Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 Tagasilla hoovastik ja puksid.
#1
Tere !
Sooviks teadjatelt kirjutatud - joonistatud selgitusi hoovastike, pukside ning nende asukohtade ja arvu kohta. Usun, et siin teisigi, kellel kunagi pukside vahetamine ees, kuid ei tea mis ja kus.
Välja pakkuda ka kaks pilti, mille peal võib selgitada (kui leidub kellelgi paremaid pilte, andku teada palun).

Lisan linkidena, sest pildid suured.

PILT 1
PILT 2

Sooviks teada, esimesel pildil Eesti keelseid vasteid numbritele 2,6,7,8

Nimekiri puksidest:
KUS need asuvad ja MITU tükki neid auto küljes on ?

1. Tagasilla kanduri padi tagumine.
2. Tagasilla kanduri padja komplekt. (kas see on sama asi mis nr.1 ?)
3. Tagasilla kanduri padja komplekt, eesmine. (see on erinev asi, kui eelmised ?)
4. Tagasilla puks eesmine.
5. Tagumine abiraami puks keskmine.
6. Tagumine alumine õõtshoova liigend välimine.
7. Tagumine alumine õõtshoova puks sisemine.
8. Tagumine õõtshoova puks.
9. Tagumine õõtshoova puks välimine.
10. Tagumise reguleerimis varda puks sisemine.
11. Tagumise abiraami kummipadi eesmine.

Kus nad asuvad ja mitu külge käib ?

Lisa:
Tagumise õõtshoova puksi poldikomplekt. (soovitav asendada pukside vahetamisel ?)
Tagumise õõtshoova reguleerimis polt. (vajalik vahetada ?)
Tagumise õõtshoova puksi poldikomplekti sobitusplekk. (milleks see ?)

Palun asjakohast infot spetsialistidelt.

Aitäh.
Vasta
#2
Miks sa tehase EPC -d (electronic parts catalogue) kasutada ei taha...?
Neid on ju internetis päris mitmeid ja täitsa tasuta üleval...
Hetkel kasutan ise venelaste oma, mis on päris hea.
Kui vene keel longab, siis leiab analoogilisi asju ka lääne poolelt...

Saad täpse ülevaate, mitu tykki midagi on jne.

Teine asi on see, et kui auto ikka tuiab, siis esimesena soovitan kontrollida hoobasid nr. 95, eriti seda rooliotsa-moodi e. käändtelje poolset otsa.
See on ainuke liigend tagasillas, kus auto vabal veeremisel suurt pinget peal ei ole ning piisab väikesest  teekonarlusest või kaldest, et lõtku puhul just sealt kohast sillageomeetria muutuks.
Ülejäänud puksid on kõik nö. kummipadjad ja kui auto istub maas, siis ka pinge all. (s.o. ei lase autot siledal teel tuiama)
Pealegi, on kummipadja viga ka tõstuki peal visuaalselt kergem kindlaks teha - puks on silmaga nähtavalt kutu.
(Ok, alumise suure õõtsa välimine puks (eelmisel joonisel nr. 8, see, mis käändtelje sees on) on pandud silikoonpuks (mis on tegelikult on oma ehituselt sharniir), kuna sellles punktis on vedrustuse käik kõige suurem ja tavaline kummipuks (mis töötab läbipaindele) ei peaks pikalt vastu...)
Seda silikoonpuksi on samuti tõstuki peal (sillad rippu) lihtne tuvastada - kangiga väänates ei tohi mingit lõtku olla.
Vasta
#3
Mul oli kah õõtshoova puks ära ja seal veel mõned liigendid...vahetasin õõtsa puksi ära ja oligi stabiilne. Need ülejäänud liigendid põhjustasid ainult kolinat. Muidugi kui need kummist osad sul täitsa pudu sealt varraste sest on siis põhjustab kah ujumist.
Vasta
#4
Silmaga nähtavalt on mul masinal katki ainult üks puks. Teised tunduvad ok, kuid mind huvitas just, kuidas neid nimetatakse. Ei saa poodi ostma minna asja, kui ei tea, mis asja vajagi läheb.

Tehase epc'st kuulen vist esimest korda. Eks otsin ja ehk leian, mida vaja. Tänud sellegi info eest.
Vasta
#5
clm Kirjutas:Silmaga nähtavalt on mul masinal katki ainult üks puks.

Mina lähtuks sellisel juhtumil inglaste vanasõnast, et "If it works, don`t fix it."
Ehk maakeeli: vahetaks sellesama katkise puksi/varda ära. Siis vaataks edasi.

P.S. Loomulikult, kui selle katkise puksi vahetamiseks tuleb lahti keerata mõni ekstsentrilise reguleerseibiga polt (nagu hooval nr. 95 ntx kerepoolsel kinnitusel on), siis kontrolliks silda enne topelthoolikalt.
Sest ekstsentrikpoldi lahtikeeramisel tuleb alati ka sillastend teha....
Vasta
#6
Sinu nimekirjas Nr.2 on esimesed kinnituspuksid kere ja sillatala vahel vasakul üks ja paremal samuti.Olen neid vahetanud,kuigi ei pannud sinna originaale.Tagumised on teistmoodi kujuga.
Vasta
#7
Sinu nimekirjas Nr.2 on esimesed kinnituspuksid kere ja sillatala vahel vasakul üks ja paremal samuti.Olen neid vahetanud,kuigi ei pannud sinna originaale.Tagumised on teistmoodi kujuga.
Vasta
#8
Seesama paistab mul õhtal ka olema. Siin üks PILT, näha kuidas metallosa paistab.

Kas selle puksi tõttu võib masin ujuma hakata tee peal ning tingida ka auto paremale kiskumise ? Aegajalt käib mingi väike jõnks nagu taga läbi, siis jälle ei kaku niipalju paremale. Aga korrigeerida tuleb sõidu ajal pidevalt, et masin sirgelt liiguks.

Nüüd vähemalt tean, mis nimega osta vajalikku osa. Aitäh.

Ega keegi oska öelda, mis firma kraami ladu24 pakub ? lemförderid ?
Vasta
#9
Tõsta taga ratas õhku ja loksuta käega(mitte pöörlemise suunas (ratast ära võtmata).Kui logiseb siis esimesena läheb see esimsel PILT1'l olev nr 6 detail. Tollel on žarniir ratta pool otsas ja see läheb läbi. Silmaga on seda kohta näha kanalist või kui auto piisavalt kõrgele tõstad ja hoolikalt vaatad. Detaili nime sulle öelda kahjuks ei oska, ise asendasid teise auto pealt võetud jupiga.
Vasta
#10
Oskab keegi täpselt öelda nüüd, millise puksiga on tegemist allpool oleval pildil (punase rõngaga). Vastusevariandid esimeses postituses.

Vaja hakata vahetama, aga ei taha valesid pukse osta.

[Pilt: katkinepuks.jpg]
Vasta
#11
See on tagasilla kanduri padi,eesmine.Nädal tagasi just endal vahetasin.Polt läks pooleks ja oli tükk jebimist.Seepärast hästi meeles ;-)
Vasta
#12
ehk siis SEE asi ?
Siis ikka arvasin õigesti.
Automaailmas 900.- krt Icon_neutral
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 187 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 667 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 574 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,963 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  S210 tagasilla külgkalle Ott 19 1,553 08-11-2022, 04:53 PM
Viimane postitus: dinowalk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne