Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
ma ei tea kas on juba eespool mainitud, aga väga kuri sl55 amg'l on number "55 AMG".
see mis seal veel kõik peidus on, jääb esialgu minupoolt mainimata, sest ei ole nii lähedal seisev inimene talle, et hakata tema autost ise kirjutama...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
voodoo Kirjutas:ma ei tea kas on juba eespool mainitud, aga väga kuri sl55 amg'l on number "55 AMG".
see mis seal veel kõik peidus on, jääb esialgu minupoolt mainimata, sest ei ole nii lähedal seisev inimene talle, et hakata tema autost ise kirjutama...
rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
R129 Kirjutas:rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin kas sa mõtled ta uut autot või eelmist?
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
03-06-2009, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 12:13 PM ja muutjaks oli voodoo.)
see on sama hea kui eelmine, ses suhtes, et sama auto aint et kodune facelift. (ma loodan, et ma pange nüüd ei pane, aga 99,99% räägin ma tõtt)
ja midagi on seal siiski rohkemat, kui R129 teab väita... sest tagaratastelt mõõdeti tal üle 600 hepa. igasugu ulmepulle pidi seal veel tekitatud olema, aga ma ei hakka kindlalt midagi väitma, pärast teen ennast narriks (nt. pidi nitro koos kompressoriga kuidagi töötama, nii, et teatud pöörete pealt töötab nitro kah automaatselt)
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
marek Kirjutas:R129 Kirjutas:rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin kas sa mõtled ta uut autot või eelmist?
Uus või vana - see on hea kild. Hehe siin mu jutt teatud põhjustel lõpeb
Kes teab miks see teab
Aga jätkuvalt rihmaratas+soft+nitro. Uusi väljalaskekollesid tal minuteada pole, samuti ei usu et kaasi porditi (kui siis retsept ), ning vaevalt sisselaske drosseklapp koos kompressori ees oleva koonusega suurema vastu vahetati ja ka nukk on ilmselt sama sees.
Eks need jõunumbrid ole seal maksimi dünos nagu nad on. Korraliku tegemisega saab sellest mootorist veel lõhkumata 650 hj + nitro 100 ning siis on ka veel Euro4. Natuke mõnusamad heitgaasid ja 700 hj+nitro on saadavad - nii et arenguruumi on.
Ei aga auto on ilus ja number väga hea.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Arenguruumi peaks kõvasti olema. Kui siin rootslased kiviaja tehnikas mootoreid(M116/117) üle laevad ja saavad sama töömahu juures 600+ hp tagarattast, siis uuemat tehnikat tunduvalt lihtsam sättida, seda siis muidugi 0.8-1.0 bar ülerõhu juures.
Ja 5-käigulised kastid pidavat paremini suurt Nm`i taluma, eks vast põhirolli mängib kasti läbisõit, mis vanadel poole või enam suurem on.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kisub OT'ks aga jah, minu andmetel on seal midagi enamat, kui R129 väidab. Aga mine tea, ehk tead sa täpsemalt. Mingi aeg oli võibolla ainult sinu nimetatud asjad... ehk on nüüd miskit lisandunud.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kas see on mingi ulme saladus vää? kui see auto siuke "pühalehm" on mille nime tavainime mainida ei tohi, siis äkki peaks kogu jutu ära kustutama.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Ma räägiks kui ma teaks täpselt millest ma räägin... mootoritest kõneledes pole ma väga kodus. Kui on siin teadjamaid tegelasi (v.a R129, kes mingil määral on kursis juba selle autoga), siis rääkige või vaikige igavesti ))
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kiirendusel olen seda ikka näinud, mingit ulme aega justkui ei sõitnud.
Aga vähemalt üks vähestest julgetest, kes Mersuga rajale ronib ja tõestab, et MB`l on tegelikult performance omal kohal.
Postitused: 234
Teemad: 18
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Autol on custom valjalase ja mingi hea soft! Seda ma tean kindlasti ja isegi nägin! Vxib olla et midagi veel......
Postitused: 77
Teemad: 0
Liitus: Oct 2008
Maine:
1
ei ole ju se teab mis imesaladus, et autol on uuema tüübi esiosa
Tel. 56705562 Oliver
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
olikul Kirjutas:ei ole ju se teab mis imesaladus, et autol on uuema tüübi esiosa
Küla peal räägitakse jah tjuuningust, pole saladus
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
hents99 Kirjutas:Kiirendusel olen seda ikka näinud, mingit ulme aega justkui ei sõitnud.
Aga vähemalt üks vähestest julgetest, kes Mersuga rajale ronib ja tõestab, et MB`l on tegelikult performance omal kohal.
No ega 2000 kg rauda ja 600-700 hj sõidabki sellist aega nagu ta on sõitnud. Samamoodi nagu 1300 kg ja 1300 hj sõidab 9s piiri meie uisuväljakutel ning 8000 hj superatikiga ülevalatud rajal 5 sek paugutab. Igati OK - füüsika kehtib kõigile ju.
Eks nüüd on siis siht silme ees kellele tuleb pähe teha
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
originaalis oli see pill vist üldse hõbedane ja peaks olema veel see vanema sisuga sl, kus ekraan on kollane-sinine variandiga jne.
Postitused: 77
Teemad: 0
Liitus: Oct 2008
Maine:
1
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
vahepeal salaja OMC ära võitnud:
http://www.onemile.ee/tulemused.php
aga no ühtegi püssi polnud ju ka
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
24-10-2009, 02:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2009, 02:36 PM ja muutjaks oli voodoo.)
|