Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Esiratas lohistab väljakeeratuna
#1
Tere,
Auto on C180 Esprit sedaan aastast 94. Keeran rooli paremale välja, vasakpoolse rehvi lohisemist on kuulda (eriti hästi kruusal või killustikul kuulda). Sama lugu ka vasakule välja keerates, parem rehv lohiseb. Vihmase märja rehviga kuiva asfaldile jälge jättes oli näha, et rehvi välimine külg tõmbab end sisse, nagu jooks läheks liiga kokku.
Esisillas vahetatud kõik, mis vajasid vahetamist, ka vedrud (Espritil sport vedrud). Käidud ka Mart P juures silda regullimas. Lugu ikka endine. Veljed on mingid MB embleemiga valukad, tolle ei tea.

Mida teha, et ta ei lohistaks rattaid välja keerates?
Vasta
#2
ratta piirajad peax üle vaatama??
laseb ratta lubatust rohkem väla keerata??
Vasta
#3
Kas seda lubatust on võimalik mingite numbrite või mõõtmiste järgi reguleerida omal käel?
Vasta
#4
reeglina on õõtsaküljes pux kuhu laseb vastu keerata. mingit regullimist ise ei tohix olla, vähemasti mina ei oska öelda. sellel mudelil ei tea kuid rootslastel (volvo, saab) on plastik pux mis kulub läbi ja tekib analoogne mure.
tõsta auto ülesse ja vaata järgi, ühelepoole ja teisele poole rooli keerates peax piirajaid näha olema!!
Vasta
#5
Veljed peaks olema oem, embleem pole kleebitud.
Sellised: http://www.kommm.com/hotlink/IMG_6385.jpg
Mille järgi saan tuvastada, millised veljed sobivad mu autole?
Vasta
#6
Kui velg maha kruvida, siis velje taga peaks olema ta andmed, siis võrrelda neid sinu auto tehase omadega (mis keegi targem kindlasti teab).
Vasta
#7
mõelge nüüd loogiliselt!!
kui ratas on liiga lai siis hakkab ju koopasse jooxma kui ratta välja keerad, mitte lohistama.
kummist või rattast ei saa olla lohisemine. kala on mujal.
Vasta
#8
Praegused veljed on offsetiga ET48, Mercedes-Benz kasutusjuhendis kirjutab vajalikuks offsetiks ET37
Võib sellest tuleneda antud probleem?
Vasta
#9
Esisilla jooks on vale. Sillastend võib (kuid ei pruugi aidata). Kui kraabib ainult lõpuni väljapööramisel, siis pole ju probleemi - palju seda kraapimist ikka on.

Meite säästukal on kah sillastend tehtud, numbrite järgi on paigas, kuid vasakule lõpuni keerates lohistab välimsit ratast. Paremale keerates seda ei ole. Seega on kere veidi paigast...

