Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300DL&280SE
#1
mb 300DL 1985 must ,algselt on olnud 280SEL.
Keegi on mingiaeg mootori asendanud 3,0 65kw diisliga ja manuaalkastiga.
Lisad:el.aknad(korras), el. katuseluuk(ei tea), el. istmed (lylitid katki),kesklukk(katki ja pagasnik ei avane yldse),mingi kahtlane soendus plokk(muidugi mitte töökorras), nahksisu ja eks neid nuppe ole veel ,mis midagi ei teeSmile,termostaat kutu ,eelsoendusega mingi kamm , syytelukuga mingi kamm . Mingi räme vibratsioon.
Igatahes suht p***es , aga s6idab.

mb280SE 1983 hall, mootorivahetus passis kirjas.
Välimuselt tundub täitsa viisakas , kui mitte arvestada et stanged ja yks tagumine nurk on sodiks s6idetud.
Lisadest siis aut.kast , katuseluuk ja ilmselt pumba veaga 3.0 65 kw diisel(mis pidavat väga heas korras olema).Sisu on riidest , aga täitsa viisakas. Samuti on armatuur jm. vaadatavas seisukorras. Sleppis olles tundus väga vaikne olevat võrreldes Liga
Lkfist vaadates on umbes rohkem kui aasta tagsi osalenud avariis mille tagajärjel on otsustatud autot mitte taastada.
Taastatud ta siiski on ja sellest järeldan , et päris laipa ei oleks keegi hakanud taastama kui auto ise otsas poleks. Et ma arvan et ideepoolest on see nyyd korralikum pill.
[Pilt: 1d477987298.jpg]
Sõpra , kes sleppis oli pole näha old , ilmselt sai kangreeni ja kopsupöletiku , ega mul omalgi parem pold sest hi-tech soendusplokk ei funka.


Niisiis alustuseks paar kysimust:
äkki keegi teab mingit ajalugu neist autodest ja oskab soovitada kumb nyyd doonoriks teha ?
Kuidas avada pagass(ilma midagi l6hkumatta)?

Lappasin s-klassi foorumi läbi , minu pöhivigade kohta eriti teemasid ei olnud. Ei hakka vast foorumit risustama oma teemadega ,nii et laskaga k6ik nõuanded siia tullaSmile
Vasta
#2
SEL pärast ümberlõikust oleks justkui SDL.
Tead armas sõber, olen suht kursis mõlema masina käekäiguga ning ainuke soe soovitus on mõlemad doonoriks teha...
Arvates et omad pika kerega w126, millel praktiliselt põhja enam olemas pole siis on õige aeg taastamisplaanid maha matta, tõsiselt mõtlen seda. Kui üks neist autodest peaks sul millalgi valmis saama nii et kõlbab kokkutulekutel käia teistelegi näitamas, oled ammuilma kaotanud vähemalt w140 turbodiisli väärtuses rahakest.

See hall muidu on ehitatud Võrus, tuttava poolt, kulus aastaid kui alles müüki paisati. Järgmiste omanike käes said need laksud kirja siia sinna, ega armu antud vanakesele.


W126:

1) leida kere ja veelkord kere... märksõnad - aknalaud, esisilla püstised kandevtalad vee äravoolu voolikute juurest, poolraami otsad/lõpud, SELi tagauksed, bagasnikupõhi, lansekad jne

2) S klass ja viisakas salong, lahutamatu kooslus. Ühte ei ole ilma teiseta.
Vasta
#3
Siin läks minu m6ttelend ja lugeja arusaamine lahku.
Ei plaanigi restaureerida jne. Lihtsalt igatsen s6ita suure ja mugava autoga , mis sõidaks normaalselt.

Plaan oleks kahest võimalikud parimad osad yhte masinasse kokku panna, ning kasutada igapäevasõidukina.

Ja kuna ma ise suht harva taga istun siis see L lisa on minu silmis väärtusetu.
Vasta
#4
No palju õnne ja jõudu sulle, kui sina neis autodes eesmärki näed.

Mina käisin mustaga proovisõidulgi, 5k oleks ka liig olnud nende mõlemi eest.

No offence, aga ma pole elusees ühegi nii jubeda autoga sõitnud, mis on nii käest lastud ja üle selle samuse tehtud - see puhtalt mu isiklik arvamus.

Edu ja jõudu!

Edit: Su eelmise postituse peale küsiks, kas tegelikult on ka mugav selle mustaga sõita? Päris ausalt, kas ikka on mugav? Võrreldes nt korras kutsika või neljaga? Mis sõidaks normaalselt - pill ei läind isegi sooja ilmaga käima korralikult. Lagises jne. kas see on igapäevase auto võlu?
Ma tõesti ei saa sellest privileegist aru.
Vasta
#5
killer666 Kirjutas:Siin läks minu m6ttelend ja lugeja arusaamine lahku.
Ei plaanigi restaureerida jne. Lihtsalt igatsen s6ita suure ja mugava autoga , mis sõidaks normaalselt.

Plaan oleks kahest võimalikud parimad osad yhte masinasse kokku panna, ning kasutada igapäevasõidukina.

Ja kuna ma ise suht harva taga istun siis see L lisa on minu silmis väärtusetu.

No kasuta kuidas soovid kui üldse midagi kasutada enam on Badgrin

Ma võin oma pea anda et ametlikke TÜV-sid need autod ilmas enam ei näe...
Vasta
#6
Tegelt jah,peab nentima,et see must on ikka täitsa pe**es. Ju ma olen veel liialt suures vaimustuses , et pole olukorra t6sidusest aru saanud.
Viimased 15 km sai sleppida mööda kruusateed ja hall siiski tundus et veermiku poolest pole midagi hullu. Sisu on ka enam-vähem. ´

Tuleks vist põhir6hk sellele seada , et hall käima panna ja proovida mis loom on.Saab edasi mõelda .
Pumpa ei tahaks vahetama hakata , kuigi asukoht on tal vähemalt m6istlik.

hents99: Päris ausalt, kas ikka on mugav?

Tegelt selle autoga tuleb õppida s6itmaBig Grin Käigukang käib raskelt ja jääb imelikkudesse asenditesse pidama.Suund jääb sisse , pidurit ei tohi liiga tihti kasutada, sest siis saab vaakum otsa. Ja yldse see käiguvahetuse teooria on pikem , muidu väristaks vibratsioon neerud paigast. Aga muidu nagu oleks täitsa mugav. Saaks veel istme seljatoe ka õigesse asendisse , siis teeks m6ne pikema otsa kah.
Vasta
#7
No loodan et said poolmuidu need vanarauahunnikud kätte, krt just oli müüa w126 R6 diisliga 15k eest kusagil Virtsus, tyyp saatis mulle ka pilte meilile ning autot oli seal mitu korda rohkem kui need 2 kokku.

Süvendedes teemasse, must... unusta ära, see on eluohtlik auto, tagasild on veel all kuidagi...

Hall- kere üles klopsides kindlasti liigub veel mõned aastad ent ma ei saa aru kas tõesti pakub naudingut sõita viimase rondi kuuega lihtsalt selle pärast et see on "S-klass". Süveneda võiksid ka esisilla olukorda, mingid elumehed sõitsid selle autoga teelt välja, üle kõige kõrgema äärekivi otse aeda, mis võttis ka kohale lennanud politseinikud ohhetama...iga teine auto oleks lõpetanud peale sellist laksu romulaplatsil.
Ilmselgelt otsust tehes langesid mingisuguse emotsiooni ohvriks, tundub et sa ei tea w126-st midagi, mina isiklikult poleks ka vist 5k välja raatsinud käia.
Miks ma seda räägin, mitte et mõnitada või parastada... sa ju ise küsisid arvamusi ja infot.
Vasta
#8
sellisel juhul kui taastama hakkata tuleks sul mõlemad molekulideks kiskuda ja siis omavahel sobitama mis osa on parem kokku panema aga see eeldab ikka paksu rahakotti sest kindlasti on palju selliseid asju mida ei ole kummalgi terveid...keevitust ja sooja kohta, kus vaikselt mingi paar aastat kokku panna.
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Vasta
#9
Edu sulle, mis muud. See must üks hullemaid/räbalaimaid S-klasse läbi aegade, mida Eesti peal nähtud. Mingi mõte kunagi käis läbi, et varuosadeks, aga pole midagi võtta. Tõsiselt.
Mugavusest pole midagi rääkida-kõik on katki ja mis kõige hullem-KEPIKASTIGA S-KLASS.
Kui üldse proovida ELUS HOIDA, siis heledat.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#10
See hall oli minu käsutuses aastaid tagasi. Teenis ta mind väga hästi ja sai kõvasti kilomeetreid maha sõidetud. Mootor oli minu käes väga hea kuigi külma ilmaga ei tahtnud käivituda hästi-viga oli starteris mis oli 1,5kw kuid pidi olema 3kw. Autost ei ole raatsinud teemat teha, sest ta oli mulle pigem selline viisaka välimusega(kunagi oli päris kena teine) tarbe ese. Ise olen selle autoga kaks avariid teinud. Üks kord sai ford orion invaliidiks sõidetud(uksed ei käind lahti ja esisild kõver), mersul vahetasin ainult suunatule äraBig Grin Stange oli veits paigast ja kriimud tiival, kuid mind need ei häirinud. Teine pauk oli karmim- Sõideti küljepealt sisse, kuid jälle- täiesti uskumatu kui tugev auto see on, sest pääsesin tagatiiva ja tagaukse vahetusega ainult. Pauk oli karm ja tagauks oli jumala sees aga käis täiesti ideaalseltBig Grin Uskumatu. Selles avariis osales veel kaks autot ja need läksid mõlemad minuteada mahakandmisele. Mercedes-Benz sõitis väärikalt nende risuhunnikute vahelt välja jaoskonda pabereid vormistamaBig Grin
See hall on mulle väga hingelähedane auto tegelikult, sest temaga sai palju läbielatud ja see periood on siiamaani kõige meeldejäävam minu elus. Auto ise oli mugav, kuigi lisad puudusid oli veermik ja juhi istumisasend väga mugav. Ma ei võrdleks seda autot teiste S-klassidega vaid pigem teiste sama hinnaklassi autodega ja tehke mis tahate vastast pole.
Minu soovitus- Sõida kuni auto sõidab. Ära hakka matma siia raha ja kui ikka on plaan siis mine sõida mõne täis lisades w126 millel on V8 ja siis saad aru miks ei tasu jännata.
Edu!
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#11
UnibrowLõpp kokkuvõttes on sul kasulikum ikkagi need molekulideks teha ja aega varuda ning varuosadeks turgu lükata... saad rohkem raha ja endal remondimured puuduvad... kindlasti on neid isikuid kes kuskilt midagi mingit juppi tahaks....
Ülejäänud mis alles jööb ja enam yldse ei taheta siis saada kuusakoski...
Tee endale fond: Varuosade myygitulu ja näed et niigi saab materiaalselt rikkamaks Unibrow
Vasta
#12
Kõrgsurvepumba täitsa korraliku 65kw, võid saada minu käest kui tahad siiski ehitama hakata. Oma maakonna inimesele jõuluhind Unibrow

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,350 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  MB S 280SE w126 1983 - mopu mopu 25 25,811 07-01-2013, 01:05 PM
Viimane postitus: juriu
  MB w126 280SE 1981 - qwer qwer 25 18,737 12-01-2010, 10:00 AM
Viimane postitus: qwer
  MB 280SE 1982 w126 urraa 0 2,155 21-03-2009, 01:17 AM
Viimane postitus: urraa
  MB 280SE 81a p6kk 15 9,135 03-03-2008, 10:43 PM
Viimane postitus: p6kk
  MB 280SE Reddog 22 14,716 24-03-2007, 08:38 PM
Viimane postitus: tank
  MB 280SE W126 jyrx66 8 6,470 02-10-2006, 11:47 PM
Viimane postitus: Reddog



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne