Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mure järgmine - kui gaasi vajutan, siis alguses turtsub ja no siis lõpuks läheb pöördesse kah. Vahetatud on küünlajuhtmed ja jagajakaas. Kui aega saan, siis vahetan küünlad kah ära, aga mis veel võiks olla? Süütebool ei suuda piisavalt tugevat särtsu teha? Veel pakkumisi...
Ja üldsegi - mis asi seal süüdet regullib? Kui jagajast keerata, nagu vanasti, siis ei muutu miskit - järelikult peab keegi teine tegema momenti parajaks seal...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
See keeruline probleem jah, proovisin isegi sellel COd keerata, aga ei midagi, samuti tegin korda selle pöörete piiraja, mille juhe lihtsalt katki oli, samuti NADA
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
27-04-2006, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2006, 10:13 AM ja muutjaks oli virgo.)
Ma pole küll niiväga Mercedes-Benz jagaja spets aga teiste autodega on kogemusi, et ainult jagaja keeramine tühikäigul töötava motoriga palju ei annagi. Jagajas sees võib veel olla tsentrifugaalregulaator ja lisaks vaakumvoolik jagaja külge mis ka süüdet pööretel muudab. A miks sa arvad, et viga süütes peab olema? Äkki kütus vs. õhk?
Bena pump annab survet ikka piisavalt, filter puhas?
Postitused: 35
Teemad: 3
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
:help:Aga kuidas ikkagi reguleerida süüdet ja kütus vs. õhk :help:
nn. "põlve otsas"
W124 230
W126 SEL
Postitused: 35
Teemad: 3
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Milline ja kus asub pöörete piiraja. kuidas seda saab välja lülitada:confusedangry:
W124 230
W126 SEL