Põhimõtteliselt on on kokkujooks liiga suur - välimine ratas pöörab rohkem, kui sisemine. Seda võivad põhjsutada mitmed asjaolud, mida neti teel ei ole mõtet jälitada - ikka auto all...
Vasta
#10
Kui kellegil plekkvelgi üle on, siis oleks huvi. Prooviks kuidas plekkidega keeramine on.
Vasta
#11
Probleem on sellest ,et w202 saab reguleerida ainult kokkujooksu. Ja ratta kaldeid ainult vedrudega või vedru patjadega. Rehvi hakkab sööma ja lohistama siis kui autot madaldada. Paigaldasin enda w202le ette H&R supersport seeria vedrud ja nr 4 padjad kuni -40mm madaldust. (langust tuli -30mm). Peale nende paigaldamist sõi michelini rehvidelt kirjad maha (225/45r17) sest rooli keerates hakkas rehvi lohistama. Nii et see on normaalne kui autot on madalamaks lastud aga kui ei ole siis paraku on vedrud väsinud. Silda olen käinud kah reguleerimas Mart Pere juures ja tema ütles selle peale ilu nõuab ohvreid. Kui tahad ,et ei lohistaks pane originaal vedrud tagasi ja kui ei taha siis harju sellega ,et sööb rehve.
Vasta
#12
Pigem väidan vastupidist minu autol läks tagasilas veel hullemaks. Sõi tagumised naelrehvid nimodi ära ,et välimised servad olid nagu uued sisemised servad see vastu täiesti mustri vabad.
Vasta
#13
Nüüd siis plekkveljed all offset 31 nagu Mercedes-Benz kasutusjuhend soovitab C180 plekkide puhul. Ei lohista enam niipalju, aga siiskit lohistab veitsa. Vedrude poole pealt, kui Esprit ja Sport mudelid on tehasest välja lastud sportvedrudega, siis ei usu, et need ongi mõeldud lohistama. Vahetasin kõik vedrud ära, alla läksid sport vedrud nagu mudelile ette nähtud, kuid taha läks ca 4cm vedrukumm ja ette ka 2-3cm vedrukumm. Nii et originaalist on natukene kõrgem, mitte oluliselt. Ootan veitsa kui uued vedrud oma vajumised ära vajub, siis teeb uued sillaregullid.
Vasta
#14
kondid Kirjutas:Nüüd siis plekkveljed all offset 31 nagu Mercedes-Benz kasutusjuhend soovitab C180 plekkide puhul. Ei lohista enam niipalju, aga siiskit lohistab veitsa. Vedrude poole pealt, kui Esprit ja Sport mudelid on tehasest välja lastud sportvedrudega, siis ei usu, et need ongi mõeldud lohistama. Vahetasin kõik vedrud ära, alla läksid sport vedrud nagu mudelile ette nähtud, kuid taha läks ca 4cm vedrukumm ja ette ka 2-3cm vedrukumm. Nii et originaalist on natukene kõrgem, mitte oluliselt. Ootan veitsa kui uued vedrud oma vajumised ära vajub, siis teeb uued sillaregullid.
mis vedru kummid sa sinna panid mitu täppi peal oli(saad vaadata auto alt ilma montaazi tööta)? Sport vedrud on jah natukene väiksemad aga mercedese kõrgust reguleeritakse vedru patjadega. Offset ei mõjuta su rataste lohistamist. Kui sa ei taha ,et esi rattaid lohistaks siis osta tugevama küljeseinaga rehvid nagu on pirelli p6000. Küljeseinast ei anna eriti lohistama ja ega sõidumugavust kah ei ole. Ja see vedru juba ammu ilma ära vajunud. Kui tahad jäigemat vedrustust siis tõsta patjadega.
Vasta
#15
Mul ka midagi lohistab vist, kuid ei häiri. Tegemist siis C 200 Esprit mudeliga, all on 205/ 60 R 15 rehvid originaalvalukatega. Suht pseudoprobleem minu arust. Ega rehv sellest eriti rohkem küll ei kulu.
Vasta
#16
kaspar Kirjutas:Ja see vedru juba ammu ilma ära vajunud.

Mis vedrust jutt? Kõik vedrud vahetasin uute vastu ees ja taga. Vedrukummi all mõtlesin ilmselt samu vedrukumme mis kõrgendamiseks pannakse. Aga vaatan äkki näen täppe vedrukummi peal.

EDIT:
Martin Kirjutas:Mul ka midagi lohistab vist, kuid ei häiri. Tegemist siis C 200 Esprit mudeliga, all on 205/ 60 R 15 rehvid originaalvalukatega. Suht pseudoprobleem minu arust. Ega rehv sellest eriti rohkem küll ei kulu.

Talvel libedaga manööverdades juhitavust ei mõjuta see?
Vasta
#17
kondid Kirjutas:Talvel libedaga manööverdades juhitavust ei mõjuta see?

Absoluutselt mitte
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne