19-10-2009, 10:42 PM
kui auto külmast peast käivitad siis töötab nagu 1-2 silindrit,annad korra gaasi siis kõik silindrid järgi,pööre kõigub(madal 600-700)
Mootor saavutab töö tempi ja tõstab pöörded 1200-1500 peale,natuke aega töötab kõrgel pöördel ja siis järsku tühikäik 500-600 pööret.
paljud andurid vahetatud sai ka nüüd jagaja ja rootor vahetatud.
Ise kipun arvama et õhulugeja.Aga kuidas see omal käel kindlaks teha????
Kui töötava mootoriga pistiku tagant ära võtan siis kukub kolks pööre alla.
Äkki keegi oskab nõu anda,kuidas toimida???
tegu siis 2,3 97kw k-jetronic pritsega 92a.
Mootor saavutab töö tempi ja tõstab pöörded 1200-1500 peale,natuke aega töötab kõrgel pöördel ja siis järsku tühikäik 500-600 pööret.
paljud andurid vahetatud sai ka nüüd jagaja ja rootor vahetatud.
Ise kipun arvama et õhulugeja.Aga kuidas see omal käel kindlaks teha????
Kui töötava mootoriga pistiku tagant ära võtan siis kukub kolks pööre alla.
Äkki keegi oskab nõu anda,kuidas toimida???
tegu siis 2,3 97kw k-jetronic pritsega 92a.