Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E290TD/E300TD või E270CDI/E320CDI
#1
Tere lugupeetud.
Tekkis soov vahetada oma muidu heas korras W124 300TE uue kallima vastu. Uute kanditaatide nimed on pealkirjas.
Kas eelistada 290/300 mootorit või hoopis juba uuemaid CDI-ga aparaate. CDI on kindlati ökom kuid kuuldavasti ka kaprissem. Samas CDI-ga autod juba uuema ja täiustatud/vastupidavama tehnikaga.
Kel kogemusi jagagem, sest ei tahaks otsekohe vahetama hakata, ikka mõned aastakesed sõidaks. Auto tuleb universaal ja automaatkastiga.
Vasta
#2
Olemas kogemus w203 mis varustatud siis 2.0 CDI mootoriga . Olen sõitnud mingi 70 000 km maha ...ja pole kurta millegi üle ...ökonoomne ja krapsakas , meie ilmastikutingimuste juures erilisi miinuseid pole ... kütust peab jälgima , noh seda peab ka tavalise diisliga jälgima (kvaliteet) annab suht hästi tunda kui kütus ei meeldi. Samuti soovitatakse kasutada üle paari paagi ...2taktilise õli lisamist ... Soojeneb talvel kiiremini kui tavaline diiselmootor ...
Kui pihustiga probleeme esineb ...siis jah .... vahetus on kallim kui tavalisel
Eks siinkohal kommenteerivad ehk need kes on vahetanud pihusteid CDI mootoril.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#3
Paar aastat S210 E 300 Turbodiesel T 1998 sõitnud  ja pole nagu peale õlide filtrite, klotside, küünalte ja mõnede pukside-kontide  suurt midagi vahetanud. Eks puksid just esi stabika kondid kulu veits kiiremini kui 124, aga pole ka eriti kallid.  Kütusekulu nii  umbes 8-10L . Mootor  astub ka käru ja koormaga päris hästi edasi.  Kui hetkel valiksin, siis  ikka uue näoga alates 1999  270 või 320 avangardi või eleganci. Kui pole meeletut läbisõitu, siis on 270 ja 320 väga head mootorid, eriti kiidetakse 270.  Enne ostu tuleb just neil uuematel diisli osa ja ka taga amordid   hoolikalt üle vaadata, muidu võib hiljem kulukaks minna.
Vasta
#4
Minul kogemus vaid 220cdi-ga. Liiguv üllatavalt normaalselt, kütust ei võta üldse (linn 8,2, trass 5,1). Käivitus külmaga hästi. Ainus on see, et nüüd kui on natuke juma eesti kütusega sõidetud, siis tõmme on lahjem, peaks ilmselt mingit kütuselisandit kasutama. Soojeneb tõesti kiiresti...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#5
kuuldavasti on cdi "tüüpviga" pihustiotste kulumine. minu w203 200cdi pihustiotste remont läks ca. 5300 eeku maksma. ei ole väga hull. lambikohtades tankinud ei ole, statoili omaga toimetab ideaalselt. ausalt öelda ei tunnetanud mingit vahet saksas tangitud kütuse ja statoili diisli vahel. minek on nagu minek ikka - ei midagi erilist, aga ka mitte kõige hullem. näis, järgmisel nädalal ostan ehk PSI-motorspordi performance karbi ka ära, väidetavalt pidi mootor sellega väheke paremini toimima hakkama. hind on sellisel jupil ca. 10k krooni ja väidetav jõudluselisa ~20%
Vasta
#6
ervg Kirjutas:kuuldavasti on cdi "tüüpviga" pihustiotste kulumine. minu w203 200cdi pihustiotste remont läks ca. 5300 eeku maksma.

Kas 5300 sisse läks pihustiotste remont või vahetus uute vastu? Palju läbisõit siis on,  et pihustiotsad läbi?
Vasta
#7
pihustiotste remont. "refurbished" pihustid (vahetuskaubana peetis pihustite vastu) oleksid maksma läinud ~4000 kr tükk. remont seisnes vastava remontkomplekti paigalduses karla autos ja maksis ca. 800kr per pihusti. läbisõit oli masinal 134 000 km, karla auto omad teadsid rääkida, et on ka uutel masinatel ette tulnud sama asja.
Vasta
#8
On kellelgi  ka kogemusi kuidas-kaua pihustite remondikomplektid CDI mootoritel vastu peavad?
Vasta
#9
ervg Kirjutas:pihustiotste remont. "refurbished" pihustid (vahetuskaubana peetis pihustite vastu) oleksid maksma läinud ~4000 kr tükk. remont seisnes vastava remontkomplekti paigalduses karla autos ja maksis ca. 800kr per pihusti. läbisõit oli masinal 134 000 km, karla auto omad teadsid rääkida, et on ka uutel masinatel ette tulnud sama asja.

peugeot 206 75 000 km hooldus läks sõbral 12 kilo. odav värk ju Big Grin
...
Vasta
#10
See, et pihustid ja 134.000 km pealt remonti vajavad (ja mitte odavat) ei ole just rõõmusõnum. Vanem 300TD on ses suhtes lollikindlam, kütusekulu on küll veitsa suurem, kuid samas ei kummita pihustite remont. CDI-ga hoiad mingi raha kütuse arvelt küll kokku, kuid hiljem maksad selle mujale(ning võib olla rohkengi).
Tegelikul võtab 270CDI pea 2 liitrikest vähem nin asi ei olegi vist nii väga hull.
Küsiks veel, et milles ja kuidas see avaldus,et tekkis vajadus neid pihusteid remontida. Ost ju alles ees ning oleks hea kõrva taha panna.
Vasta
#11
Viga iseenesest pole peidus mitte pihustiotstes, vaid pihustialustes vaskseibides, mida tuleb iga 60 000 km tagant vahetada. Kui seda ei tehta, siis hakkab pihustiotsi ja ka plokikaant rikkuma. Oma CDI Vito tüüpvea parandamine läks 20 000.- maksma, aga kui eelmine omanik oleks raatsinud 15.- tk maksvad seibid õigel ajal ära vahetada, oleks see jama jäänud olemata
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#12
Et kui esindus näeks 60000km pealt ette pihusti seibide vahetuse,  siis kestaks ka pihustid hulga kauem.
Pildi järgi väga hea ja heade lisadega 320CDI müüki tekkinud.
Vasta
#13
Seega jutt CDI kapriisusest ei vastagi tõele. Viga peitub hoopis lohakas hoolduses. Confusedmash:
Kas see 60.000km vahetus on ka hooldusramatu järgi ette nähtud või tuleneb see omanike kogemustest.
Vasta
#14
soul Kirjutas:On kellelgi  ka kogemusi kuidas-kaua pihustite remondikomplektid CDI mootoritel vastu peavad?
karla auto hakkas aasta aega tagasi tegema ja väidetavalt pole veel keegi tagasi tulnud
Vasta
#15
jaanionu Kirjutas:Seega jutt CDI kapriisusest ei vastagi tõele. Viga peitub hoopis lohakas hoolduses. Confusedmash:
Kas see 60.000km vahetus on ka hooldusramatu järgi ette nähtud või tuleneb see omanike kogemustest.

Soomlased on selle 60 000 km kuskilt välja nuhkinud. Ilmselt kui kõik käiks oma autoga regulaarselt hoolduses, siis ei saakski teada, et selline viga, kuna sibid lihtsalt vahetataks ära õigel ajal hoolduse käigus. Mina lihtsalt ostsin aut, millel oli 222 000 km ees ja seega ei tea ju, mis vahepeal sündinud oli. Silberis oli viimases hoolduses käinud 180 000 peal...

Aga üldiselt CDI -ga väga rahul - tirib mõnusalt ja ökonoomne on ka.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#16
Seega kui ostad omale CDI, siis peaks olema esimene asi need pihustialused seibid ära vahetada. Hinda nagu pole ka eriti, mingi 15.- EEK`i per tükk ei tapa. :hump:
Nüüd jääb küsimus kus Tallinna kandis see töö kiiresti ja kvalitetselt teostatakse (kus kohast seibe saab taenCool).
Vasta
#17
Nüüd olen jõudnud sinnamaale, et tuuakse Saksast 300TTD minule meelepärase varustuse ning kontrollitava läbisõiduga. Cool
270/320CDI jäi ostmata kuna hea auto eest oleks pidanud pea kõik oma säästud mängu panema. Arvan, et mingi tagavara peab siiski jääma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,415 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 22,549 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W211 sedaan või universaal KalevE 2 4,498 21-01-2016, 03:02 PM
Viimane postitus: KalevE
  CLK 280 või 350 2006 bensiin piho33 0 2,615 11-08-2015, 11:55 PM
Viimane postitus: piho33
  E55, e63 või cls55, cls63 makaron555 4 4,360 10-05-2014, 10:19 PM
Viimane postitus: makaron555
  e-klass või cls (w211 ja w219 ja w212) mihkelg 1 4,195 04-04-2014, 01:07 PM
Viimane postitus: väikemees
Brick CLK 240 või CLK 200 või hoopis CLk 220? Liiska 3 4,524 18-12-2013, 01:15 PM
Viimane postitus: soo
  W140 s350 td . Kas osta või mitte ? lincoln84 5 6,248 10-12-2013, 09:27 PM
Viimane postitus: Laur
  Kas MB C-klass (w203) või BMW 3 seeria? allgoes 14 15,681 17-01-2013, 09:40 PM
Viimane postitus: allgoes
  W124 CE 3.0 või W140 S350 110kw? AivarMM 12 9,888 13-11-2012, 09:51 AM
Viimane postitus: V@hh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne