Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz a 160 tablool näitab F tähte
#1
tere, täna siis ei läinud käima mu A 160, näitab tablool F tähte, vist nagu raamatust aru sain on viga piduri siduri süsteemis, kas see parandamine läheb väga kalliks?
Vasta
#2
Kas sul on aotumaatkast? Kui nii, siis F peaks tähendama, et sul on käigukastiga mingi jama. Endal A170CDI ja automaatkasiga on jamasi olnud, et võin jagada oma kogemusi, kui sul ka automaatkast on. Samuti saan välja pakkuda remondikohti, kes minul probleemid korda saanud on.
Vasta
#3
F peaks tähendama sõna Fault ning kõikse kindlama vastuse saad vast inimese käest, kes masinale juhtmed järgi lükkab. Ennustada pole vist mõtet Smile
Vasta
#4
mis see F siis tähendab??
oman A190 elegance lang 2001 ja vahel tuleb ette F , gaasi vajutades auto edasi ei lähe, kui auto välja suretan ja uuesti käima panen pole mingit probleemi ja võib edasi sõita. mingi el rike? pistik?
Vasta
#5
unustasin ka kirjutada et autol on peal automaatkast koos manuaalse vahetusega.
Vasta
#6
kevin Kirjutas:mis see F siis tähendab??
oman A190 elegance lang 2001 ja vahel tuleb ette F , gaasi vajutades auto edasi ei lähe, kui auto välja suretan ja uuesti käima panen pole mingit probleemi ja võib edasi sõita.  mingi el rike? pistik?

Just nii ongi. F tähendab viga ja see omakorda sunnib kohe auto avariireziimi. See siis tähendab, et pöördesse ei lähe ja kiirust pole ollagi. Mõte kindlasti on üllas inseneridel olnud, kuid reaalselt tekitab see lausa avariiohtlike olukordi. Minul oli selleks põhjuseks ühukulumõõtja viga. Õhukulumõõtja vahetus aga tulemust ei andnud ja ikka sama jama ja alati näitas õhukulu mõõtjat. Tegelik põhjus oli aga pisike pragu CDI õhu lõdvikus. Tegelikult aga oleks võinud veel ja veel sõita ja viga polnud ka ohtlik. Aga loll auto läks alati peale paari kilomeetrit avariisse. OK, saan aru, et viga on vaja parandada, aga keegi seda ei leidnud enne, kui oli makstud juba pea 20 000 erinevate juppide vahetusele. Ja siis peale seda ka vaid juhuslikult avastati see. Seega kui autot remontida ei oska (Silber kaasa arvatud) siis pole vaja autole nii lolli süsteemi peale aretada nagu see avariisse minek... Ausalt, see on ka põhjus, miks ma kunagi enam mersut ei taha. Pole lihtsalt huvitatud huupi kalliste juppide vahetusest, kuna diagnostika on lausa puudulik.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#7
Virgo katsu enne natukene sügavamalt mõelda kui veakoodidest sõna võtad. Need koodid ja ARVARIIREŽIIM on ühed tänuväärt asjad - ilma oleks mootorid väga kiirelt õhtal. See, et Sul autot remontida ei osatud on teine teema. Kujuta nüüd näiteks ette lambda ja õhukulumõõtja väärtuste erinevust (üks on katki). Mis saab siis - kumma järgi kütet kallame. Kas õhukulumõõtja järgi või viime ka lambda näitu korrektiive sisse. Valesti tehes põletad kolvid suht ilusti ära. Analoogne on automaatne gaasi pedaali andur. Krt kui seal veakoode ja arvariirežiime poleks juhtuks ikka väga põnevaid momente kui pedaali asendi andur katki läheb j auto järsku gaasi põhja lööb - sest andur ju tellib seda.

Ei ole A klassi spetsialist kuid F on tavaliselt käigukasti viga (minu lühikene kogemus). Automaatkast - manuaalse vahetusega. Äkki on vastupidi? Milline käigukang autol on? Mis tähed seal peal on?
Vasta
#8
R129 Kirjutas:Virgo katsu enne natukene sügavamalt mõelda kui veakoodidest sõna võtad. Need koodid ja ARVARIIREŽIIM on ühed tänuväärt asjad - ilma oleks mootorid väga kiirelt õhtal. See, et Sul autot remontida ei osatud on teine teema. Kujuta nüüd näiteks ette lambda ja õhukulumõõtja väärtuste erinevust (üks on katki). Mis saab siis - kumma järgi kütet kallame. Kas õhukulumõõtja järgi või viime ka lambda näitu korrektiive sisse. Valesti tehes põletad kolvid suht ilusti ära. Analoogne on automaatne gaasi pedaali andur. Krt kui seal veakoode ja arvariirežiime poleks juhtuks ikka väga põnevaid momente kui pedaali asendi andur katki läheb j  auto järsku gaasi põhja lööb - sest andur ju tellib seda.

Ei ole A klassi spetsialist kuid F on tavaliselt käigukasti viga (minu lühikene kogemus). Automaatkast - manuaalse vahetusega. Äkki on vastupidi? Milline käigukang autol on? Mis tähed seal peal on?

Arusaadav, et see on vajalik. Kuid, ma ikka veidi jonniks veel. Toon näite, et E220CDI 2000a ei käivitu ja täiesti võimatu on välja lugeda, et süüdlane on nuki asendi andur. Konkreetse juhtumi kallal tegutses Vanakuuli Sass (mitte et ma temast lugu peaks). Natuke ebanormaalne ju, et kõik mu kogemused on vaid negatiivsed seoses Mercedes-Benz diagnosti ja avariireziimiga, aga nii kahjuks on. Kõik "spetsid" vaid lasevad juppe vahetada ja viga ei leita. Kahjuks pole need kogemused vaid ühe mersuga. Seevastu kahe ülejäänud Saksa kvaliteetautoga selliseid jamasi pole never olnud. Kui ikka viga, siis diagnost näitab ja saab kohe ÕIGE osa vahetatud. Lihtsalt kurvaks teeb, et minu silmis hinnatud autoga taolisi jamasi kaasneb.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#9
Autol on peal automaatkast-manuaalse vahetusega. See on siis vasakule tõmmates käik alla ja paremale lükates käik üles. pealt vaadates oleks pilt selline et
P
W R
S N
- D +
Vasta
#10
Tegemist ikka täiesti automaat kastiga. A- klassil pole poolautomaati kunagi olnud. See et + või - sul seal valikus on lihtsalt tarkvaraline liides , mille kaudu ütled kasti ajule oma soovist . Sealt saad tellida ka kiiremini käigu ära vahetamist ülessepoole. Kui F on ees, siis ilmselt midagi juhtunud kas käigukangi mooduliga või siis kasti ajuga. Ilmselt ei ole mooroti aju kindel, et sul on ikka P asendis käik, ja sellepärast ei anta ka käivitust. Diagnostikasse vaja minna ja soovitavalt ikka meeste juurde, kes asja jagavad ja vastavat MB diagnoositehnikat omavad.
Vasta
#11
tänud
Vasta
#12
Minul oli A-klassil sama häda. Käigukangi alt oli pistik lihtsalt lahti tulnud. Üks plastik lahti , pistik tagasi ja soitis jälle. Muidu oli ainult üks käik ja seegi läks laksuga sisse e. avariireziim.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A 160, bens. ,automaat, 75kw, 99a. Seisis 4-5 kuud, ei käivitu RealSheep 4 1,641 30-04-2021, 02:06 PM
Viimane postitus: hellrix
  A 160 bluetoothi adapter iphone 5 le ? veixmbs 1 7,420 02-05-2016, 10:08 PM
Viimane postitus: arcar
  mure A-160 cdi 44kw.esp-bas ja abs tuled. vilts 3 12,627 24-01-2016, 08:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  Palun infot Mercedes-Benz A 170 Classic 1.7 98a jants007 20 33,064 02-02-2015, 01:14 AM
Viimane postitus: Jaan30
  W168 160 automaatkast Taavip 2 4,638 21-01-2013, 10:17 AM
Viimane postitus: Taavip
  A 160 tablool võtme märk mmk 3 5,194 15-03-2012, 10:41 PM
Viimane postitus: laf1247
  Mercedes A 160 Rauad Skev 0 2,816 15-06-2010, 06:22 PM
Viimane postitus: Skev
  käigukasti aju A 160 mersule, mis võiks maksma minna Sladkaja80 1 4,221 12-01-2010, 09:19 PM
Viimane postitus: HannesK
  Automaatkasti tablool F - kus käigukasti remontida? diggy 0 3,071 11-12-2009, 09:24 AM
Viimane postitus: diggy
Big Grin Värske A 160 omanik RSgoods 52 42,447 25-08-2009, 04:46 PM
Viimane postitus: Toni



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne