Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
,,
#1
tere. mure siis selles et sai lasta vahetatud uued hõõgküünlad aga külmaga ikka kettrab pikka aega enne kui käivitub.loomulikult said enne seda pihustid tehtud ja uus kütte filter.ehk keegi oskab midagi soovitada milles võib asi olla.ette tänades.
Vasta
#2
Mis tähendab pihustid tehtud?
Vasta
#3
Kui pihustid on "tehtud" ja kütuse filter vahetatud, siis on viga suure tõenäolusega kütuse juhtsurve klapis. Klapp siis isub kütuselati otsas, kinnitub 2 poldiga ja külge läheb üks pistik.Kui selle klapi välja keerad,näed seal peal kummi rõngaid, mis kehvema kütusega kokkupuutudes hakkavad sulama/reageerima.Muutuvad selliseks sültjaks/limaseks.Selle probleemi sümpomiks on algul pikk käivitumine, hiljem võibolla ka üldse mitte käivitumine. Kui võimalus pista juhe sappa ja kontrolli survet(railtruck). Kontrollida oleks kõige mugavam stardiagnoosiga, pihustite juurest nukaandur lahti ka käiamise ajal, siis näed mis surve latti tekib.
Vasta
#4
pihustid tehtud tähendab ,et pihustil uued seibid ja pihustid kontrollis käinud ja pesad puhastatud.
Vasta
#5
tnx suured tänud .võtan selle ette
Vasta
#6
[Pilt: 2f167ccf61f3.jpg]
[Pilt: a8a470c52584.jpg]
[Pilt: 66352fa6dd5b.jpg]

süüde lisada 0,5v
kiirus starter 0,5-0,8v
= 0,8v -               käivitud motor
- 0,8v               ei käivitud

Mõõdetud Teine traat
Vasta
#7
Klapp mida silmas pidasin asub lati teises otsas.Neid on ikka massiliselt samade sümptomitega vahetatud.
Vasta
#8
see andur kütus rõhk, ei ole rõhk ei ole kaivitud! 0,8v see 120-140 bar kütus rõhk.
Vasta
#9
proovi uuesti rõhu mõõtmiseks
Vasta
#10
start cdi motor
[Pilt: e9168612b40a.jpg]
Vasta
#11
mell2001 Kirjutas:pihustid tehtud tähendab ,et pihustil uued seibid ja pihustid kontrollis käinud ja pesad puhastatud.

Kas tagasivoolu lekkeid on pihustitel kontrollitud?
Kui ühest pihustist metsikult tagasivoolu lekib(nagu pildil näha) siis käivitub samuti väga  pikaldaselt või ei käivitu ültse.
Samuti eelkõneleja TNX -i poolt  väljatoodud väide(rõhuregulaator) ka õige.
Või siis on sul suurte remontide tulemusena torude O-ring tihendid kannatada saanud. Etteandes  õhk sees  ja see tuleb sinna  jälle ja jälle tagasi, kuna  O-rõngad imipoole madalrõhu-torudel väsinud.

[Pilt: leke.JPG]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne