20-01-2010, 05:28 PM
Plaanis hakata sellise tööga pihta lähiajal.Kes on enne teinud vahetanud paluks asjakohaseid näpunäiteid.
CDI mootoril eelsüüte küünalde vahetus
|
20-01-2010, 05:28 PM
Plaanis hakata sellise tööga pihta lähiajal.Kes on enne teinud vahetanud paluks asjakohaseid näpunäiteid.
20-01-2010, 05:34 PM
üks ja ainuke soovitus, kui ennem ei ole sellega kokku puutunud siis ei ole vaja hakkata.
lesven.ee sulle aitab sellega
20-01-2010, 05:43 PM
CDI mootori lihtsam vahetada kui vanematel vähemalt mis puutub rida mootoritesse.
Uus küünal tuleb teha kokku keraamilise määrdega, kui seda sul pole siis las teeb keegi kellel olemas on.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
20-01-2010, 07:00 PM
Tänan vastajaid.Eelistan ise teha ja kokkuhoitud raha akusse investeerida.
20-01-2010, 07:05 PM
Ise tehes peab teadma, kustmaalt küünal pooleks läheb...
Kui küünal juba pooleks, siis õige lõbu alles algab... Kusjuures õige mitu head akut saab selle raha eest, mis murdunud küünla kättesaamiseks kulub. Tõsisemalt rääkides: CDI küünlad on pikad ja peened ning kipuvad kinni põlema. Eemaldamisel tasub olla pigem ettevaatlik ja kasutada samm edasi, kaks tagasi taktikat. Üldiselt, kui enne teinud pole sellist tööd, siis tasub kaaluda selle sisseostmist...
26-01-2010, 01:20 AM
No nii tegu siis tehtud ja tuleb tunnistada ,et eelmainitud õpetused olid täiesti asjakohased.Eriti postitaja v6sa poolt nimetatu.Ikka väga kergesti läheb see küünal pooleks.Minul oli au 1.silindri küünal pooleks keerata.Kokku 11 tundi mässasin õhtuti vahelduva eduga aga kätte ma ta sain ja tänan nüüd õnne,et ainult ühe küünla ära lõhkusin.
Teistele teadmiseks ,et needitangidest saab väga hea rakise. Uued küünlad + uus aku ja tänahommikune käivitus -19 ei olnud mingi probleem.
26-01-2010, 01:32 AM
kaua läbipõlenud kyynlaga sõitsid?
Said keraamilist määret kusagilt?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
26-01-2010, 02:29 AM
Täpselt sama teema on ka pihustite endaga...
Ei ole just mõnus olukord kui see ploki küljes "kinni on". See on ka see põhjus (ok, enamustele soovitus), miks pihusti aluseid seibe TULEKS 50 000 km tagant vahetada... Maksid olematu raha ja vahetada kindlasti koos pihusti poldiga. Newtoneid ja kraade ei mäleta, kuid need on siit läbi käinud....
26-01-2010, 02:43 AM
11h Siin näitab kuidas saab 11 minutiga. http://www.klann-online.de/Filme/KL-0369-31K.asx ennem on aga 11 000kr vaja välja käia
29-01-2010, 11:58 PM
Jah nägin ka filmi ära.Mul nii peeneid kirurgi riistasid polnud kuskilt võtta.Minu tehnoloogia oli sarnane - kõigepealt needitangide ja liughaamriga südamik välja ja siis puuriga küünlasse.viimane vaatus puukruvi ja liughaamer.
Tegelikult sõitsin mingi 3a ühe läbipõlenud küünlaga.Nüüd aga esimeste suurte külmadega ei saanud enam käima.Miskil põhjusel olid kõik küünlad läbi põlenud ja tuli hakata remontima. Kui nüüd salongi sooja ka saaks oleks tõeline talveauto.
02-02-2010, 11:57 PM
Maadlen sama murega. Lisasoojendus on võlusõna, ilma selleta linnas mootorit (salongi ka, of course) soojaks ei saagi paraku.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|