Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W/C124 õlirõhu näidik ja rappumine
#1
Nii.. oleks siis vaja hüva nõu ja diagnoosi C124, 1991a, 132kw 3.0 liitrisele õgardile. Foorumi otsing mulle nõu ei andnud.

Et see juba pmts terve see aeg olnud, alates 19. jaanuarist 2009 kui auto ostetud sai...
...auto enamusajast, kui tühikäigul foori taga vms seista, rapub.
See rappumine toimub täpselt kooskõlas õlirõhu näidikuga..
Kuna üks tõukuritest tiksub, siis äkki sellepärast see häda..??
Vasta
#2
Hüdrotõukuri tiksumine nüüd küll ei tohiks autot rappuma panna....
Rappumine toimub kooskõlas õlirõhu näidikuga seepärast, et ju siis tuurid kõiguvad ja koos sellega õlirõhk.

Küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas jne. üle vaadata/vahetada.
Vasta
#3
Selge, seda arvasingi, et tiksumine puhta hääle-lõbu. Küünlad ja jagajakaas tegelt vahetatud, üks juhe vahetati Imre juures kevadel ära(ta seal uuris neid).. Ehk on miskit veel seal mis võiks sellist nähtust esile kutsuda?
Vasta
#4
Ega vist muu ei aita kui diagnostikasse minek.
Vasta
#5
Osta prismast pihustite puhastamis keemiat, odavam 100 krooni ringis! Tulemus peaks märku andma esimese paagitäiega.
Vasta
#6
väikemees Kirjutas:Osta prismast pihustite puhastamis keemiat, odavam 100 krooni ringis! Tulemus peaks märku andma esimese paagitäiega.

Tuttav probleemiga?
Vasta
#7
Oli kunagi probleem, pöörded kõikusid ja õlirõhu seier käis samas rütmis. Ennem kui otsustasin diagnostikasse minna, mõtlesin proovida. Aitas!
Nüüd auto seisis üle aasta aja ja mootor ei tahtnud ka seistes eriti ühtlaselt käia. Lahenus sama ja aitas.
Minu auto puhul oli see hea õnn, et sai nii odavalt hakkama.
Vasta
#8
Pihustite puhastamist keemiaga võib alati proovida, hullemaks ei tee.
Vasta
#9
Mina kontrolliks rõhud üle.
Üks pütt võib tühikäigul teistest lahjem olla.

Ja ainult vigase klapi/või klapipesaga on võimalik nii kaua autot kasutada, ilma et midagi muutuks või remondiks. Seda enam, et pööretega veab ka kehvemas pütis põlemise käima ja sõites ei saagi nagu aru.
Vasta
#10
Selge. Tänud vastamast kõigile. Proovin seda keemia lahendust.
Mingi kindel firma ka neil vms??...
Vasta
#11
RivoA Kirjutas:Selge. Tänud vastamast kõigile. Proovin seda keemia lahendust.
Mingi kindel firma ka neil vms??...

Eks tootjaid palju... ise eelistaks CRC või Valvoline.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c124 E220 110kw 1993, ülepingerelee 966mkr 4 3,050 12-03-2019, 03:19 PM
Viimane postitus: 966mkr
  c124 E220 110kw 1993, esitulede vaakum ja kesklukk 966mkr 3 3,139 11-03-2019, 05:34 PM
Viimane postitus: v6sa
  C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti cobravello 6 4,797 10-08-2018, 01:01 PM
Viimane postitus: stihl
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 5,183 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,300 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  C124 Egoolen 2 2,740 14-07-2017, 01:18 AM
Viimane postitus: 124STD
  C124 Egoolen 2 2,304 06-07-2017, 04:08 PM
Viimane postitus: Egoolen
  1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale nostromo 6 5,078 17-06-2017, 12:27 PM
Viimane postitus: Werewolf
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,214 24-04-2016, 08:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  w211 temp näidik thalenfrei 2 2,913 21-03-2013, 05:49 PM
Viimane postitus: tyyp1234



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne