Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Käigukasti probleem W210 300D
#1
Nii, viimasel ajal on hakanud imelikult käituma. Nimelt teiselt kolmandale vahetab kole imelikult - millegipärast enne vahetust tõusevad mootori pöörded ca 500 pöörde võrra, siis vahetab ära ja pöörded on taas ok. Nagu libistaks või ma ei teagi mida. Teiste käikudega seda pole täheldanud.

Õli ja filter said just Lesvenis vahetatud. Võiks ka restarti proovida, aga kuna maki kood kuskil kadunud oli, siis täna jäi asi katki.

Mida pakute?
Vasta
#2
Ma pakun kõigepealt küsmuse, et mis õli sisse läks ja kui palju? Käis kunagi E420 ja sama asi, et keskmisel kiirendamisel ei jaksanud kast 3->4 käiku kinni hoida. Pesu ja uus õli sisse ja gaas põhjas polnud ka enam probleem.

Ja võiks adaptsioone testrigalihvida - see on päris hästi aidanud sellistel kergematel anomaaliatel.

Ja pealegi pärast õli vahetust tuleks adaptsioonid nulli lasta ja siis VÄGA vaikselt kiirendades neid ise õpetada.
Vasta
#3
Nii, ei näinud seda vastust.

Jama hakkas kuidagi lambist, ühel hetkel oli olemas. Õlivahetus tehti Lesvenis ja ei oska öelda, mis sinna pandi, pole ekspert. Küll aga proovisin ka aku otsad maha kiskuda, samuti vaatas joonas arvutiga üle - ühtegi viga ei ole. Aga vahetab ikka jube nõmedalt ja paneb juukseid välja kiskuma.

Mida sa Jürgen soovitad? Peaks sinu juurde tulema?
Vasta
#4
Kõige tähtsam on õli friktsioonarv. Kui väga huvitab võin ühe selgitava skeemikese üles panna.

Aga esmalt võiks adaptsioone proovida - äkki aitab.

Uuri välja mis üli sisse läks - ma mõtlen TÄPSET marki.
Vasta
#5
Joonas ütles, et tavaline kasti õli, mis Silberis müügil on
Vasta
#6
a0019892103
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#7
See on 10 klass, ehk originaalis (ammu) käis see sinna sisse. Joonas mitu liitrit te õli välja lasite ja uu asemele panite?
Vasta
#8
R129 Kirjutas:See on 10 klass, ehk originaalis (ammu) käis see sinna sisse. Joonas mitu liitrit te õli välja lasite ja uu asemele panite?

Kogu õli saadi kätte ja kõik uus. Aga nüüd ka Märteni (wdb240) juures käidud ja tundub, et asi on kas ajus, või siduriketastes.

Ehk siis siinkohal teen väkse mõttepausi ja mõtlengi, kas hakkan seda kappremontima, või vaatan kuskilt uue kasutatud ja kohe see maitsev õli sisse ja jään lootma, et kestab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 96 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 127 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 220 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 717 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 419 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Käigukasti õli hen1 9 1,184 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne