annab, kui soojal mootoril tühikäigul õlisurve siiski üle 1 bar on...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Nii palju kui mina hüdro ajamist jagan, siis ei tähenda rõhu puudumine et vedeliku liikumine oleks peatunud. Seega õlirõhk 0 bar-i ei tähenda et õli üldse kuskile ei jõua, lihtsalt puudub vastusurve mis rõhku tekitaks.
Muidugi mootori õlitus süsteemis võib madal õlirõhk olla tingitud nii saaltest kui ka kulunud õlipumbast, kui ikka pumba tootlikkus pole enam see mis peaks, siis ei aita ka saalte vahetus rõhu tõstmisele kaasa.
|