Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo probleem 300TD 130 KW
#21
Indrek Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Soovitaks Märjamaa Urmasega suhelda, IMO ei ole Eestis pädevamat meest diisli alal.....
Ja just MB diislite alal.

Numbrit on?
Vanasti oli 5051799
Vasta
#22
Lõoke Kirjutas:
Indrek Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Soovitaks Märjamaa Urmasega suhelda, IMO ei ole Eestis pädevamat meest diisli alal.....
Ja just MB diislite alal.

Numbrit on?
Vanasti oli 5051799
Vana aeg kehtib Icon_lol
Vasta
#23
Vaata üle kriitiliselt kõik jämedad õhu voolikud. Enne ja pärast EGR-i jne. Kõik turboga seotud. Kui on mersule kohaselt õlipasased, siis puhasta/pese, et võimaliku pragu/auku märgata. Eriti pööra tähelepanu kohtadele kus midagi võiks neid hõõruda. Uuri ikka lambivalgel ja ka auto alt...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#24
taaviw126 Kirjutas:Kohatu näide veits, kuid soov abiks olla on suurSmile Kunagi oli mul sama probleem 530 turbodiisliga ja sellel kadus see peale pihustite vahetust. Üks asi oli tal veel tänu sellele- külmalt nurrus ideaalselt aga soojaks minnes hakkas vahest õrnalt laginat kostuma mis tuli ja kadus.

Noh selles kindlasti asi olla ei saa.
Vasta
#25
Kas ma saan õigesti aru, et külma mootoriga sõitma hakates tuleb turbo taha, samas sooja mootoriga ei tule?
Vasta
#26
Indrek Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Kohatu näide veits, kuid soov abiks olla on suurSmile Kunagi oli mul sama probleem 530 turbodiisliga ja sellel kadus see peale pihustite vahetust. Üks asi oli tal veel tänu sellele- külmalt nurrus ideaalselt aga soojaks minnes hakkas vahest õrnalt laginat kostuma mis tuli ja kadus.

Noh selles kindlasti asi olla ei saa.
Mul olid samad sümptomid. Loogikat ei näe selles aga uued autod on juba sellisedSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#27
Vennasel on sama mootori lühem versioon ehk om605 ehk 2.5 20v turbodiisel.
Ja ka sama probleem, kuid temal ei võta vahest turbot järgi isegi külmalt. Jätad seisma (süüde sisse-välja) ja hakkab jälle tööle jne.
Ma pole ise veel kaevama hakanud ja süvenema, kuid alles sain C32 AMG tööle (ei võtnud soojast/kuumast peast kompressorit järgi kuna andis IC pumba viga kuid pump tegelt töötas). Viga oli müstiliselt lihtne...nimelt VÄLIS temperatuuri andur pani villast. Auto arvas et väljas on aeg-ajalt -40 ja -20 jne kuigi tegelt olid sel ajal + kraadid ning seeläbi arvas siis ise et IC pump ei saa oma tööga hakkama kuna sisselaske õhu temp oli "mõõdetud" välisõhuga võrreldes oluliselt kuumem ja seeläbi lükkas limp-home mode-sse ning kompressor tagant ära ja kõik kraanid kinni,liikus edasi nagu 60kw auto 260kw asemel Icon_biggrin

Ehk minu pika jutu moraal on selles, et Mercedes-Benz on selline kaval auto ,et mootori aju on nagu füürer,kes käseb, poob ja laseb. Aju kuulab/vaatab ikka vägapaljusid eri andureid (ausalt öeldes ma ei teagi kui paljud autod üldse mootori parameetrite arvestamisel välistemp anduri näitu kasutavad) ja vastavalt sellele mingil x-hetkel jagab käske, mis on temaarust õige. Ehk viga võib otsida tühistest asjadest, eriti veel kui diangost veakoodi ei anna.
Ainus lahendus oleks sõiduajal soojastpeast jälgida reaalajas erinevate andurite näitusid ja nii saad jälile kalapanevale andurile.
Kevadel kui vennase autoga tegelema hakkan, siis ütlen milles viga oli Icon_lol
Edu.

Vasta
#28
Indrek Kirjutas:Tere

Peale mõningast auto omamist on tekkinud üks murettekitav probleem turboga.

Linnasõidul seda ei koge, just maanteel liigeldes. Peale mõndakümmend kilomeetrit sõitu enam turbo taha ei tule, täna hakkas jamama just peale mõningast sõitu ja just peale taaskäivitamist, kui Statoilis käisin poolel teel pärnu. Tagasi tulles sama jama.
...........

Naljakas, käisin ka Statoilis ja sama jama......
Hakkad sõitma, kõikk on OK, peale paarikümmendi kiltti sõittu on äkki nagu 1,1 mootor.
Jätan seisma, võti välja, uuesti käima ja töötab jälle.
Joonas arvas, et EGR tahaks puhastamist.
Tänud talle, et õhtul autot kontrollis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#29
Ma ei oska seda öelda, kuna aegajalt näitas ta ka õigeid numbreid ja just siis kui menüüs kolasid, mingeid märgatavaid anomaaliaid ei olnud (vb välistemp kõikus siia-sinna paar kraadi). Avastasin asja täiesti juhuslikult, sõitsime ringi, boschi KTS-iga, ja juhtusin just kliimaploki ajust välistembika näidu peale hetkel, mil ta otsustas teibaid näidata. Ma usun ,et kelladeplokist oleks seda ka näinud, aga koguaeg ju välis tempi ei jälgi juhul kui ei oska seostada seda kuidagi mootoritööga.
Antud välisõhu parameeter on kõigis AMG kompressor mootoritel (3.2, 5,5) ajus kasutusel. Eks ta omamoodi hea ka, niikui midagi ikka jamaks läheb siis kohe kaitse funktsiooni.
Turbokate kohta ei oska öelda, kuid tasuks kindlasti uurida seda teemat.

Vasta
#30
Mis saanud on?
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#31
Hetkel ei tea, pole viitsinud proovida, Linnasõidul pole enam ära kadunud, maanteele pole sattunud.
Vasta
#32
Laur Kirjutas:
Indrek Kirjutas:Tere

Peale mõningast auto omamist on tekkinud üks murettekitav probleem turboga.

Linnasõidul seda ei koge, just maanteel liigeldes. Peale mõndakümmend kilomeetrit sõitu enam turbo taha ei tule, täna hakkas jamama just peale mõningast sõitu ja just peale taaskäivitamist, kui Statoilis käisin poolel teel pärnu. Tagasi tulles sama jama.
...........

Naljakas, käisin ka Statoilis ja sama jama......
Hakkad sõitma, kõikk on OK, peale paarikümmendi kiltti sõittu on äkki nagu 1,1 mootor.
Jätan seisma, võti välja, uuesti käima ja töötab jälle.
Joonas arvas, et EGR tahaks puhastamist.
Tänud talle, et õhtul autot kontrollis.


CDI puhul on kaks varianti, kas EGR või drossel-klapp, üks neist viskab mootori avariirežiimi ja turbo korjatakse ära ja maagiline restart aitab, nagu Windows...
Pane arvuti külge ja vaata, kes on vea andnud... Minu kõhutunne pakuks drosselit just.
Ja soovitaks osta uue ja garantiiga, kuna seda võid veel garantiiaja jooksul vahetada...
Vasta
#33
Kui see jutt minu pihta käis, siis EGRi viga näitab. Ennustati veel mingeid plastik siibreid sisselaskes mis võivad olla lahti või tahma tõttu mitte täielikult liikumise võimelised.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#34
92S500 Kirjutas:Vennasel on sama mootori lühem versioon ehk om605 ehk 2.5 20v turbodiisel.
Ja ka sama probleem, kuid temal ei võta vahest turbot järgi isegi külmalt. Jätad seisma (süüde sisse-välja) ja hakkab jälle tööle jne.
Ma pole ise veel kaevama hakanud ja süvenema, kuid alles sain C32 AMG tööle (ei võtnud soojast/kuumast peast kompressorit järgi kuna andis IC pumba viga kuid pump tegelt töötas). Viga oli müstiliselt lihtne...nimelt VÄLIS temperatuuri andur pani villast. Auto arvas et väljas on aeg-ajalt -40 ja -20 jne kuigi tegelt olid sel ajal + kraadid ning seeläbi arvas siis ise et IC pump ei saa oma tööga hakkama kuna sisselaske õhu temp oli "mõõdetud" välisõhuga võrreldes oluliselt kuumem ja seeläbi lükkas limp-home mode-sse ning kompressor tagant ära ja kõik kraanid kinni,liikus edasi nagu 60kw auto 260kw asemel Icon_biggrin

Ehk minu pika jutu moraal on selles, et Mercedes-Benz on selline kaval auto ,et mootori aju on nagu füürer,kes käseb, poob ja laseb. Aju kuulab/vaatab ikka vägapaljusid eri andureid (ausalt öeldes ma ei teagi kui paljud autod üldse mootori parameetrite arvestamisel välistemp anduri näitu kasutavad) ja vastavalt sellele mingil x-hetkel jagab käske, mis on temaarust õige. Ehk viga võib otsida tühistest asjadest, eriti veel kui diangost veakoodi ei anna.
Ainus lahendus oleks sõiduajal soojastpeast jälgida reaalajas erinevate andurite näitusid ja nii saad jälile kalapanevale andurile.
Kevadel kui vennase autoga tegelema hakkan, siis ütlen milles viga oli Icon_lol
Edu.

Oskab keegi öelda kas w210 e220 d 95a. välistembi andur on kah ajuga seotud. mul nimelt ei tööta see üldse praegu ja erinevus on minekul sees.
Vasta
#35
Läänerindel muutusteta.

Ikka kaob ära, aga väga omapärasel viisil. Sõidan linnas, lasen mootori soojaks, kõik väga ok. Jätan paariks minutiks mootori seisma ja peaale seda enam ei toimi. Proovisin seda paar korda ja nii ongi.

Peab veel proovima, kas külmalt seisma jättes ka sama probleem tekib, või ainult kuuma mootoriga.

Väga imelik igatahes
Vasta
#36
Mul on sama asi mb e-270cdi 211 2002 a kerega autol.
Aga nimelt,linnas sõidan,pole midagi,aga suvel sõidan maantee peal mõnda aega 100-ga
kaob turba tagant ära,jään seisma,suretan välja ja käivitan uuesti.Siis on jälle turbo taga:diagnostika ka tuvasta seda.
Aga praegu talvel võin sõita 100 kilti külmaga ja turbo ei kao ära.
tundub nagu et kui õues on soe,siis turbo kaob ära ja kui on külm,siis ei kao.
kaob ära kuni -5 kraadini.üle selle on siis ei kao kuhugi.
Vasta
#37
rokla1 Kirjutas:Mul on sama asi mb e-270cdi 211 2002 a kerega autol.
Aga nimelt,linnas sõidan,pole midagi,aga suvel sõidan maantee peal mõnda aega 100-ga
kaob turba tagant ära,jään seisma,suretan välja ja käivitan uuesti.Siis on jälle turbo taga:diagnostika ka tuvasta seda.
Aga praegu talvel võin sõita 100 kilti külmaga ja turbo ei kao ära.
tundub nagu et kui õues on soe,siis turbo kaob ära ja kui on külm,siis ei kao.
kaob ära kuni -5 kraadini.üle selle on siis ei kao kuhugi.

Sul lõhnab intercooleri vea järgi -- kuskil lõdvikus pragu sees
Vasta
#38
aga kus ja milline,siis peab enamus sisselaske lõdvikud üle vaatama ?
Vasta
#39
Nonii, viga Diagnoositud, suured tänud kasutajale wdb240 abi eest. Katki oli siis õhukoguse lugeja. Nüüd uus peal ja liigub, nigu loom.
Vasta
#40
Indrek Kirjutas:Nonii, viga Diagnoositud, suured tänud kasutajale wdb240 abi eest. Katki oli siis õhukoguse lugeja. Nüüd uus peal ja liigub, nigu loom.
Nägin jah ühelpäeval,kuidas ta looma moodi liikus!Badgrin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 98 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 221 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 721 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 629 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 2,112 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 831 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 419 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 486 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 363 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne