Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
12-12-2009, 09:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2010, 02:01 PM ja muutjaks oli marek.)
Tere!
tegu on 2,2 cdi mootoriga.Läheb väga visalt soojaks,alles pealeumbes 30km saavutab 80kraadi.samas termostaadist radikasse minev toru külm-peaks nagu termostaat ok olema vist.probleem tekkis hiljuti,kui võtsin küljest ära selle diiselahju(webaso vist)kuna see ära roostetanud ja ei töötanud nagunii,kuna 1 jube pistikusse põlenud.kas võib viga olla selles?muidugi tuli osa tosooli välja,aga valasin pärast uut peale.momendil muidugi puudub ka salongi õhufilter,aga see vist küll asjasse ei puutu.
kas on kellelgi mõni hea idee?
jaanus
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Soo,vahetasin nüüd termostaadi ka ära,tolkku ei midagi.Mis külm,see külm.Õues -20,nüüd mootor 40kraadi.Mõistus otsas.kas keegi oskab nõu anda.Või juhib see webasto siiski mingil moel jahutussüsteemi,lisaks kiirele ülessoojenemisele.??
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
19-12-2009, 06:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2009, 06:44 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Väike diisel mootor ei taha eriti soojeneda külmaga, sest diisel annab põlemisel vähem kuuma kui bens. Sul on midagi siiski valesti, sest 30 kilti sõitu on ebanormaalne. Täna tegin eksperimendi
Passat 2004 vs golf 87, mõlemad turbodiislid ja väikse litraasiga. Passatiga sõitsin 4 kilti linna vahel maha ja siis hakkas mootori temp tõusma üle 50 kraadi. Sai veits piitsa antud ja sain töötemperatuuri kätte hiljem. Kohapeal seistes hakkas temp langema ja kukkus 60 kraadi peale tagasi! Golfiga läbisin sama teekonna just võrdlemis eesmärgil. Golfi temp hakkas tõusma peale 1,8 kilomeetrit ja töötemp oli 4 kildi läbimisel saavutatud(passatil hakkas alles tempi osuti liikuma selle maa peal). Vahe oli selles, et golfiga sõitsin nii, et salongi õhk oli külma peal ja peale 3 kilti lasin sooja tuppa ja küttis kiirelt nii soojaks, et pidi jope eest lahti tegema. Passatil oli sõitu alustades ventilaator 4. astme peal(kokku oli vist kuus astet) ja salongi temperatuur oli säetud 21 peale.
Kokkuvõtteks võib öelda, et passatiga oli piinarikkam sõita kui golfiga, sest passati peal oli ka peale sõidu lõppu jahe.
Tahaks sama eksperimendi läbi teha identsete autodega.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
kui viga tekkis vahetult peale webasto maha võtmist, siis ikkagi see ahi pidi funkama.endal sama mootoriga ja ahjuga auto, aga mul see ahi ei funka ning jahedamate ilmadega mootor soojaks ei taha minna.mul keskkonsoolis kangist nata tagapool on "heat" lüliti extra selle ahju jaoks.Kui on lühikesed otsad ,siis on soovitav ahi välja lülitada.kui mootori temp alla 70c läheb, aitab ahi jahutusvedeliku tempi tõsta, et töötaks mootor normaaltemperatuuril ka -25c talves.
Postitused: 29
Teemad: 9
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Asi seisneb ikka Webasto seisukorras. Endal oli samuti vaja ahi töökorda saada ning seejärel oli madal temperatuur minevik, soojeneb väga kiiresti. Samuti võiks uurida ehk on termostaat läbi puuritud, naised saunas rääkisid, et saksast toodud isenditel on seda palju nähtud.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Ise küsisid ja samas ka vastasid juba oma küsimuses probleemi olemuse.
2,2 CDI mootorid on sedavõrd hästi koostatud, et mootor ilma lisasoojendita talvekülmadega töösoojaks sõites ei lähegi. Paigal töötades jahtub seegi soe mille sõites kätte said. Mul sama mootor ja -20C juures trassil sõites aeg ajalt taas ja taas lisa ahi lülitab ennast tööle, et tagada mootorile vajaminev temperatuur. Ainsaks lahendiks on Webasto tööle saada.
P.S. Olen saunanaistelt kuulnud, et mõned on ehitanud täiendava elektrilise küttekeha jahutussüsteemi ahelasse õige temperatuuri tagamiseks. Võid ju ka seda katsetada.
EDU!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
enda E klassil ka 2.2CDI, webasto on hetkel maha võetud, ei saa küll nõustuda väitega et ei lähegi soojaks.
-13 kraadiga tuli sooja nagu pahin ja mootori temp. üle 80 kraadi näitaja järgi.
muidugi mul on eest radikas 95% ulatuses kinni, ka tänase 0 kraadiga.
ja üks küsimus ka huvitav kui palju see webasto kütust ka joob?
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Vanema tüübi 290TD ilma webastota ka sooja ei pidanud andma.