Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ml400cdi...käivitus probleem
#1
Tere

Probleemiks käivitus,külma mootoriga ei jää mootor tööle.
Nu 2..3 sec töötab ja sureb välja.Probleem tuli kui ilmad külmaks
läksid.Oli kaks päeva silberis diagnostis,seal ei öeldud midagi.
Vb.keegi oskab nõu anda?
Vasta
#2
eelsüüte küünlad kombes? millise häälega mootor käib need paar sekundit? kas puhas hääl või selline lonkav? kui teist/kolmandat korda käivitad siis jääb tööle?
Vasta
#3
Küünla vea oleks diagnost ära näidanud.
Kusagilt väga naljakast kohast tankinud ei ole?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
hõõgküünlad korras.
Ta käivitub ja töötab see lühike aeg ilusti,
ei ühtegi tõrget ega kolinat.
Õrnalt helesinist suitsu tuleb summutist,jääb alles
tööle kui mootor soe.Tankla küte ikka.
Vasta
#5
Kas soovid autot korda saada või erineviad prognoose foorumis kuulata. Kui esimest, siis kontakteeru kasutajaga wdb240.
Millises Silberis auto käis? Kui Tallinnas, siis KES konkreetne diagnostik auto kallal käis?
Vasta
#6
Mul oli sama probleem.
Viga oli nukvõlliasendi anduris.
Nukvõll ja väntvõll peavad sünkroonis olema, kui seda ei ole arvab auto või aju et mootori kett või midagi võib puruks olla ja ei lase sellepärast käivitada autot. Minul ei läinud soojamootoriga käima, kui läks siis suri välja ja podises kohapeal.
Vasta
#7
Ikka korda saada! Kirjutasin foorumisse,kuna üks mehhaanik soovitas, võib-olla on kellegil sama probleem olnud ja saaks mind probleemiga aidata.Mul oli ta Tartu silberis.
Ta sooja mootoriga käivitub aga just külma mootoriga sureb välja elektrooniliselt.
Vasta
#8
Sõbra W220 oli sama pull. Nukvõlli asendi andur vahetati ära ja oli vinks vonks Smile
Vasta
#9
Küsimus kas ma seda ise saan vahetada ?0111
Vasta
#10
ei kujuta ette.....minu teada asub see ikka mootori sees.....
Vasta
#11
Muidugi saab ise vahetada - ega need asjad kosmosest kukkunud pole vaid ikka inimeste/firma poolt välja mõeldud. Paraku jah see ettevõte investeerb tootearendusse 170 miljonit krooni päevas ja seetõttu võib eeldada, et 6 miljardist mitte päris kõik ei ole algse intelligentsiga sellisel tasemel, et asi kohe ise ära vahetada.
Aga tee proovi, ava kapott, pane järgmine postitus, "kus asub nukaandur?". Mneie seletame. Leige. Läheb ja tõmbad mingid kohad paljaks, postitus koos piltidega "kas see?". Soe. Leiad üles. Kuum. Vahetad ära ja raibe ikka ei tööta.

Aru ma ei saa kas rahast on tõesti nii kahju et minna esmalt diagnostiku juurde ja viga KINDLAKS teha. INIMESED tehke seda tööd mida te oskate ja teenige sellega raha. Las autod parandavad ikka need kes seda meist paremini teevad.

Peaks lausa mingi kleepsu selliste teemade kohta tegema.
Vasta
#12
Ma usun et sul terve album neid
Vasta
#13
Kuulge, aga selleks ju foorumid ongi, et TASUTA abi leida... Tihti võib olla selline lihtne viga mida saab ise oma jõududega parandada kellel kruvikas või tinutuskolb käes püsib.

Mina ei salli jälle selliseid teemasid kus esimene vastus on mine "kadaka imre" juurde tema aitab, no krt küll... Aga konkreetses teemas võiks ikka tõesti kõigepealt diagnosti minna ja viga kindlaks teha ja alles siis vaadata kas vahetada ise konkreetne detail või lasta seda kellelgi teisel teha.
Vasta
#14
Marekiga absoluutselt nõus, väga lihtne on saata iga asja peale "kadaka imre" (minu kõrvus on see nii ära läierdatud, et kõlab juba lausa ropendamisena) juurde.
Võiks vahepeal mõelda Interneti foorumite olemasolule ja eesmärgile...

Sellel autol on neli nukkvõlli ja seda viga võib sul põhjustada ka samahästi kui nukkvõlli andurid hoopis väntvõlli andur.
Kõiki katsekorras vahetada võib kulukaks minnna. Kodustes tingimustes oleks mõte mässata siis, kui suudab mõõta neilt tulevaid/mitte tulevaid signaale...

Käisib Silberautos Pärnus ja ei öeldud mitte midagi? Mida see tähendab? Anti võtmed tagasi ja ainult naeratus oli suul? See jutt tundub mulle küll külajutuna..
Vasta
#15
Aitähh et keegi aru saab midagi.
Ma olengi kaks korda diagnostis käinud tartus.
Esimene kord pandi mingid pistikud kinni tagasi ja teist korda oli ta kaks päeva silberis.See oli enne talve ma ausalt öelda ei mäletagi mis pistikud olid.
Praegu ongi nii külm väljas et tema tööle saamiseks,läheb tükk aega.


Mulle soovitatigi siia kirjutada,kuna silber ega keegi ei oska midagi öelda.
Äkki kellegi tuttaval või endal sama jama olnud.
Küsisingi eelnevalt,et kas seda saab ise vahetada.
Sellise külmaga läheks ta ainult treilaga parandusse aga see lähebgi kalliks,ja ma ei tea kindlalt milles viga.
Kõigi postitused on abiks ! ! !
Vasta
#16
Kui korra käima läheb siis pöörlemist peaks ikka nägema. Mäletan, et 400 cdi läheb ka ilma nuka signaalita kuidagimoodi tööle, kuid on ette tulnud, et valetab mootori temp. andur. Ilmselt kui siis sooja garaasi veetakse ja seal mõne ajapärast keegi vaatama hakkab lähebki masin tööle. Vaja on ikka vaadata testriga sellel hetkel, kui viga esineb . Viga võib olla ka kütte etteandes või siis pihusti tagasivoolu leketes. Raske 100% õiget vastust anda.
Vasta
#17
Kas 400 CDI puhul ei ole mitte seda teemat, et nii kui on vähimgi tagasivoolu leke, siis klõps käivitusblokeering peale ja käima ei lähe, kuna (ilmselt) ei suudaks ta nende (CDI) pihustite surve juures V8 mootorit enam tasakaalustada....
Minu G400 CDI'l läks kolm pihustit, iga külmaga jälle nätaki kutu... Ja seejärel võimatu käima saada..kütuseklapp suletakse ja kõik...impulsiga käiab kuni vool hakkab osta saama ja viskab TRANSFER CASE ette...
Sest R-CDI mootoritel võivad pooled või enamus pihustid "kusta" kuid käivitub nii kaua kui suudab ehk jõud on kadunud ja mingi temp asi käivitub...
Mina olen arvanud, et asi on mootori tasakaalustamises (V8 tasakaalustab ju reaalajas pihustite surveid, et tagada mootori ühtlane töö) 400 CDI puhul, miks automaatselt plokk peale tuleb käivitamisele, kuna selle Nm juures keeraks mootor ringi peale kapoti all.
Kui keegi ümber lükab või kinnitab, võiks seda öelda Smile

Pihustite puhul ei ole ka temperatuur oluline, olgu külm või soe, kui on leke - on kütuse pealeandmine blokeeritud, seda ma ei mäleta, kas etteande pump tegi oma tööd või ei teinud.
Ja Silberis on ju pihustite tagasivoolu test, selle oleks pidanud nad kohe selgeks saama ja see esimene asi, mis teha tuleks CDI mootoril.
Ka mul on meeles, et nukaanduriga läks mootor käima.

Mis CDI V8 teeb, kui ÜKS õhukoguse lugeja segast paneb?
Ja jääb ju veel ka vändaandur...

Kas sul kütuse etteandepump hakkab üldse häält tegema?
Vasta
#18
Kuna on tegemist ühisanum pritsega siis saavad kõik pihustid omale toiterõhu ühest kõrgsurvetorust Heaküll: 400-l on see kaheks jaotatud, kuid ikkagi üks anum. Sinna peksab kõrgsurve pump kütust sisse nii nagu jaksab, seda rõhku näitab ajule rõhu andur ja üleliigne rõhk lastakse anumast tagasivoolu rõhuregulaator klapiga. Piltlikult öeldes on see elektriline kraan. Mida rohkem AJU kraani lahti keerab, seda madalamaks rõhk anumas langeb. Rõhu jälgimine on CDI systeemil väga range ja vähimgi rõhu kõikumine peegeldab mootori ebaühtlases töös. Kui nüüd rõhk on õige (käivitamisel vähemalt 150 BAR.) siis oskab aju pihusteid vastavalt tööreziimile avada, et mootor töötaks tellitud pööretel. Mida uuremaid koormusi või pöördeid ajult juht tellib, seda suuremaks aetakse anumas rõhk (>1400 bar)ja seda rohkem avatakse pihusteid. Mootori tööd ei tasakaalustata pihustite surveid muutes, sest lihtsalt ei ole võimalik. Igal pihusti eraldi pealetulevat survet muuta ei saa . See käib sedamoodi hoopis, et Aju näeb väntvõlli pöörlemis joonkiirust ja on võimeline arusaama, millise silindri töötakti juures väntvõll kiirendas VÄHE, NORMAALSELT või ÜLELIIA. Selle tulemusena korrigeeritakse vastavat pihustit siis rohkem avanema või siis vähem avanema. Aju püüab võimalikult ühtlaselt pihustite abil väntvõlli ringi ajada, ja selle arvutuse tulemusena on võimalik hinnata pihustite otste kvaliteeti: (testriga on korrektsioon täiesti vaadeldav). Kui ikka ühte silindrit metsikult juurde korrigeeritakse ,siis võib eeldada, et see pihusti ots on viletsama väljapihustuse võimega kui normaalne pihusti. Kõik see on aga tegelikult tühikäigu teema ja antud problemipuhul ei mängi ültse rolli.
Jutt käis siin ennem pihusti tagasivoolu leketest. Kuna pihustid saavad toite ühisanumast ja enamus pihustisse minev kütust on mõeldud ära pihustamiseks ,siis teatud osa kütusest lastakse tagasivoolukaudu uuesti filtrisse või paaki.See tagasivool on tugevasti drosseldatud. Probleem on selles, et teinekord hakkab see tagasivool liiga intensiivselt tagasivoolama ja kogu ühisanumasse surutud kütus lahkub sealt ühe või mitme pihusti tagasivoolu kaudu minema. Lahkub seda teedpidi, kust tegelikult lahkuda ei tohiks. Süsteemi rõhk lageb alla käivituseks vajaminetav rõhku ja aju lõpetab üritamise .Ootab meeleheitlikult, millal see rõhk ometi tema normideni tõuseb. Starterit antakse senukaua, kui käivituseks kulunud etteantud aeg on ületatud. Pihustite tagasivoolu leke on vägagi seotud temperatuuriga. Täiesti tavaline on see, et tehakse mõõtmine töösooja mootoriga ja see ei näita ühtegi leket välja. Kui aga mootor on täiesti maha jahtunud ja pihustid on külmad, siis on pihustis tagasivoolu osakonna kulunud detailide lõtkud ja vahed külmaga veel rohkem suurenevad(kuna me teame juba koolifüüsikast kuidas materjalid temperatuuri muutudes paisuvad ja kahanevad) ning kütus pääsebki üleliia tagasi.
Kõige suurem raskus on mootoril ppihustilekkega käivitus.Siis käib mootor nii aeglaselt ringi ja kõrgsurve pumba tootlikus on väga väike. Mida rohkemate silindritega mootor seda vähem annab ühe pihusti leke käivitusel tunda. Kuna kõrgsurve pump on toodetud suurema tootlikusega.
Lihtne kontrollida pihusti leket kaudsete meetoditega:
Käivitusel lasta startgaasi(eetrit)sisselaskesse ja selle pealt mootor tööle ajada. Kui jääb käima, siis on üpris suur tõenäosus, et pihusti leke segas käivitusel rõhku ülesse saamast. Kui mootor juba töötab siis reeglina pihustileke süsteemi enam seisata ei suuda, sest kõrgsurve pumba tootlikus on nii suur.

See jutt on aga ainult üks väike võimalus sellest suurest süteemi rägastikust. Küll võib olla etteanne vilets (mida ma sellel antud masinal ka kahtlustan),küll võib regulaator vigane olla,küll võib kõrgsurve pumba üks plunseripaar defektne olla ja kinni jääda, võibolla on mootori aju külmakartlik(mis on ka päris realne antud masinal) ja ei tee oma tööd korralikult. On vaja natuke eelteadmisi,kogemusi, testimis ja mõõtmisseadmeid ja siis võimalik ka arusaada lähteandmetest, miks mootor ei käivitu.

Õhukulumõõtja käivitusele ei mõju. Seda kasutatakse EGR-i töö jälgimiseks. Vända andur aga küll ei luba käima minna.

Andureid vahetada aga niisama ei soovita....Icon_rolleyesväga väga kallis.
Vasta
#19
Ma küsiks nüüd ikkagi - lekkiva pihusti(te) korral - miks V8 CDI ei käivitu üldse?
Sest lekke korras lükatakse see "piltlikult öeldes elektriline kraan" kohe kinni.

Enda kogemus - iga esimese külmaga andis otsad üks pihusti, plaks autot käima ei lase.
Ja "vigasele autole" sai ükskord "suremispaigas" arvuti külge pandud, siis sealt sai lubatud klapi vägisi avamine (ehk siis reaalselt mitte-kinni minemine tesitpidi) ja auto käivitus.
Arvutist oli näha, kuidas pihusti otste avamise-kinnipanemisega üritas mootor meeleheitlikult oma tasakaalu saavutada. Ja minul oli kohe mõte, et võiks ju Silberisse sellega sõita, kuid mäletan selgelt selle ohtlikust mootorile.
(Tänud siinkohal veel kohalviibijatele Smile )

Seejärel puksiiriga Silberisse tagasivoolutesti ja uus pihusti peale ja tuld...
Ja nii kolm esimest külma talvel...
Samas R CDI võivad poooled pihustid lekkida, käivitub niikaua, kuni rõhk lubab.

Sellel on tegelt väike ennetus ka olemas - kui pihusti hakkab töölepingut üles ütlema, siis vahetult enne läheb käivitusintervall jube-jube pikaks kuni üks hetk enam käima ei lähe...
Vasta
#20
Ma ei kujuta ette  mis klappi sul seal arvutiga  avati või sulet ,kuid  klappi mis pihustilekke korral mootori tööle paneks  pole kahjuks olemas.
Panen illustratsiooniks CDI400 toitesüsteemi koos tema kõikide  komponentidega ülesse.
[Pilt: cdi400.JPG]
Kui pihusti leke on nii suur , siis masin ei käivitu selle pärast,et käivituseks  eelnõutud rõhku pole saavutatud. Pihusteid ei hakata ennem avamagi, kui pole üle 150 bar-i süsteemis. Aga mitte ,et on avastatud kütuse leke ja kuigi rõhk on juba  250 bar-i , kuid  kuna  oli alguses leke siis me igaksjuhuks ei lase käima minna.  NII ei ole.  Tõsi:  on  olemas  küll üks olukord kus plokeeritakse ära pihustitega. Selline  olukord on siis, kui lastakse  eetripealt  mootor tööle(näiteks filtri vahetusel ja kütet pole üleval) .Siis  on tõesti selline olukord, kus masin töötab ilma kütterõhuta eetri pealt ja see ei meeldi ajule ültse. Kui nüüd lõpuks  küte ikkagi ülesse tuleb  ja rõhk füüsiliselt saavutatakse, siis aju on ikkagi pihustid  kinni keeranud  ja mootor seiskub ,kui eetri tugi ära  võetakse. Piisab korra süüte välja keeramisest ja uuesti käivitamisest.  Sinu autol oli ilmselt ikkagi nii kõva leke pihustite kaudu, et vastavat rõhku ei saavutatud. See et sul pihusti korrektsioonid  olid  paigast ära  on juba hoopis uus viga. Pika käiamise peale võib siiski ka lekkega masin käima minna. Oleneb kui piiri peale see leke jääb.

Pihusti võib  täiega tagasi lekkida, kuid  korrektsioonid  on paigas, samas  on pihustil ots väga kulunud  ja kuseb mootorisse, kuid tagasivoolu leket tal ei ole. Need on väga erinevad  asjad . Tihti esineb aga  solkkütuse korral  mõlemaid  vigasi pihustil.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud Rai66 29 5,169 31-03-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: Rai66
  W164 tagatulede probleem EvertS 4 1,205 29-11-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,835 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,681 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,800 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  W163 ML320 ABS/ESP probleem Joel. 5 6,916 19-07-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Joel.
  W164 agregaatide rihma probleem vender 13 11,546 18-11-2017, 10:18 AM
Viimane postitus: vender
  W164 280 2006a. Käigukasti probleem Propeller 1 4,851 30-07-2017, 10:52 AM
Viimane postitus: Propeller
  Ml 270 cdi 1999 Laadimis probleem Ml 270 cdi . 9 8,035 01-02-2017, 08:10 PM
Viimane postitus: Ml 270 cdi .
  Pikk käivitus ferdinand 6 5,717 29-08-2016, 05:52 PM
Viimane postitus: ferdinand



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne