Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Tere,
Probleem seisneb selles, et peale piduriklotside vahetamist ja pidurite õhutamist piduripedaal ei vaju absoluutselt alla. Samuti ei saa pidurit alla vajutades käiku sisse panna, lihtsalt ei liigu Parkingu pealt ära (ka siis kui mootor töötab). Lisaks kui süüde sisse panna siis on näha, et pidurituled põlevad kogu aeg... ka siis kui pidurit ei vajuta.
Autoks on w124 280E '94 automaat abs
Õhutamise järjekord: taga-parem, taga-vasak, ees-parem, ees-vasak. Abiline on rooli taga ja pumpab nii kaua kui õhutusniplist, millel voolik otsas, enam õhumulle läbi ei tule ja hoiab pidurit p6hjas ning sel hetkel ma siis keeran nipli kinni ja abiline laseb piduri lahti.
Piduriõhutamis tööd teen esmakordselt, mida tegin valesti?
Postitused: 54
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Vale on see,et ei ole vaja üldse pumbata,kui õhk on torudes sees,siis pumbates lööb surve need õhumullid lihtsalt väikesteks mullideks,mitte ei pumpa torudest välja.Tuleb lihtselt lasta õlil voolata ja mõõdutopsikusse kogu aeg peale kallata niimoodi,et sealt rohkem õhku sisse ei läheks.Iga pidur peale lase pool liitrit õli peale kallata.
Mis puutub sellesse,et piduripedaal alla ei lähe siis ,arvatavasti on midagi katki läinud,sest sellist sõtkumist ei tohiks üldse teha.
Võid proovida uuesti kuskilt õli välja lasta ja vaadata kas midagi muutub.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jookseb täitsa ilusti läbi ABSi. Kambri suhtes õigus, pidurivedeliku anum tundub täis olema, kuid peale valades mahub sinna veel päris palju.
Vaadates ei ole näha palju tagapidurite kambrisse on veel jäänud vedelikku.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Küsiks siia teemasse siis veel seda, et mis otstarve on nendel kahel kummmijublakal, mis asuvad piduriõli anuma peal?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tegemist on peasilindriga ja kui juba pumpamine tihendid puruks teeb, siis mis saab liikluses äkkpidurduse korral ?? Suurt pauku pidurite puudumise tõttu!
Pumpamine on täitsa OK asi.
Minuteada isegi remondimanuaalid käsivad sedasi teha.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Vanematel autodel tõesti see probleem et sügaval pumpamisel lõhub tihendid ära. Tegu ilmselt ajapikku tekkinud randi või settega silindri seinal kuhu kolb tihendiga ei jõua normaalselt töötavate piduritega. Aga kui õhutus nippel lahti, liigub kolb kaugemale ja tihend saab viga. Seepärast tasub õhutada lühikeste pumpamistega.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Seekord võtsin siis selle töö üksinda ette. Niplid keerasin järjekorras ettevaatlikult lahti, et keerme vahelt õhku peale ei tuleks ja õhutasin väga lühikeste pumpamistega. Iga mõne vajutuse tagant kallasin pidurivedeliku potsiku kaelani täis.
Ühesõnaga hakkasid pidurid tööle ja nüüd läheb ka käik sisse. Ainult et pidurituli põleb endiselt kogu aeg... ?
Aga vähemalt pidurid töötavad nii palju, et saan auto garaazist välja sõita ja kellegi juurde töökotta viia.
Tänud juhtnööride jagamise eest :-)